Toon posts:

soundbar met twee rear speakers

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dag Tweakers,

Ik heb een vraag die ongetwijfeld al eens is gesteld, doch ik vind er niet onmiddellijk een antwoord op terug.

We zitten midden in de verbouwing van onze woning en de vraag rijst nu naar de opbouw van TV met surround systeem.

De ruimte is 4 x 6 m en het plafond is 3m20 hoog. Tv komt in de hoek te staan, zetel staat in het midden van de ruimte (2 à 3 m van de TV).

De TV is een Samsung Smart TV, maar ik vrees dat het geluid wat verloren zal gaan aangezien we de ruimte hebben uitgebreid van 4 x 4 naar 4 x 6 m.

De elektricien heeft al 4 kabels in de hoeken van de roostering van het plafond voorzien.

Vraag is nu: wat koppel ik aan de TV?

Het vrouwtje is niet echt fan van 4 speakers in elke hoek van de kamer, dus ligt het voorstel nu op tafel van een soundbar met 2 rear speakers.

Wat raden jullie aan? Budget draait rond de 750 EUR, mag iets meer zijn, mag ook iets minder zijn. Bedoeling is om de soundbar te gebruiken bij netflix en voetbalwedstrijden.

Graag jullie mening!

Alvast bedankt

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixpo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 12-10 00:06
https://www.hifi.nl/artikel/25070/Review-Sony-HT-RTZ7.html Zoiets? Straks met 21% korting bij mediamarkt te halen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

17,3% korting.