ziggo+vodafone samengaan voordeel klant?

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• slaapkamer
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 10-11-2024
Kreeg van de week een mail van ziggo en vodafone over het samengaan van hun en toekomstige "voordelen"voor mij als klant.
Ben eigenlijk al wel benieuwd wat dit gaat worden ? Het zal wel geen prijsvoordeel voor mij zijn.
Zo wie zo ben ik me aan het oriënteren over alle abbo's die ik bij hun heb:
Internet ziggo 300/30 € 66.--
Vodafone mobiel € 42.--
mobiel ziggo(voor mijn
dochter € 12.--
totaal dus al € 120,--
Iemand een idee als ik bij ziggo blijf (en dus ook bij vodafone) ik niet op een andere manier bij ziggo het allemaal goedkoper kan krijgen
Ik weet internet is duur alleen heb deze snelheid echt nodig:)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/P9LKsQihDTmcUIQZwRtdc78X/full.jpg

groet...

...

Beste antwoord (via slaapkamer op 24-01-2017 21:30)

• ucsdcom
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 19:01
Zowel Ziggo als Vodafone hebben tot nu toe het meeste gekeken naar de concurrentie door KPN op vast en mobiel. Aanbiedingen werden gematcht, pakketten werden gematcht. Wat ze vooral misten was voor Vodafone vast toegang tot veel huishoudens zonder dat de laatste meters via KPN moesten gaan, Ziggo miste zelf de eigen mobiele tak. Daardoor konden ze tot nu toe KPN compleet niet matchen in het eigen aanbod. Nu kunnen ze samen tripleplay aanbieden, ik reken er op dat ze door hun blik die altijd richting KPN ging precies dezelfde voordelen gaan bieden als KPN. Juist door KPN compleet zie je dat de met max 10GB klein te noemen databundels bij KPN verdubbeld worden, wat de pijn van de hoge prijs verzacht. De aanwas voor KPN zit bij de alles in 1 klanten die ook mobiel afnemen. Daar zal Vodaziggo zeker een flink stuk van willen mee gaan pakken.

Kortom: 5,- per maand korting op je mobiele abonnement en verdubbeling van je databundel, thuis en mobiel gratis onderling bellen binnen het gezin en eventueel een extra TV pakket, F1 of HBO wat Ziggo wel kan leveren.

[ Voor 11% gewijzigd door ucsdcom op 19-01-2017 16:27 ]

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YaYo86
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 08:59
Wat zei Ziggo zelf?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• slaapkamer
Via webcare konden ze me nog niets hierover zeggen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• H3llrais3r
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 02-05 13:03
Ik begrijp dat jij vanuit Ziggo oogpunt de fusie bekijkt / bevraagt.
Ik zelf doe dit vanuit Vodafone oogpunt.

ik heb vodafone thuis + 2 mobiele abbo's.
Voor mij gaat het volgende veranderen:

1) Vodafone thuis (TV & Internet & Bellen) = verkocht aan TMobile => maw vodafone thuis wordt vervangen door TMobile (welk service pakket dit ook mag zijn?)
2) TMobile mag mij een aanbieding doen voor mijn mobiele abbo's, ik mag dus direct kosteloos overstappen naar TMobile, des ondanks mijn 2x 2 jarig abbo's nog niet verlopen zijn (de ene nog 9 maanden de ander nog 13 maanden)

ik zie het voordeel 1-2-3 hiervan niet. Ik ben tevreden met service & prijs / kwaliteit van vodafone, het is nog maar afwachten wat het TV&Internet&Bellen van TMobile zal zijn. Ik laat even in het midden of ik wel of niet van mobiel abbo wil overstappen naar TMobile. (Onderzoek + beslissing is nog niet gemaakt)

De helpdesk (telefonisch) van Vodafone kon mij ook niet vertellen wat voor pakketten het gefuseerde bedrijf zal gaan aanbieden.

[ Voor 7% gewijzigd door H3llrais3r op 19-01-2017 08:39 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Opi
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Opi

Kijkend naar nieuws: Europese Commissie keurt fusie Vodafone en Ziggo goed onder voorwaarden is de joint venture vooral ingegeven om bundels met zowel vaste als mobiele diensten aan te bieden. Kijkend naar bijvoorbeeld KPN die dergelijke bundels al aanbiedt, verwacht ik dat de voordelen voor klanten vergelijkbaar zullen zijn. Daarnaast richt Liberty Global, de moedermaatschappij van Ziggo, zich ook sterk op content (bijvoorbeeld Formule 1). Zodoende zou ik voor de klanten voordelen verwachten als grotere data bundels op mobiel, korting en gratis content.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 373239

Ik begrijp eerlijk gezegd niet waarom je dit hier op Tweakers vraagt... Het is koffiedik kijken voor ons allemaal.

