Hoi! Wie kan mij helpen met onderstaande vraagstuk? Het gaat over "true" surround, met een draadloze setup én 4K televisie.
Televisie
Mijn voorkeur voor draadloos komt doordat mijn woning meer dan genoeg stroompunten heeft, maar geen loze leidingen. En ik wil absoluut géén kabels door mijn huis hebben lopen.
Hoe zit het nou? Waar moet ik écht op letten? Welke system zijn geschikt om aan te schaffen? Sonos bijvoorbeeld? Of Bluesound? Iets anders?
Of zit ik er helemaal naast met mijn ingewikkelde verhaal over DTS'en en Dolby's...
Ik dank u zeer.
Televisie
- Ik heb deze TV: LG 55UH615V
- Volgens de LG site ( http://www.lg.com/uk/tvs/lg-55UH615V ) wordt DTS ondersteund
- Over Dolby kan ik niets vinden
- Ik heb een Xbox One S die sinds kort DTS en Dolby Atmos ondersteunt (nieuws: Microsoft test Dolby Atmos voor Xbox One[/li]
Mijn voorkeur voor draadloos komt doordat mijn woning meer dan genoeg stroompunten heeft, maar geen loze leidingen. En ik wil absoluut géén kabels door mijn huis hebben lopen.
Hoe zit het nou? Waar moet ik écht op letten? Welke system zijn geschikt om aan te schaffen? Sonos bijvoorbeeld? Of Bluesound? Iets anders?
Of zit ik er helemaal naast met mijn ingewikkelde verhaal over DTS'en en Dolby's...
Ik dank u zeer.