.
[ Voor 99% gewijzigd door tieskekiggen op 26-08-2021 15:26 ]
[ Voor 99% gewijzigd door tieskekiggen op 26-08-2021 15:26 ]
Opleiding ICT en geen voor onderzoek doen voor wat je nodig hebt voor je eigen opleiding?tieskekiggen schreef op donderdag 19 januari 2017 @ 09:11:
Hallo,
In september ga ik een opleiding mbo ict beheerder niveau 4 doen. Maar welke laptop kan ik het beste kopen. Ik houd niet echt van die gaming laptops, maar ik ben meer opzoek naar een zakelijke laptop met 16 gb ram en een i7. Heeft er iemand een suggestie voor een laptop ?
Fixing things to the breaking point...
Verwijderd
Dit!RGAT schreef op donderdag 19 januari 2017 @ 09:17:
Ik denk dat iedereen wel een laptop kan suggereren, heeft echter geen enkel nut...
1 Omdat je geen budget geeft.
2 Omdat eigen inzet niet alleen op Tweakers verplicht is maar ook de kern van je opleiding zal zijn...
3 Omdat je opleiding zelf een lijst heeft klaar staan met wat je nodig hebt aan hardware, prop die lijst in de pricewatch en er komen zat keuzes uit
Someone now is screaming as the flames fly high.. PSN: DanielElessar
Idd 16GB zou ik persoonlijk ook als minima stellen als het budget het toelaat. Tevens een snelle SSD (Hoeveel opslag zelf even bedenken... je kan 256GB doen of 512GB. Zeker met Virtuele machines kan de opslag soms hard gaan. Maar je kan de virtuele machines ook misschien op een 2e schijf zetten (ter vervanging van optisch station).Daniel_Elessar schreef op donderdag 19 januari 2017 @ 12:32:
[...]
Dit!
Graag wat meer eigen onderzoek en gegevens zoals budget etc. 16GB ram is toch wel minimum. Scherm maakt eigenlijk niet uit. Wel zou ik zeggen een numpad. Het gaat best om IPadressen in te voeren zonder maar het gaat zo veel sneller als je er een echt numpad bij hebt. Maar dat is mijn persoonlijke voorkeur.
Someone now is screaming as the flames fly high.. PSN: DanielElessar
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq