Toon posts:

A7VE probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb voor een bedrijf een computer samengesteld en de onderdelen daarvoor vandag binnen gekregen. Ik heb deze in elkaargezet wat geen problemen gaf, maar toen ik de computer voor de eerste keer wou opstarten gebeurde er niks het ledje op de A7VE brand wel maar ik krijg de computer niet opgestart. ligt dit inderdaad aan het moederbord en zo ja wat kan ik er aan doen.

alvast bedankt voor de hulp.

• Felicia
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16:44
Heb je het speakertje goed aangesloten dat ie wel kan piepen als er iets niet goed zit. Heb je de ide apparaten al gecontroleerd dat er bijvoorbeeld niet 2 op dezelfde kabel master zijn.

Heb je al gekeken of de proc, en het geheugen er goed in zitten.

Ik draag een rok, wat is jouw excuus?

Verwijderd

Topicstarter
ja alles zit goed aangesloten en dat speakertje maakt niks uit want zels de fans beginnen niet te draaien hij doet echt helemaal niets

• Felicia
Heb je gekeken of de aan/uit knop op die goeie pool zit (dus + op + en - op - want andersom dan wil die wel eens moeilijk doen)

Heb je gekeken op de voeding zelf of de knop daar goed staat en dat ie niet stiekum op 115 volt staat en of die niet helemaal uit staat (hoofdschakelaar uit)

Verwijderd

Topicstarter
Ja daar heb ik ook alemaal naar gekeken
en de power switch zit ook goed. Kan het aan een Foute proc liggen de proc die ik er bij kreeg had namelijk een paar scheefe pinnetjes maar die heb ik allemaal weer recht gezet.

• Felicia
Hmm die dingen rechtbuigen had je dus niet moeten doen. het is inderdaad dan waarschijnlijk een foute proc maar als je da ding meteen terug had gebracht en gezegt had dat die dingen scheef waren kreeg je meteen een nieuwe mee

Pagina: 1