Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19-09-2024
Ik kocht gisteren de PXC 550 Wireless, het toestel werkt perfect wat betreft de koppeling met mobiele toestellen alleen heeft hij een probleem met mijn PC (OS Windows 10). Wanneer ik naar Bluetooth-apparaten beheren ga, zie ik dat de PXC 550 is gekoppeld. Wanneer ik vervolgens naar Geluid - Afspelen, kan ik de Hoofdtelefoon weer vinden met als status verbinding verbroken. Natuurlijk ben ik ook gaan kijken of alle bluetooth services werden aangevinkt, en dit kan ik bevestigen. Mijn vraag is:

1. Hoe zorg ik ervoor dat mijn PC de PXC 550 dedecteert als AAN?
2. Moeten er bepaalde instellingen worden gewijzigd om het toestel werkende te krijgen?

Partners: AV-Solutio | Mutrox | B&W | Trinnov

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lip
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Lip

De professionele prutser

Originele drivers gebruikt van Intel t.b.v je bluetooth? Dus niet de standaard smack drivers van Windows (update)?

Beter geluid voor iedereen! Zo doe je dat!!! Vergeet je niet een +3 te geven? Bedankt voor het lezen. Flat frequency response EQUALS real music!!! EQUALS Sonic clarity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia
De drivers zijn de recentste jammer genoeg..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirMemeAlot
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 18:18
Ik heb momenteel dezelfde problemen. Ik krijg continu te horen Pairing, maar geen muziek. Heb zoals hierboven ook al gekeken naar de bluetooth drivers maar wordt ook aangegeven geen nieuwe updates beschikbaar. Als ik de koptelefoon via de kabel aansluit werkt het wel.

Iemand nog tips?

Update: Laat maar, na paar keer PC herstarten en opnieuw proberen werkt het. :)

[ Voor 12% gewijzigd door SirMemeAlot op 19-09-2017 15:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flyingd73
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 02-05 10:04
Hoi. gebruiken jullie hem dan ook voor gaming? hoe zit het met lag? heb je daar veel last van? en stem geluid zijn via de ingeboude microfoon komt dit goed over zonder teveel achtergrond geluid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia
flyingd73 schreef op maandag 12 maart 2018 @ 12:15:
Hoi. gebruiken jullie hem dan ook voor gaming? hoe zit het met lag? heb je daar veel last van? en stem geluid zijn via de ingeboude microfoon komt dit goed over zonder teveel achtergrond geluid?
Voor gaming nog niet gebruikt, maar voor telefoongesprekken werkt hij zeker vlot, ook wordt het omgevingsgeluid weggefilterd waardoor de andere kant alles goed kan horen zonder al te vervelende geluiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magnix1986
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 26-05-2021
beste ik heb deze headset maandje geleden gekocht bij coolblue. maar ik had steeds disconnections op mijn pc contact opgenomen met coolblue en nieuwe gekregen. maar nu met nieuw toestel weer hetzelfste probleem. hier nog iemand problemen mee ? of dit kan oplossen ? ik heb het ook voor op mijn samsung s7 telefoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia
ik heb het probleem niet meer, anders even je Bluetooth settings bekijken.
Wat gebeurt er als je naar "Bluetooth en andere apparaten" gaat. Staat de PXC 550 ertussen?

Pagina: 1