Ik heb een aantal weken terug een wenslijst gepost. Deze was niet helemaal in orde, ik heb mij even teruggetrokken en ben een shitbunch aan info gaan vergaren. Ik denk dat ik er nu wel helemaal uit ben en dat het ook wel redelijk klopt en solid is allemaal! Echter, om met mijn eerste build ever niet voor nare verrassingen komen te staan, zou ik jullie graag nog eenmaal feedback vragen!
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Adobe CC (Illustrator voornamelijk, soms inDesign, soms PhotoShop). Daarnaast game ik graag. Dit zijn games als The Witcher 3, GTA V, alles van Bethesda en WoW.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Dit was 900, maar heb ik toch maar verhoogd naar 1000
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Het scherm wat ik heb toegevoegd wil ik in ieder geval er bij kopen. Verder ben ik er nog niet echt uit wat ik qua muis en toetsenboard ga doen. Redelijke bang for buck opties zijn altijd welkom!
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Lijstje onderaan toegevoegd!
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nope, sta open voor alles zolang het goed werkt en goede testresultaten vertoont!
Ga je overklokken?
Neen
Wat verwacht je van ons?
Dit is de laatste check voor ik de hele lijst ga bestellen. Ik ben benieuwd of dit een beetje een solid build is. Verder heb ik wel nog een vraag over het moederbord dat ik geselecteerd heb. Deze heeft een B150 chipset. Nu heb ik zojuist gelezen op de MSI website dat dit moederbord de kabylake gewoon gaat ondersteunen. Echter, ik heb een aantal posters op dit forum fanatiek B250 aan zien raden voor kaby lakes. Hier ben ik nog een beetje over in de war, dus graag heb ik daar wat meer helderheid over!
Build:
Thanks alvast allemaal!
PS HDD wordt later besteld, kon nog wel een maandje wachten!
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Adobe CC (Illustrator voornamelijk, soms inDesign, soms PhotoShop). Daarnaast game ik graag. Dit zijn games als The Witcher 3, GTA V, alles van Bethesda en WoW.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Dit was 900, maar heb ik toch maar verhoogd naar 1000
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Het scherm wat ik heb toegevoegd wil ik in ieder geval er bij kopen. Verder ben ik er nog niet echt uit wat ik qua muis en toetsenboard ga doen. Redelijke bang for buck opties zijn altijd welkom!
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Lijstje onderaan toegevoegd!
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nope, sta open voor alles zolang het goed werkt en goede testresultaten vertoont!
Ga je overklokken?
Neen
Wat verwacht je van ons?
Dit is de laatste check voor ik de hele lijst ga bestellen. Ik ben benieuwd of dit een beetje een solid build is. Verder heb ik wel nog een vraag over het moederbord dat ik geselecteerd heb. Deze heeft een B150 chipset. Nu heb ik zojuist gelezen op de MSI website dat dit moederbord de kabylake gewoon gaat ondersteunen. Echter, ik heb een aantal posters op dit forum fanatiek B250 aan zien raden voor kaby lakes. Hier ben ik nog een beetje over in de war, dus graag heb ik daar wat meer helderheid over!
Build:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-7500 Boxed | € 218,95 | € 218,95 |
| 1 | MSI B150 GAMING M3 | € 111,70 | € 111,70 |
| 1 | Sapphire Radeon RX 480 NITRO+ 8G OC | € 278,51 | € 278,51 |
| 1 | NZXT S340 Zwart | € 65,95 | € 65,95 |
| 1 | AOC G2460VQ6 Zwart | € 157,51 | € 157,51 |
| 1 | be quiet! Pure Rock | € 29,43 | € 29,43 |
| 1 | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2A2400C16 | € 106,95 | € 106,95 |
| 1 | Corsair CX450M | € 55,95 | € 55,95 |
| 1 | Crucial MX300 2,5" 275GB | € 84,40 | € 84,40 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.109,35 | |
Thanks alvast allemaal!
PS HDD wordt later besteld, kon nog wel een maandje wachten!