Ik ben klant van zowel Ziggo als Vodafone en beide hebben dezelfde boodschap verstuurd. In jouw afbeelding staat het antwoord al, "Onze samenwerking heeft natuurlijk voordeel voor u. Daarover vertellen we u binnenkort meer.".

Kortom, wild speculeren over vermeende voordelen heeft geen zin. Ziggo/Vodafone zullen binnenkort echt wel bekend maken welke 'voordelen' er gaan komen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Technomania
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 18:27

Technomania

Huiskamer verslaafde.

Opi schreef op donderdag 19 januari 2017 @ 09:22:
Kijkend naar nieuws: Europese Commissie keurt fusie Vodafone en Ziggo goed onder voorwaarden is de joint venture vooral ingegeven om bundels met zowel vaste als mobiele diensten aan te bieden. Kijkend naar bijvoorbeeld KPN die dergelijke bundels al aanbiedt, verwacht ik dat de voordelen voor klanten vergelijkbaar zullen zijn. Daarnaast richt Liberty Global, de moedermaatschappij van Ziggo, zich ook sterk op content (bijvoorbeeld Formule 1). Zodoende zou ik voor de klanten voordelen verwachten als grotere data bundels op mobiel, korting en gratis content.
Mbt de Formule1 zit je bíjna goed. Formule1 wordt overgenomen door Liberty Media het moederbedrijf van Liberty Global.

bron: http://www.gpupdate.net/n...dia-goedgekeurd-door-fia/

Niets is onmogelijk voor de mens die het zelf niet hoeft te doen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gielie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 18:13
Ik zal even in mijn glazen bol kijken.

We weten het natuurlijk niet maar ik denk wel dat Vodafone (en alle andere providers) T-mobile achterna zullen gaan om de concurrentie bij te benen. Ik hoop dat ik als Ziggo/VF klant hier nog een extra bonus bovenop krijg.

Maar goed dat is gissen/raden/koffiedik kijken/speculeren/hopen/gokken.

"Death smiles at us all, all a man can do is smile back." - Maximus Decimus Meridius

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• arnovos
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Het zou kunnen dat Ziggofone haar pakketten voorziet van bonussen. Dus bijvoorbeeld Movies en Series XL er gratis bij, als je een mobiel abbo hebt. Of dubbele data bij mobiel abbo als je Ziggo klant was. Zoveel mogelijkheden.

Er zal vast goed gekeken worden naar de Quadplay-aanbiedingen die KPN heeft. Verwacht niet dat er iets spectaculairs anders komt.

Cetero censeo Dynalogic delendam esse.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• proatjeboksem
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11:55
Ik ben bang dat je het moet zoeken in pareltjes als "alles op 1 factuur" of een extra maand die leuke zender als je ook een Red abbo hebt.

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• ucsdcom
Zowel Ziggo als Vodafone hebben tot nu toe het meeste gekeken naar de concurrentie door KPN op vast en mobiel. Aanbiedingen werden gematcht, pakketten werden gematcht. Wat ze vooral misten was voor Vodafone vast toegang tot veel huishoudens zonder dat de laatste meters via KPN moesten gaan, Ziggo miste zelf de eigen mobiele tak. Daardoor konden ze tot nu toe KPN compleet niet matchen in het eigen aanbod. Nu kunnen ze samen tripleplay aanbieden, ik reken er op dat ze door hun blik die altijd richting KPN ging precies dezelfde voordelen gaan bieden als KPN. Juist door KPN compleet zie je dat de met max 10GB klein te noemen databundels bij KPN verdubbeld worden, wat de pijn van de hoge prijs verzacht. De aanwas voor KPN zit bij de alles in 1 klanten die ook mobiel afnemen. Daar zal Vodaziggo zeker een flink stuk van willen mee gaan pakken.

Kortom: 5,- per maand korting op je mobiele abonnement en verdubbeling van je databundel, thuis en mobiel gratis onderling bellen binnen het gezin en eventueel een extra TV pakket, F1 of HBO wat Ziggo wel kan leveren.

