Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Game/Werk PC voor €1000 ex. rand.

Pagina: 1
Acties:

• DirtyPete
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 29-10-2020
Ik heb een aantal weken terug een wenslijst gepost. Deze was niet helemaal in orde, ik heb mij even teruggetrokken en ben een shitbunch aan info gaan vergaren. Ik denk dat ik er nu wel helemaal uit ben en dat het ook wel redelijk klopt en solid is allemaal! Echter, om met mijn eerste build ever niet voor nare verrassingen komen te staan, zou ik jullie graag nog eenmaal feedback vragen!

Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Adobe CC (Illustrator voornamelijk, soms inDesign, soms PhotoShop). Daarnaast game ik graag. Dit zijn games als The Witcher 3, GTA V, alles van Bethesda en WoW.

Wat mag het systeem gaan kosten?
Dit was 900, maar heb ik toch maar verhoogd naar 1000 :D

Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Het scherm wat ik heb toegevoegd wil ik in ieder geval er bij kopen. Verder ben ik er nog niet echt uit wat ik qua muis en toetsenboard ga doen. Redelijke bang for buck opties zijn altijd welkom!

Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Lijstje onderaan toegevoegd!

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nope, sta open voor alles zolang het goed werkt en goede testresultaten vertoont!

Ga je overklokken?
Neen

Wat verwacht je van ons?
Dit is de laatste check voor ik de hele lijst ga bestellen. Ik ben benieuwd of dit een beetje een solid build is. Verder heb ik wel nog een vraag over het moederbord dat ik geselecteerd heb. Deze heeft een B150 chipset. Nu heb ik zojuist gelezen op de MSI website dat dit moederbord de kabylake gewoon gaat ondersteunen. Echter, ik heb een aantal posters op dit forum fanatiek B250 aan zien raden voor kaby lakes. Hier ben ik nog een beetje over in de war, dus graag heb ik daar wat meer helderheid over!

Build:

#ProductPrijsSubtotaal
1Intel Core i5-7500 Boxed€ 218,95€ 218,95
1MSI B150 GAMING M3€ 111,70€ 111,70
1Sapphire Radeon RX 480 NITRO+ 8G OC€ 278,51€ 278,51
1NZXT S340 Zwart€ 65,95€ 65,95
1AOC G2460VQ6 Zwart€ 157,51€ 157,51
1be quiet! Pure Rock€ 29,43€ 29,43
1Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2A2400C16€ 106,95€ 106,95
1Corsair CX450M€ 55,95€ 55,95
1Crucial MX300 2,5" 275GB€ 84,40€ 84,40
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 1.109,35

Thanks alvast allemaal!

PS HDD wordt later besteld, kon nog wel een maandje wachten!

• Nat-Water
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 22:47
Je kan inderdaad een B150 moederbord nemen. Je moet dan wel de bios updaten naar versie B.8 met een compatible processor (of even vragen aan de leverancier of hij dat doet) anders doet je processor het niet. Als je dat bord nog steeds wilt, kan je (als het voordeliger is) ook wel je geheugen naar 2133Mhz zetten. Hoger wordt niet ondersteund in dat bord.

Dus kan het? Ja. Is het handig, en de besparing van 20 euro waard? Tja, ik vind van niet. De B250 variant staat in de wachtrij voor de pricewatch (pricewatch unsorted: MSI B250 GAMING M3 (B250 GAMING M3) dus je kan hem nog niet in je lijstje stoppen. Morgen staat hij er waarschijnlijk wel in.

Op de rest heb ik weinig aan te merken.

Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!

• DirtyPete
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 29-10-2020
Nat-Water schreef op donderdag 19 januari 2017 @ 14:09:
Je kan inderdaad een B150 moederbord nemen. Je moet dan wel de bios updaten naar versie B.8 met een compatible processor (of even vragen aan de leverancier of hij dat doet) anders doet je processor het niet. Als je dat bord nog steeds wilt, kan je (als het voordeliger is) ook wel je geheugen naar 2133Mhz zetten. Hoger wordt niet ondersteund in dat bord.

Dus kan het? Ja. Is het handig, en de besparing van 20 euro waard? Tja, ik vind van niet. De B250 variant staat in de wachtrij voor de pricewatch (pricewatch unsorted: MSI B250 GAMING M3 (B250 GAMING M3) dus je kan hem nog niet in je lijstje stoppen. Morgen staat hij er waarschijnlijk wel in.

Op de rest heb ik weinig aan te merken.
Thanks voor je reactie betreft het moederbord. Daar het moederbord nog hartstikke nieuw is kan ik nog maar weinig over vinden, maar ik ga er van uit dat het een goede is, aangezien de B150 M3 ook veel goede reviews heeft gekregen! Ik wacht misschien nog wel even tot morgen dan, maar verwacht niet dat er iemand morgen al direct met een review komt hier! :9 Dus misschien gok ik het er op en order ik 'm vanavond gewoon!

Ik had deze ook nog gevonden: pricewatch: Asus Prime B250-Plus Is dat ook een geschikte? Die 20eu zal het verschil niet echt maken, maar deze kreeg iig goede reviews op newegg! :)

Thanks!

Verwijderd

Qua moederborden maakt het niet veel verschil in die prijscategorie. Nadeel van de Gaming M3 is de Killer NIC zijn welke nog wel eens memoryleaks veroorzaken. Een pricewatch: ASRock Fatal1ty B250 Gaming K4 zou een goed alternatief zijn.