Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chabio
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 14:46
Beste Tweakers, ik stream al jaren via mijn laptop naar mijn tv. Dit doe ik via een hdmi kabel vanuit mijn lenovo 510 ideapad naar een hdmi splitter. Deze splitter zit vervolgens in mijn Tv ook met hdmi. Die aansluitingen kloppen, het ging immers al tijden goed. Tot ik van de week een nieuwe headset heb getest voor mijn xbox. Een Astro A50 die ik ook wil gebruiken op mijn laptop. Nadat ik de astro had aangesloten op mijn laptop heb ik deze getest met een film, die ik via de eerder genoemde Hdmi route afspeelde op mijn tv. Het geluid via de koptelefoon was fantastisch. Echter als ik nu een film met mijn vriendin wil kijken en dus zonder koptelefoon van het geluid wil genieten, hoor ik het geluid niet meer uit mijn surround set komen, maar enkel uit de laptop zelf. Doordat de test met de astro koptelefoon net heeft plaats gevonden lijkt dit de oorzaak, maar dat weten jullie vast veel beter! Thnx alvast!

Grt,
Jeroen

Ps: TV: Sony Bravia uit 2007 en surround set ook van sony uit 2010.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grenco
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-08 23:20
Staat de output/afspeelapparaat nog wel goed bij je audio instellingen in Windows of 3rd party driver?

Righty-dokey matey-bloke flap old salty sea-dog amigo skipjack jockstrap piano-tuner, let's see you balls this one up!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chabio
Enkel 'Speakers' van de laptop zelf staan bij afspeelapparaten, maar ik heb hier niet eerder naar gekeken dus geen idee wat daar hoort te staan. Zie online wel voorbij komen dat je tv daar tussen moet staan. Enig idee hoe ik die daar weer tussen krijg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grenco
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-08 23:20
Ja. Klopt. Je hdmi moet hier ook staan.

Je kan ergens ook aanzetten dat je "uitgeschakelde apparaten" ook wilt zien. Misschien staan ze daar tussen?

Righty-dokey matey-bloke flap old salty sea-dog amigo skipjack jockstrap piano-tuner, let's see you balls this one up!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bierkwadraat
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 18-07 16:06
Staat de audio via HDMI ingeschakeld in Nvidia control panel? Weet niet of dit van toepassing is op de laptop, overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chabio
vinkjes laten uitgeschakelde en verborgen apparatuur zien, geen nvidia hardware op mijn laptop helaas.
hdmi ook direct aan televisie geprobeerd, zonder splitter, werkt helaas ook niet. Beeld dus wel, maar geluid komt niet door.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chabio
alle kabels losgetrokken, opnieuw aangesloten, xbx tv en laptop opnieuw opgestart, Headset opnieuw aangesloten via laptop en weer afgesloten en voila hij doet het weer! Sony staat keurig tussen de afspeelapparaten. Thnx voor t meedenken mannen!
Pagina: 1