[ Voor 11% gewijzigd door ucsdcom op 19-01-2017 16:27 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FrankHe
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 04-05 20:54
Hoe meer partijen samen gaan hoe minder concurrentie er is, keuzevrijheid wordt daardoor voor mijn gevoel kleiner. Nu bijten Vodafone en Ziggo elkaar niet, ze profileren zich beide als premium merken. Ziggo met voor mijn gevoel te duur Internet en daarbij verplicht kabeltelevisie waar ik niet op zit te wachten. Vodafone heeft al vele jaren Vodafone Vast / Thuis en naar mijn mening heeft dit er altijd een beetje bijgehangen. Het voelt als een probeersel. Een service product waarop in beginsel weinig of geen geld wordt verdiend en wel wordt aangehouden voor het geval ze in de toekomst werkelijk daarop hierop willen gaan zetten. Daarvoor hebben ze nu Ziggo als partner gevonden. De samenwerking is al een tijd geleden aangekondigd en lijkt nu daadwerkelijk invulling te krijgen. Ik ben benieuwd wat ik als Vodafone mobiel klant als aanbieding krijg. Als ZZP-er kan ik op dit moment nog prima uit de voeten met een goedkoop consumentenlijntje met 4G voor onderweg en voor de zeldzame momenten dat de koperlijn thuis er uit ligt.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• WhatsappHack
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Voorspelling: €5 korting op je mobiel & vast, en Ziggo Sport Totaal gratis :P
Maar het zijn allemaal wilde gokken en aannames, er is niemand die nu kan zeggen wat er gaat gebeuren.

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maniac19800
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 27-07-2021
Waar haal jij die 12 euri voor abbo voor je dochter weg dan? goedkoopste is 9 dan 15. Ben zelf al vanaf dag 1 bij @home/ziggo en heb 2 abbos voor 15 euri bij hun. Wel super tevreden. Maar die 12 euro zie ik niet.

En ook die internet voor € 66,- zie ik ook niet staan.

Of ik ben blind?

[ Voor 15% gewijzigd door Maniac19800 op 19-01-2017 19:37 ]

Sup?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dabbel
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 11:03
Anoniem: 373239 schreef op donderdag 19 januari 2017 @ 11:14:
Ik begrijp eerlijk gezegd niet waarom je dit hier op Tweakers vraagt... Het is koffiedik kijken voor ons allemaal.

Ik ben klant van zowel Ziggo als Vodafone en beide hebben dezelfde boodschap verstuurd. In jouw afbeelding staat het antwoord al, "Onze samenwerking heeft natuurlijk voordeel voor u. Daarover vertellen we u binnenkort meer.".

Kortom, wild speculeren over vermeende voordelen heeft geen zin. Ziggo/Vodafone zullen binnenkort echt wel bekend maken welke 'voordelen' er gaan komen.
Ik vind jouw reactie overbodig op Tweakers. Misschien kan iemand hier wel een educated guess doen. De andere forumleden reageren hier ook uit nieuwsgierigheid. Er zijn hier op Tweakers genoeg Ziggo+Vodafone klanten die ook benieuwd zijn naar het gevolg. Enige wat jij hier doet is zijn vraag afkraken.
Reageer aub niet als je niets toe te voegen hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macnerd
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 04-05 20:52

macnerd

No Apples please :-)

Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd... ik heb alleen Ziggo Alles-in-1 Start en ben niet van plan iets meer af te nemen bij Ziggo of Vodafone.

Ziggo is op zich okee, maar het pakket is niet goedkoop. Snelheid is prima (was ADSL gewend), en zelfs analoge tv met een paar zenders is al prima. Sport of andere zaken kijk ik toch niet.
Vodafone heb ik bijna 2 jaar geleden ingeruild. Nu ben ik goedkoper uit, heb ik meer minuten, heb beter bereik (KPN netwerk) en zelfs mobiel internet zit er bij. Kortom Vodafone hoef ik ook niet.

't Zal mij echt benieuwen wat ze dan als voordeel voor mij te bieden hebben :+

MacNerd

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HKLM_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 16:01
Ziggo en Vodafone gaan beide hun producten verkopen / aanbieden in bijvoorbeeld Vodafone stores.

Ziggo heeft momenteel mobiel de vraag is of ze dat nog gaan behouden nu Vodafone er is. Dat er combinatie pakketten komen weet ik wel zeker.

Ik zal van de week weer eens proberen te vissen bij iemand die hier bij betrokken is. (hij is altijd zeer voorzichtig met uitspraken die nog niet in de media zijn helaas :P )

[ Voor 6% gewijzigd door HKLM_ op 19-01-2017 20:57 ]

Cloud ☁️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slaapkamer
Sorry het is inderdaad €62.-- voor internet en € 9.-- voor mobiel van mijn dochter !
Trouwens over snelheid,service etc ben ik ook tevreden!
Maniac19800 schreef op donderdag 19 januari 2017 @ 19:36:
Waar haal jij die 12 euri voor abbo voor je dochter weg dan? goedkoopste is 9 dan 15. Ben zelf al vanaf dag 1 bij @home/ziggo en heb 2 abbos voor 15 euri bij hun. Wel super tevreden. Maar die 12 euro zie ik niet.

