PC1: ASUS B850-Plus WiFi -- 9900X incl. X72 -- 64GB DDR5-6000Mhz -- Kingston Fury Renegade G5 2TB -- DELL 4025QW | Servers: 2x DELL R730 -- E5-2660 v4 -- 256GB -- Synology DS3617xs: 4x1,92TB SSD RAID F1 -- 6x8TB WD Purple RAID5
Verwijderd
ik heb er wat screens van gezien al paar maanden terug en zag er erg goed uit
kweenie nie wanneer ie uit komt, volgens mij deze zomer nog wel
en ik denk dat je er toch wel om hem een beetje goed te spelen 500 mhz minimaal en 128 mb moe hebben..
liefst natuurlijk amd 1,2 en 512 zoals ik
en geforce 2 natuurlijk
of beter
kweenie nie wanneer ie uit komt, volgens mij deze zomer nog wel
en ik denk dat je er toch wel om hem een beetje goed te spelen 500 mhz minimaal en 128 mb moe hebben..
liefst natuurlijk amd 1,2 en 512 zoals ik
en geforce 2 natuurlijk
of beter
Verwijderd
1) het is toch red faction, niet fraction?
2) het lijkt me wel een koel spel, als ik me nie vergis is dit het spel waarbij je levels kan afbreken he. Iedereen ZEGT dat het verhaal goed is enzo en dat de gameplay errug entertainend is, en dat het realisme niet uit het oog wordt verloren. Het lijkt me iig wel een 3d shooter die boven het gemiddelde uitsteekt.
2) het lijkt me wel een koel spel, als ik me nie vergis is dit het spel waarbij je levels kan afbreken he. Iedereen ZEGT dat het verhaal goed is enzo en dat de gameplay errug entertainend is, en dat het realisme niet uit het oog wordt verloren. Het lijkt me iig wel een 3d shooter die boven het gemiddelde uitsteekt.
Beetje Half life blokkerig, maar ik ben wel erg benieuwd. Ik heb een in-game filmpje gezien en 't zag er goed uit.. (realistisch vurende mannetjes)
Het heet Red Faction, en het schijnt idd op de PC te komen, ik heb hem nu op de PS2, en hij is heel cool.
Je kan idd grote delen van de levels slopen met explosives, is wel vet (deur op slot? Whip out the rocket launcher en blaas een gat in de muur ernaast
)
Het ziet er best goed uit, absoluut veel beter dan Half Life. Wapens zijn cool, AI is heel goed, level design is ook aardig (beter nog, er zijn niet echt ŽlevelsŽ, het spelverloop is eigenlijk een groot level met simpele overgangen). Het verhaal is ook wel aardig, maar stelt zoals gewoonlijk niet echt heel veel voor (maar dat vond ik ook van Half Life).
Al met al een echte aanrader. Ik ga hem zeker ook spelen op de PC, omdat de controls op de PS2 natuurlijk niet ideaal zijn. Daar komt bij dat multiplayer levels heel cool zijn door de sloopbare levels (secrets in verborgen kamers etc.), en MP is nou eenmaal leuker op een LAN dan op een half tv scherm.
Je kan idd grote delen van de levels slopen met explosives, is wel vet (deur op slot? Whip out the rocket launcher en blaas een gat in de muur ernaast
Het ziet er best goed uit, absoluut veel beter dan Half Life. Wapens zijn cool, AI is heel goed, level design is ook aardig (beter nog, er zijn niet echt ŽlevelsŽ, het spelverloop is eigenlijk een groot level met simpele overgangen). Het verhaal is ook wel aardig, maar stelt zoals gewoonlijk niet echt heel veel voor (maar dat vond ik ook van Half Life).
Al met al een echte aanrader. Ik ga hem zeker ook spelen op de PC, omdat de controls op de PS2 natuurlijk niet ideaal zijn. Daar komt bij dat multiplayer levels heel cool zijn door de sloopbare levels (secrets in verborgen kamers etc.), en MP is nou eenmaal leuker op een LAN dan op een half tv scherm.
These are my principles. If you don't like them, I have others.
lijkt me idd een coole titel en het is idd faction ipv fraction. Wat ik me afvraag is of je de boel ook met kogels uit bv een machinegun kan slopen. Dat is cooler dan alleen een rocketlauncher, (krijg je een matrix effect). Het schijnt dat de gameplay of half life gaat lijken met iets meer nadruk op de actie. De makers zijn namelijk grote fans van half life (maarja wie niet?
)
Het is idd ook een beetje blokkerig, maar voor de rest is de engine uniek en errug cool.
De ps 2 versie is een beetje beperkt omdat het apperaat iets *kuch* minder kracht heeft dan de pc (trots
). De pc versie zal er mooier uitzien (uiteraard), en qua vervorming van de levels iets meer mogelijk zijn, want het kost een hoop cpu kracht om de vervormingen real time te berekenen. Vandaar ook dat het niet direct een grafisch hoogstandje is, maar gewoon mooi 
vooral screenies van kapot geschoten glas zijn vet.
Het is idd ook een beetje blokkerig, maar voor de rest is de engine uniek en errug cool.
De ps 2 versie is een beetje beperkt omdat het apperaat iets *kuch* minder kracht heeft dan de pc (trots
Voor zover ik weet gaat Red Faction ook realtime terugkaatsende kogels ondersteunen. Dat betekent dat het vuren van een machinegeweer in een gang op een groep mensen een bloedbad geeft, mede door afslaande kogels op de muur. Dus ook niet recht voor een muur op de muur vuren, ze kaatsen lekker terug..
Stond ergens in een review in een of ander blad... Volgens mij was dat de Realgamer..
Stond ergens in een review in een of ander blad... Volgens mij was dat de Realgamer..
Kogels vervormen de omgeving niet, alleen explosieven. Wat CPU power betreft, het is idd zo dat de PS2 versie bij grote explosies nogal wat slowdown ondervind, maar dat ligt meer aan de code dan aan de PS2 (kijk maar naar GT3 waartoe dat ding in staat is). Verder zijn er wat memory issues, in MP levels is er bv. een beperking aan wat er gesloopt kan worden met de Geo Mod technologie. Als je bv. het halve level hebt gedecoreerd, dan stopt het gewoon met vervormen en krijg je een standaard explosie.lijkt me idd een coole titel en het is idd faction ipv fraction. Wat ik me afvraag is of je de boel ook met kogels uit bv een machinegun kan slopen. Dat is cooler dan alleen een rocketlauncher, (krijg je een matrix effect). Het schijnt dat de gameplay of half life gaat lijken met iets meer nadruk op de actie. De makers zijn namelijk grote fans van half life (maarja wie niet? )
De ps 2 versie is een beetje beperkt omdat het apperaat iets *kuch* minder kracht heeft dan de pc (trots ). De pc versie zal er mooier uitzien (uiteraard), en qua vervorming van de levels iets meer mogelijk zijn, want het kost een hoop cpu kracht om de vervormingen real time te berekenen. Vandaar ook dat het niet direct een grafisch hoogstandje is, maar gewoon mooi
Kapotgeschoten glas is idd heel erg
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Pagina: 1