Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil de PC gaan gebruiken voor alledaagse zaken maar daarnaast ook nieuwe en toekomstige games goed kunnen draaien. Dat gaat van CSGO, LoL tot Battlefield etc. Het is voor mij vooral belangrijk dat ik de komende jaren een goede PC tot mijn beschikking heb.
Deze PC gaat na 6 jaar mijn laptop vervangen. Deze draait nog goed voor huis tuin en keuken gebruik, maar recente games, dat gaat niet.
Wat mag het systeem gaan kosten?
De 1000 euro is mijn absolute maximum maar goedkoper mag zeker!
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb reeds alle randapparatuur. In de toekomst wil ik nog een keer een beter scherm misschien, maar voor nu vind ik het nog een prima monitor. Hierbij:
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Gewoon, het beste!
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik heb geen specifieke eisen. Stil, niet te warm, etc is natuurlijk altijd mooi meegenomen. De kast maakt mij heel weinig uit. Deze moet praktisch en goed zijn maar vooral niet te duur.
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?
Ik kijk elke dag wel even op het forum en denk een redelijk goed beeld te hebben van de benodigdheden. Vooral wil ik weten of alles past en of er nog kleine aanpassingen te maken zijn om het net iets beter te maken.
Dit is het lijstje wat ik in gedachten heb:
De SSD heb ik reeds tweedehands, doch nieuw, gekocht hier via V&A.
Wat betreft de voeding kan ik advies gebruiken. De VS450 of de CX450M?:
Voor het moederbord zijn er ook nog goedkopere opties, wat raden jullie aan, de MSI of:
Ik hoor graag van jullie!
Ik wil de PC gaan gebruiken voor alledaagse zaken maar daarnaast ook nieuwe en toekomstige games goed kunnen draaien. Dat gaat van CSGO, LoL tot Battlefield etc. Het is voor mij vooral belangrijk dat ik de komende jaren een goede PC tot mijn beschikking heb.
Deze PC gaat na 6 jaar mijn laptop vervangen. Deze draait nog goed voor huis tuin en keuken gebruik, maar recente games, dat gaat niet.
| 1 | MSI GX660-249NL | € 0,- | € 0,- |
Wat mag het systeem gaan kosten?
De 1000 euro is mijn absolute maximum maar goedkoper mag zeker!
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb reeds alle randapparatuur. In de toekomst wil ik nog een keer een beter scherm misschien, maar voor nu vind ik het nog een prima monitor. Hierbij:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Samsung Syncmaster S24B350H Zwart | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Razer Arctosa | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Razer Mamba | € 129,- | € 129,- |
| 1 | Razer Carcharias | € 79,94 | € 79,94 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 208,94 | |
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Gewoon, het beste!
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik heb geen specifieke eisen. Stil, niet te warm, etc is natuurlijk altijd mooi meegenomen. De kast maakt mij heel weinig uit. Deze moet praktisch en goed zijn maar vooral niet te duur.
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?
Ik kijk elke dag wel even op het forum en denk een redelijk goed beeld te hebben van de benodigdheden. Vooral wil ik weten of alles past en of er nog kleine aanpassingen te maken zijn om het net iets beter te maken.
Dit is het lijstje wat ik in gedachten heb:
| 1 | Intel Core i5-7600 Boxed | € 241,95 | € 241,95 |
| 1 | MSI B250M Mortar | € 97,53 | € 97,53 |
| 1 | Gigabyte Radeon RX 480 G1 Gaming 8G | € 264,51 | € 264,51 |
| 1 | Cooler Master Silencio 352 | € 58,- | € 58,- |
| 1 | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2A2400C16 | € 106,95 | € 106,95 |
| 1 | Corsair VS450 | € 39,54 | € 39,54 |
| 1 | Samsung 850 EVO 500GB | € 163,95 | € 163,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 972,43 | |
De SSD heb ik reeds tweedehands, doch nieuw, gekocht hier via V&A.
| 1 | Samsung 850 EVO 500GB | € 163,95 | € 163,95 |
Wat betreft de voeding kan ik advies gebruiken. De VS450 of de CX450M?:
| 1 | Corsair CX450M | € 55,95 | € 55,95 |
Voor het moederbord zijn er ook nog goedkopere opties, wat raden jullie aan, de MSI of:
| 1 | Gigabyte GA-B250M-D2V | € 71,40 | € 71,40 |
| 1 | Gigabyte GA-B250M-DS3H | € 80,20 | € 80,20 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 151,60 | |
Ik hoor graag van jullie!