X360 Gamertag : betelgeuze Spec 's PC:Sinclair ZX-81 16K-ram --90 min. cassettebandje-- 3Dmark score: 0,00000000000001 ---- Als het niet veranderd ! --- dan blijft het zo ! ---
ik denk dat het meer ligt aan dat de heatsink niet de hele core raakt (dat moet dus wel), maar de core hoeft niet perse helemaal besmeerd te zijn met koelpasta
Zorg er in ieder geval voor, dat je heatsink je core volledig raakt, als ie erop zit. Dat er dan ook overal pasta tussenzit is alleen maar prettiger.
Mooi!!
Bedankt voor de reactie's!

Daar ga ik dan maar ff mee aan de slag.
Alleen ff die overgebleven rotzooi er nog een beetje christelijk eraf zien te krijgen.
Vrees dat het nu een bevestiging gaat worden met in het midden koelpasta,en aan de uiteinden wat secondenlijm.
Die core zat er dus wél degelijk NIET goed op,maakte dus geen 100% contact.
Daar heb ik dan F500,- voor betaald. (een tijdje terug welteverstaan)
Voor dat geld verwacht je toch dat de core er in iedergeval goed opzit.
Thanx!
Bedankt voor de reactie's!
Daar ga ik dan maar ff mee aan de slag.
Alleen ff die overgebleven rotzooi er nog een beetje christelijk eraf zien te krijgen.
Vrees dat het nu een bevestiging gaat worden met in het midden koelpasta,en aan de uiteinden wat secondenlijm.
Die core zat er dus wél degelijk NIET goed op,maakte dus geen 100% contact.
Daar heb ik dan F500,- voor betaald. (een tijdje terug welteverstaan)
Voor dat geld verwacht je toch dat de core er in iedergeval goed opzit.
Thanx!
X360 Gamertag : betelgeuze Spec 's PC:Sinclair ZX-81 16K-ram --90 min. cassettebandje-- 3Dmark score: 0,00000000000001 ---- Als het niet veranderd ! --- dan blijft het zo ! ---
Had nog zo'n Abit chipset koelertje liggen. 
Een tijdje terug een nieuwe gekregen omdat dat eerste ding rare geluiden begon te maken.
Maar dus even dat koelertje gesmeerd en toen kon ik hem,nadat ik er een ander stekkertje aan had gemaakt en wat pasta ertussen,zo op de videokaart prikken.
Het lijkt inderdaad wat te schelen.
GrtZ!
Een tijdje terug een nieuwe gekregen omdat dat eerste ding rare geluiden begon te maken.
Maar dus even dat koelertje gesmeerd en toen kon ik hem,nadat ik er een ander stekkertje aan had gemaakt en wat pasta ertussen,zo op de videokaart prikken.
Het lijkt inderdaad wat te schelen.
GrtZ!