Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Nieuwe moederbord en proccesor

Pagina: 1
Acties:
  • 297 views

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag
Mijn vader is op zoek naar een vrij goede prijs moederbord en processor.
Dus moederbord rond de 100 en processor ook rond die prijsklasse.

Relevante software en hardware die ik gebruik
Niet zeker maar we hebben iemand die alles erin kan zetten dus vraag ik aan hem of het past

• MichaelvD
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 28-11 13:59
Wat heb je zelf al gevonden ? Wij zijn geen zoekmachine eigen onderzoek ik verplicht.

Verwijderd

Topicstarter
Ik zat zelf te denken aan een MSI of Asus ofzo maar ik weet niet welk de beste zijn qua prijs en kwaliteit

• Foodie88
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 05-08 22:13
Waarom gebruik je niet de pricewatch om op die merken te selecteren? Of kijk naar de Best Buy Guides.
Je geeft helemaal geen informatie, waar wil je het voor gebruiken etc.

Daarnaast moet je zelf onderzoek doen en dat zie ik niet in je post.

BF1 Stats

Verwijderd

Topicstarter
Zou de MSI B250M PRO-VDH goed zijn? En hoort daar processor bij?

Verwijderd

Topicstarter
En al stel ik zou nog een processor nodig hebben, zal deze passen?: AMD A8-6600K Boxed en is deze ook goed?

• Foodie88
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 05-08 22:13
Je geeft geen antwoord op mijn vraag. Waar wil je vader het systeem voor gaan gebruiken? Tekst verwerken/browsen? Of moet erop ge-gamed worden? Dat maakt nogal veel verschil.

'Goed' is een relatieve term in dit geval. Wat 'goed' is voor alleen browsen, voldoet lang niet om moderne games te draaien.

BF1 Stats

• Nat-Water
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 22:47
Nee. Zo werkt het niet.
Een moederbord heeft een socket, wat je moet zien als een pasvorm. Elke processor heeft ook een socket. Die moet gelijk zijn aan die van het moederbord, anders past het niet.

Verder geef je zo ontzettend weinig informatie (Wat wil je met je pc doen? Welke onderdelen heb je al?) dat je hulp bieden lastig gaat zo. Want je hebt ook nog eens verschillende types RAM..

[ Voor 7% gewijzigd door Nat-Water op 19-01-2017 16:14 ]

Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 23:47

br00ky

Moderator Harde Waren
Om onduidelijke redenen heb je Afbeeldingslocatie: https://static.tweakers.net/ext/f/IIM11qkD8JkLEqmNgvTto4XQ/full.pngweggehaald. Deze vragen zijn echter essentieel voor het geven van goed advies. Aangezien dat nu onmogelijk is geworden sluit ik je topic.

Het staat je uiteraard vrij een nieuw topic te openen. Laat hierbij wel de vragen staan en beantwoord ze punt voor punt.

Succes!
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.