Toon posts:

Monitor voor gaming!

Pagina: 1
Acties:
  • 283 views

Verwijderd

Topicstarter
#ProductPrijsSubtotaal
1HP 24o Zwart€ 134,06€ 134,06
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 134,06

Ik wil graag deze monitor aanschaffen, maar ik weet niet of dit de beste is in deze price range (€100-140). Graag wil ik niet te veel betalen voor mijn eerste monitor, omdat ik ook een nieuwe pc erbij koop.

Verwijderd

Ligt er ook aan hoe het systeem eruit gaat zien. Vaak is een goede balans tussen een systeem en monitor mogelijk binnen een bepaald budget. Zonder het één valt over het ander geen goed advies te geven.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Persoonlijk zou ik, ook voor gaming, geen TNpaneel kopen. Maar iets dat toch wat betere kleuren geeft. Voor 140 euro is dat tegenwoordig al te doen.
In alle gevallen zit je natuurlijk wel vast aan een lage resolutie. Mocht je meer willen, dan heb je toch echt wat meer budget nodig.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 19 januari 2017 @ 19:09:
Ligt er ook aan hoe het systeem eruit gaat zien. Vaak is een goede balans tussen een systeem en monitor mogelijk binnen een bepaald budget. Zonder het één valt over het ander geen goed advies te geven.
Ik neem een systeem met een GTX 1060 6GB en een i5 6500, dus ik zal op 1080p de nieuwste games spelen ;)

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:42

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

1) Aankoopadvies vragen mag... maar niet hier - lees eerst dit! - niet hier dus.
2) Deze topicstart mist eigen inzet.
3) Je hebt al een topic aangemaakt voor je nieuwe PC, daar kan dit ook wel bij: Eerste Gaming PC!

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.