Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Ofline Klantensysteem

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• timodeeerste
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 15-05-2024
Ik heb al op het forum gezocht maar kan niks specifieks vinden op mijn vraag.

Ik zoek een klantensysteem die op eigen server kan draaien (Dell Poweredge t330).
Nou heb ik niet veel verstand van klantensystemen en kan niet veel vinden op het internet(meeste is cloud).

Het moet een standaard systeem zijn waar je gewoon klantengegevens in kunt zetten. Het is voor een fitnesscentrum die met pasjes en cardreaders werkt. Ik weet alleen niet of dat mogelijk is.

Alvast Bedankt :D

Beste antwoord (via timodeeerste op 19-01-2017 22:05)

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-11 21:35

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Met alleen klantgegevens ben je er idd niet. Jij wilt een volledige administratie, stamgegevens, boekhouding, en toegangscontrole. Ik weet dat er verschillende bedrijven zijn die software maken voor sportscholen. Ga daar eens zoeken.
Een CRM systeem is een systeem wat de klantenservice van bijv Vodafone of Eneco gebruikt. Klantgegevens, klntcontacten, dat soort zaken. Dat is niet wat je zoekt.

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Alle reacties

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18-11 14:08
Je zoekt waarschijnlijk een opensource CRM
Je bedoeld niet offline, maar lokaal of standalone.

Maar als ik dit zo inschat kun je beter een partner zoeken die een pakketselectie voor je doet. Misschien kan de leverancier van de cardreaders en pasjes wat voor je betekenen.

[ Voor 28% gewijzigd door frickY op 19-01-2017 21:30 ]

Acties:
  • Beste antwoord

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-11 21:35

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Met alleen klantgegevens ben je er idd niet. Jij wilt een volledige administratie, stamgegevens, boekhouding, en toegangscontrole. Ik weet dat er verschillende bedrijven zijn die software maken voor sportscholen. Ga daar eens zoeken.
Een CRM systeem is een systeem wat de klantenservice van bijv Vodafone of Eneco gebruikt. Klantgegevens, klntcontacten, dat soort zaken. Dat is niet wat je zoekt.

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• timodeeerste
ik heb iets gevonden namelijk brightbilling. Maar dat ziet er niet bepaald geavanceerd uit.

Ik ben al aan het zoeken voor iets speciaal voor sportscholen maar dat is lastig te vinden.

• ralpje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 08:46

ralpje

Deugpopje

Ik heb ooit zo'n toko beheerd, maar kan ff niet meer op de naam van die software komen. Ik ga ff zoeken voor je :p

Edit: http://www.boss.nl/software/
Goede ervaringen mee, ook qua support. Volgens mij hebben ze zowel een cloud- als een on-prem versie.
En anders informeren bij de leverancier van je apparaten, die hebben vaak ook software hiervoor.

[ Voor 51% gewijzigd door ralpje op 19-01-2017 21:55 ]

Freelance (Microsoft) Cloud Consultant & Microsoft Certified Trainer

• timodeeerste
tnx, ben nu ff PaynPlan aan het checken.
maar tips zijn altijd welkom :D

• Aapie
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
Zoek op google naar ledenadministratie of sportschool automatisering. En zijn genoeg mogelijkheden.
Pagina: 1