En ook die internet voor € 66,- zie ik ook niet staan.

Of ik ben blind?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMarcie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 14:32

MrMarcie

CFMoto 650MT

Dabbel schreef op donderdag 19 januari 2017 @ 20:09:
[...]

Ik vind jouw reactie overbodig op Tweakers. Misschien kan iemand hier wel een educated guess doen. De andere forumleden reageren hier ook uit nieuwsgierigheid. Er zijn hier op Tweakers genoeg Ziggo+Vodafone klanten die ook benieuwd zijn naar het gevolg. Enige wat jij hier doet is zijn vraag afkraken.
Reageer aub niet als je niets toe te voegen hebt.
Ik kreeg die mail + brief ook. Nog nooit zo'n vaag en ogewenst bericht gehad. Ze hadden vast al wat kunnen vertellen. Ben ook wel benieuwd naar wat meningen met achtergronden,

For sale | "Goodbyes are only for those who love with their eyes. Because for those who love with heart and soul there is no such thing as separation" Rumi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ucsdcom
[...]

Ik kreeg die mail + brief ook. Nog nooit zo'n vaag en ogewenst bericht gehad. Ze hadden vast al wat kunnen vertellen. Ben ook wel benieuwd naar wat meningen met achtergronden,
Dit is een eerste informatieronde aan alle klanten, zodat iedereen er kennis van genomen had kunnen hebben als het in de toekomst tot problemen of klachten zou komen. In het verleden zijn er nog wel eens massale opzeggingen geweest bij overnames. Klanten wilden niet opeens met het mes op de keel naar de concurrent gezet worden die ze juist eerder juist gemeden hadden. Bij fusies speelt dit al minder, omdat het bedrijf waar je bij zat min of meer behouden blijft. Toch ben ik er zeker van dat het voorkomen van opzeggingen een doel van de brief en de FAQ is. Straks zullen mogelijk ook allerlei voorwaarden of de algemene voorwaarden aangepast gaan worden. Dat accepteer je eerder als je denkt dat de fusie je eerder voordelen, dan nadelen zal gaan brengen en je er niets naars of vijandigs in ziet.

Ze hebben nu duidelijk gemaakt dat het ondanks de fusie toch voorlopig nog even 2 bedrijven blijven die je voorlopig met hun eigen merknaam blijven aanspreken. Niets meer en niets minder

[ Voor 3% gewijzigd door ucsdcom op 19-01-2017 23:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMarcie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 14:32

MrMarcie

CFMoto 650MT

ucsdcom schreef op donderdag 19 januari 2017 @ 23:10:
[...]

Dit is een eerste informatieronde aan alle klanten, zodat iedereen er kennis van genomen had kunnen hebben als het in de toekomst tot problemen of klachten zou komen. In het verleden zijn er nog wel eens massale opzeggingen geweest bij overnames. Klanten wilden niet opeens met het mes op de keel naar de concurrent gezet worden die ze juist eerder juist gemeden hadden. Bij fusies speelt dit al minder, omdat het bedrijf waar je bij zat min of meer behouden blijft. Toch ben ik er zeker van dat het voorkomen van opzeggingen een doel van de brief en de FAQ is. Straks zullen mogelijk ook allerlei voorwaarden of de algemene voorwaarden aangepast gaan worden. Dat accepteer je eerder als je denkt dat de fusie je eerder voordelen, dan nadelen zal gaan brengen en je er niets naars of vijandigs in ziet.

Ze hebben nu duidelijk gemaakt dat het ondanks de fusie toch voorlopig nog even 2 bedrijven blijven die je voorlopig met hun eigen merknaam blijven aanspreken. Niets meer en niets minder
Clear, helaas heb ik hier weinig tot geen andere opties. Anders zou ik opstappen ;)

For sale | "Goodbyes are only for those who love with their eyes. Because for those who love with heart and soul there is no such thing as separation" Rumi

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• prein2
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 16:56

prein2

2.430 kWp, Solaredge SE2200

mijn glazen bol geeft aan:

gratis Ziggo 300/300 bij een onbeperkt Red abonnement voor 10 euro per maand :D

PVoutput

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DJ-Promo
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 18:38
Ik kreeg ook de mail en ga toch even wachten met mijn mobiel verlengen :P. Zou leuk zijn een mooie combi deal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slaapkamer
Yup Doe ik ook mijn vodafone abbo stopt ook zo
DJ-Promo schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 15:57:
Ik kreeg ook de mail en ga toch even wachten met mijn mobiel verlengen :P. Zou leuk zijn een mooie combi deal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMSfreakie
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
er zijn mogelijkheden.. alleen nou Tmobile voor 35,- onbeperkt bundels bied zullen zowel Ziggo/Vodafone als KPN met een goede deal moeten komen

