Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil de nieuwe pc voornamelijk gaan gebruiken om te gamen, voor mijn studie en om films/series te kijken.
Wat mag het systeem gaan kosten?
ongeveer €1500 euro inclusief 2 monitoren en een toetsenbord. Mag iets meer zijn maar dan moet het wel ook een duidelijke meerwaarde geven.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Alleen een muis (een logitech g502) en Windows 10 retail voor op de pc heb ik, verder geen componenten die ik al heb.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik was aan het denken om een 29 inch 1080p monitor met een normale 24 inch te combineren. Hierbij heb ik dan ook een videokaart nodig die deze monitoren kan bijbenen. verder heb ik ook nog een toetsenbord nodig omdat mijn huidige systeem een laptop is.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen enkele merkvoorkeuren, het enige wat ik belangrijk vind is een goede prijs/kwaliteit verhouding.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil nieuwere games op hoge settings kunnen spelen, met een fps van 50-75.
Ga je overklokken?
nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Mijn belangrijkste vraag is of het systeem zoals ik het heb uitgezocht prima is of dat er nog dingen anders/beter/goedkoper kunnen. Ik had deze monitor uitgezocht: LG 29UM68-P Zwart , deze heeft toevallig freesync en daar wil ik dan ook gebruik van maken. Alleen werkt die via een displayport en niet alle moederborden maken daar gebruik van. Mijn vraag is of het moederbord wat ik heb gekozen een goede keuze is hiervoor.
Ik wil de nieuwe pc voornamelijk gaan gebruiken om te gamen, voor mijn studie en om films/series te kijken.
Wat mag het systeem gaan kosten?
ongeveer €1500 euro inclusief 2 monitoren en een toetsenbord. Mag iets meer zijn maar dan moet het wel ook een duidelijke meerwaarde geven.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Alleen een muis (een logitech g502) en Windows 10 retail voor op de pc heb ik, verder geen componenten die ik al heb.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik was aan het denken om een 29 inch 1080p monitor met een normale 24 inch te combineren. Hierbij heb ik dan ook een videokaart nodig die deze monitoren kan bijbenen. verder heb ik ook nog een toetsenbord nodig omdat mijn huidige systeem een laptop is.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen enkele merkvoorkeuren, het enige wat ik belangrijk vind is een goede prijs/kwaliteit verhouding.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil nieuwere games op hoge settings kunnen spelen, met een fps van 50-75.
Ga je overklokken?
nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Mijn belangrijkste vraag is of het systeem zoals ik het heb uitgezocht prima is of dat er nog dingen anders/beter/goedkoper kunnen. Ik had deze monitor uitgezocht: LG 29UM68-P Zwart , deze heeft toevallig freesync en daar wil ik dan ook gebruik van maken. Alleen werkt die via een displayport en niet alle moederborden maken daar gebruik van. Mijn vraag is of het moederbord wat ik heb gekozen een goede keuze is hiervoor.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-7500 Boxed | € 218,95 | € 218,95 |
| 1 | Gigabyte GA-B250-HD3P | € 99,- | € 99,- |
| 1 | MSI Radeon RX 480 Gaming X 8G | € 288,- | € 288,- |
| 1 | Phanteks Eclipse P400S Tempered Glass Zwart | € 84,11 | € 84,11 |
| 1 | LG 24MP68VQ Zwart | € 159,- | € 159,- |
| 1 | LG 29UM68-P Zwart | € 268,- | € 268,- |
| 1 | Cooler Master Hyper 212 LED | € 29,95 | € 29,95 |
| 1 | Corsair Gaming K55 RGB (Qwerty US) | € 55,95 | € 55,95 |
| 1 | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2A2400C16 | € 106,95 | € 106,95 |
| 1 | Corsair CX450M | € 55,95 | € 55,95 |
| 1 | Crucial MX300 2,5" 275GB | € 86,42 | € 86,42 |