Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Laptop voor opleiding (en soms wat hobbyen in Photoshop)

Pagina: 1
Acties:

• Daan XVII
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 04-12-2024
Beste, ik heb al wat voorwerk gedaan maar voordat ik de knoop doorhak hoor ik graag jullie mening.

Wat ga je met je laptop doen?
De laptop is bedoeld als vervanger voor mijn huidige laptop die ik gebruik voor mijn opleiding. Het zal voornamelijk gaan om het maken van verslagen en onderzoeken, internetten, video's kijken. Maar ook vind ik het leuk om met enige regelmaat wat te hobbyen in Photoshop, ook dat moet dus kunnen.

Wat is je budget?
Ik denk dat ik met een budget van rond de 800 euro een aardig eind kom.

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ja, elke dag neem ik hem mee naar de academie. Om die reden zoek ik een 13" laptop.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Ik heb een tijd met een Macbook gewerkt maar ik verlang stiekem toch weer terug naar Windows. Niet alleen omdat ik dat gewoon door en door ken, maar ook i.v.m. compatibiliteit van programma's.

Omdat ik zelf goede ervaringen heb met Dell zat ik zelf te denken aan de Inspiron 13" 5000-serie. Die heeft met een i5-7200U (3MB cache), 8GB (2400MHz), 256GB SSD en een Full-HD scherm mijns inziens voldoende in huis om aan mijn eisen te voldoen. Ook vind ik het qua uitstraling een mooie laptop.

Ook heb ik zitten kijken naar de ASUS Zenbook UX305UA, alleen deze viel al vrij snel af omdat hij in het echt een paarse tint schijnt te hebben. O-)

Kortom:
  • Zijn er mensen die ervaring hebben met bovengenoemd Dell-model?
  • Welke andere laptop mag ik zeker niet vergeten voordat ik de knoop doorhak?
Ik hoor graag van jullie.