404 Signature not found

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just smile
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 13:52
Ik ben vandaag gebeld door Ziggo. De actie is 50% korting op je Vodafone abonnement als je via Ziggo je abonnement verlengd. Geen idee of het ook bij nieuwe abonnement geld, ga daar eigenlijk wel vanuit. Volgens de medewerker betreft dit een langdurige actie. M.a.w. ook als mijn Vodafone abonnement over 20 maanden afloopt zal deze actie er waarschijnlijk nog zijn.

Ze vertelde overigens ook dat het de bedoeling is om binnenkort de facturen van Ziggo en Vodafone samen te voegen en zo dus maar 1 factuur krijgt.

Ik kreeg daarnaast nog 'de gebruikelijke korting' van 3 maanden voor € 34,95, terwijl mijn Ziggo abonnement nog liep tot juni dit jaar ..

[ Voor 12% gewijzigd door Just smile op 17-02-2017 19:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bryanvan
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 01-05 16:19
Just smile schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 19:40:
Ik ben vandaag gebeld door Ziggo. De actie is 50% korting op je Vodafone abonnement als je via Ziggo je abonnement verlengd. Geen idee of het ook bij nieuwe abonnement geld, ga daar eigenlijk wel vanuit. Volgens de medewerker betreft dit een langdurige actie. M.a.w. ook als mijn Vodafone abonnement over 20 maanden afloopt zal deze actie er waarschijnlijk nog zijn.

Ze vertelde overigens ook dat het de bedoeling is om binnenkort de facturen van Ziggo en Vodafone samen te voegen en zo dus maar 1 factuur krijgt.

Ik kreeg daarnaast nog 'de gebruikelijke korting' van 3 maanden voor € 34,95, terwijl mijn Ziggo abonnement nog liep tot juni dit jaar ..
50% korting op je vodafone abbo voor hoelang :+ 1 maand? Dan zou het amper een "korting" zijn voor de meesten.

PSN: bryanlost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just smile
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 13:52
bryanvan schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 20:10:
[...]

50% korting op je vodafone abbo voor hoelang :+ 1 maand? Dan zou het amper een "korting" zijn voor de meesten.
Wat dacht je van de gehele looptijd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ck2000nl
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-04 14:49

| Sony VAIO Pro 13" 8GB 256GB ssd Windows 8 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bryanvan
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 01-05 16:19
Just smile schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 20:12:
[...]

Wat dacht je van de gehele looptijd?
Oe, in dat geval ben ik blij dat ik bij vodafone zit en mijn abbo in augustus mag verlengen :D.

PSN: bryanlost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpg97
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 04-05 11:19
bryanvan schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 20:35:
[...]

Oe, in dat geval ben ik blij dat ik bij vodafone zit en mijn abbo in augustus mag verlengen :D.
Ik ook, echter ben ik wel gecharmeerd van T-Mobile met hun onbeperkt internet abonnement.
Misschien wel tijd om over te stappen als Vodafone niet met iets soortgelijks komt.
Daarnaast heb ik Ziggo thuis ( internet en tv ) en dan kan ik meteen T-mobile thuis nemen.

Wordt nog even goed puzzelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• austin_77
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 12:41
Ik ben benieuwd wat ze gaan bieden. Hier connect play max (300/30). Mijn vrouw en ik kunnen halverwege deze maand ons abbo verlengen. Aangezien haar samsung note 4 zo bijna om de 2 dagen een vastloper heeft zou het mooi zijn als er een leuke deal komt icm een iphone 7 plus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clavis
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 04-05 19:59
Hierbij een nieuwsartikel over de plannen.

http://www.nu.nl/mobiel/4...nement-extras-bieden.html

http://www.gsmhelpdesk.nl...-ziggo-abonnement-belonen

[ Voor 27% gewijzigd door Clavis op 03-04-2017 09:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bazziek
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 18:30
Jammer genoeg dus niet voor enkel internet klanten. Wel een goede actie verder, zowel verdubbeling van de mobiele GB's en een gratis TV pakket.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 27-04 15:07

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Schiet ik nog niets mee op, Ziggo staat op naam van vriendin en Vodafone op mijn naam. Heb maar eens nagevraagd hoe dat zit.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Clavis
Vorkie schreef op maandag 3 april 2017 @ 14:33:
[...]

Schiet ik nog niets mee op, Ziggo staat op naam van vriendin en Vodafone op mijn naam. Heb maar eens nagevraagd hoe dat zit.
Maakt niet uit. Als het maar op het zelfde adres staat.
Mijn vriendin kan er ook gebruik van maken, aangezien ze ook met Vodafone op ons adres staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vorkie
  • Niet online
Clavis schreef op maandag 3 april 2017 @ 14:35:
[...]

Mijn vriendin kan er ook gebruik van maken, aangezien ze ook met Vodafone op ons adres staat.
Ja, maar zij heeft geen Vodafone, maar ik wel :) dat bedoel ik meer.

Kijk, zo'n probleem is het niet verder, maar hoop dat ze kijken naar: postcode + Vodafone + Ziggo en niet naar namen op contracten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CeesKees
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 18:53

CeesKees

I rest my Kees

Vorkie schreef op maandag 3 april 2017 @ 14:38:
[...]

Ja, maar zij heeft geen Vodafone, maar ik wel :) dat bedoel ik meer.

Kijk, zo'n probleem is het niet verder, maar hoop dat ze kijken naar: postcode + Vodafone + Ziggo en niet naar namen op contracten.
Dat staat er toch?

| Me = M'n of Mijn | Is = Eens | Hun = Zij | Waar om doen men sen al die on nodig e spa ties over al tus sen ? | Hè = Heh? | Hé = Hey!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vorkie
  • Niet online
Nee,
Ben je al lang klant bij Vodafone en Ziggo?
Ik ben geen klant van Ziggo, ik ben alleen klant van Vodafone. Mijn vriendin is alleen klant van Ziggo en niet van Vodafone.

En antwoord:
Hoi Rick, ik heb het voor je nagekeken en je komt inderdaad ook in aanmerking voor de extra's. Je krijgt hier vanzelf in de loop van april bericht over.

Groet,

[ Voor 22% gewijzigd door Vorkie op 03-04-2017 14:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CeesKees

CeesKees

I rest my Kees

Jawel, dat staat er wel:
Clavis schreef op maandag 3 april 2017 @ 14:35:
[...]

Zo staat het ook gewoon te lezen op de Vodafone site.
Dubbele data
Elke maand verdubbelen wij de standaard databundel van alle Start, Smart, Scherp, Red en Black abonnementen op jouw adres.
en:
Hoe werkt het?
Heb jij minimaal één Start, Smart, Scherp, Red of Black abonnement? En op hetzelfde adres Ziggo digitale TV en internet (snelheid minimaal 30 Mbps)? Dan heb jij automatisch recht op de non-stop gratis extra’s.

[ Voor 16% gewijzigd door CeesKees op 03-04-2017 15:37 ]

| Me = M'n of Mijn | Is = Eens | Hun = Zij | Waar om doen men sen al die on nodig e spa ties over al tus sen ? | Hè = Heh? | Hé = Hey!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Clavis
Vorkie schreef op maandag 3 april 2017 @ 14:41:
[...]

Nee,

[...]

Ik ben geen klant van Ziggo, ik ben alleen klant van Vodafone. Mijn vriendin is alleen klant van Ziggo en niet van Vodafone.

En antwoord:

[...]
toon volledige bericht
Zo stond het er toch ook? Alleen dan een omgedraaide situatie..

Mijn vriendin heeft geen Ziggo, maar haar Vodafone abbonnement staat op mijn (ons) adres.

In jou situatie heeft jou vriendin dus Ziggo, en jij Vodafone. Dus de situatie is exact gelijk.

[ Voor 4% gewijzigd door Clavis op 03-04-2017 15:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CeesKees

CeesKees

I rest my Kees

Clavis schreef op maandag 3 april 2017 @ 15:40:
[...]

Zo stond het er toch ook? Alleen dan een omgedraaide situatie..

Mijn vriendin heeft geen Ziggo, maar haar Vodafone abbonnement staat op mijn (ons) adres.

In jou situatie heeft jou vriendin dus Ziggo, en jij Vodafone. Dus de situatie is exact gelijk.
Agreed. Correct. En juist ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mighty
  • Niet online

Mighty

Brains & Steel

Per wanneer gaat dit in? Ik heb zelf Ziggo en Vodafone maar nog geen verdubbeling van mijn databundel gezien.

|| The harder you fall the more it hurts - be awesome ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jordyz
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 18:04
Mighty schreef op maandag 3 april 2017 @ 23:27:
Per wanneer gaat dit in? Ik heb zelf Ziggo en Vodafone maar nog geen verdubbeling van mijn databundel gezien.
Volgens mij pas vanaf 8 april meende ik ergens in de reacties te lezen.
In de loop van de tijd zal het tegoed erbij worden gezet, sommige mensen hebben het nu al..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riderider
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 17:10
Ik kwam hier vandaag achter, zag de dubbele data ineens in mijn vodafone app staan. Maar eens bellen hoe dat met de gratis sportkanalen zit, die zijn natuurlijk meer dan welkom😄

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clavis
Mighty schreef op maandag 3 april 2017 @ 23:27:
Ik ook nog steeds niet..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Breezers
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 16-03-2021
Afgelopen zaterdag was het in my Vodafone en Mijn Ziggo al zichtbaar, bij mij en mijn vriendin

“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WallieBTY
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12:37
Op de Ziggo website kan ik inderdaad een gratis tv abbo activeren. De dubbele data is nog niet actief, maar die zou automatisch moeten gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mighty
  • Niet online

Mighty

Brains & Steel

De dubbele data is inmiddels zichtbaar in mijn Vodafone app.

|| The harder you fall the more it hurts - be awesome ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clavis
Bij mij is het nu ook allebei actief. Bij m'n vriendin nog niet.
Weet alleen niet welk pakket voor zenders ik nu moet nemen........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 159816

Ik heb voor de mobiele kant nog niet gekeken, maar wel net het seriepakket aangevraagd. Even getest op m'n telefoon en kan nu kijken. In de mail noemen ze het alleen "L" en in de app heet het "XL". Geen idee waar dat in zit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Breezers
Anoniem: 159816 schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 15:10:
Ik heb voor de mobiele kant nog niet gekeken, maar wel net het seriepakket aangevraagd. Even getest op m'n telefoon en kan nu kijken. In de mail noemen ze het alleen "L" en in de app heet het "XL". Geen idee waar dat in zit.
L = alleen series en een paar films
XL = L + 50 extra zenders

XL is een compleet ander (betaald) pakket en die krijg je niet gratis bij deze aktie. (zit wel al standaard in de Max pakketten), het gaat dus om alleen L... wellicht nog even goed kijken wat je nu hebt aangezet ?

L pakket: https://www.ziggo.nl/televisie/extra-zenders/movies-series/

XL pakket: https://www.ziggo.nl/tele...zenders/movies-series-xl/

[ Voor 10% gewijzigd door Breezers op 11-04-2017 16:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
Anoniem: 159816 schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 15:10:
Als je een van de duurdere pakketten hebt van ziggo van vroeger dan is XL standaard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

bvbal79 schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 19:41:
[...]

Als je een van de duurdere pakketten hebt van ziggo van vroeger dan is XL standaard.
Ik heb tv+internet, met 150mb (of wat het ook mogen zijn, de snelste) dan voor tv de meest basisvariant. Heb dat nu een jaar, weet niet of dat "vroeger" is :P .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
Anoniem: 159816 schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 21:10:
[...]

Ik heb tv+internet, met 150mb (of wat het ook mogen zijn, de snelste) dan voor tv de meest basisvariant. Heb dat nu een jaar, weet niet of dat "vroeger" is :P .
Zou goed kunnen. Ik heb Alles-in-1 plus nog als abbo ook 150 mb tv/internet/bellen en dus standaard XL erbij gekregen toen na de overstap naar de nieuwe pakketten.

[ Voor 10% gewijzigd door bvbal79 op 11-04-2017 22:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-J-B
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:20
Breezers schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 16:42:
[...]

L = alleen series en een paar films
XL = L + 50 extra zenders

XL is een compleet ander (betaald) pakket en die krijg je niet gratis bij deze aktie. (zit wel al standaard in de Max pakketten), het gaat dus om alleen L... wellicht nog even goed kijken wat je nu hebt aangezet ?

L pakket: https://www.ziggo.nl/televisie/extra-zenders/movies-series/

XL pakket: https://www.ziggo.nl/tele...zenders/movies-series-xl/
Het verwarrende is alleen als je het L-pakket hebt moet je bij ondemand (via tv en decoder) als via de app dus wel kiezen voor movies & series XL om bij de films en series te komen die je met het L-pakket krijgt.

Je hebt alleen inderdaad niet de extra zenders die XL wel heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

B-J-B schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 23:09:
[...]

Het verwarrende is alleen als je het L-pakket hebt moet je bij ondemand (via tv en decoder) als via de app dus wel kiezen voor movies & series XL om bij de films en series te komen die je met het L-pakket krijgt.

Je hebt alleen inderdaad niet de extra zenders die XL wel heeft.
Dan zal het dat wel zijn. Is het on-demand aanbod wel hetzelfde? Zenders kijk ik toch niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murphylee
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22-09-2023

murphylee

MurphyLee#2626

Ik snap er niet veel van!

Ben bij beide actief en heb nu movies & series geactiveerd. Ook al een mail gekregen dat het actief is.

Bij de benodigdheden staat dat je of een decoder of een CI+ module nodig hebt.
Heb enkel en alleen de CI+

Alleen komen de zenders niet door.
Er staat trouwens niet eens goed uitgelegd welke zenders er hiermee actief worden.. zoals HBO

Iemand ervaring hiermee?
Of MOET je via je mobiel kijken? Of streamen?

[ Voor 11% gewijzigd door murphylee op 18-04-2017 10:42 ]

I bad beat my meat by busting my nuts!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Breezers
murphylee schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 10:41:
Ik snap er niet veel van!
Breezers
Ben bij beide actief en heb nu movies & series geactiveerd. Ook al een mail gekregen dat het actief is.

Bij de benodigdheden staat dat je of een decoder of een CI+ module nodig hebt.
Heb enkel en alleen de CI+

Alleen komen de zenders niet door.
Er staat trouwens niet eens goed uitgelegd welke zenders er hiermee actief worden.. zoals HBO

Iemand ervaring hiermee?
Of MOET je via je mobiel kijken? Of streamen?
Movies en series L zijn via demand te zien, hier zitten geen extra zenders bij.
Movies en series XL heeft iets van 50 extra zenders en dat zijn:

CBBC   63
BBC Four / Cbeebies  64
BBC Entertainment  65
RTL Crime  120
CI  122
Comedy Central Extra  124
Shorts TV  125
E!  126
Comedy Central Family  127
NPO 101   128
OUTTV  129
AMC  131
CBS Reality  132
Fashion TV HD  133
MyZen HD  134
Horse & Country TV  136
Food Network  138
Fine Living  139
RTL Lounge  140
Discovery Science  202
Discovery World  203
Nat Geo Wild  204
Animal Planet  208
Travel Channel  210
NPO Cultura  222
NickMusic  304
Nick Jr.  306
JimJam  308
Boomerang  309
RTL Telekids  312
Eurosport 2  411
Extreme Sports Channel  412
Motors TV  413
CNBC Europe  507
TV538  538
MTV Music 24  601
DanceTrippin  602
SLAM!  603
MTV Brand New  604
Stingray LiteTV  605
VH1 Classic  606
Mezzo  608
DJAZZ  609
TV Oranje  610
100% NL TV  611
192TV  612
MTV Live HD  613

Je krijgt dus niet de zender HBO erbij, de complete series en films kan je afspelen via het on demand menu.
Als je de zenders niet hebt, dan moet je waarschijnlijk even de kanalen opnieuw laten opzoeken

[ Voor 3% gewijzigd door Breezers op 18-04-2017 10:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 01-05 09:27
Breezers schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 10:52:
[...]
Je krijgt dus niet de zender HBO erbij, de complete series en films kan je afspelen via het on demand menu.
Als je de zenders niet hebt, dan moet je waarschijnlijk even de kanalen opnieuw laten opzoeken
8)7 :? :X
Hij heeft M&S L geactiveerd en deze zijn dus alleen on demand te bekijken. Gezien hij een CI+ heeft kan hij ze niet bekijken op de tv. Hij zal ze dan moeten streamen vanuit de app middels een chromecast oid. Opnieuw naar kanalen zoeken gaat niet helpen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 500012

rolandos582 schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 14:15:
[...]

Hij heeft M&S L geactiveerd en deze zijn dus alleen on demand te bekijken. Gezien hij een CI+ heeft kan hij ze niet bekijken op de tv. Hij zal ze dan moeten streamen vanuit de app middels een chromecast oid. Opnieuw naar kanalen zoeken gaat niet helpen.
Niet helemaal waar. De CI+ modules van Ziggo zijn ondertussen zowiezo interactieve 1.3 modules. Als de TV gewoon geschikt is voor interactieve diensten dan is het gewoon mogelijk. Let wel op dat de tv dan verbinding met internet moet hebben ;)

Kijk even via onderstaande link of je tv geschikt is (tabje "gecertificeerde tv's"):

https://www.ziggo.nl/televisie/mediaboxen/ci-plus?q2=ci+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Breezers
rolandos582 schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 14:15:
[...]

Zoals al aangegeven zijn er interactieve CI+ modules waarmee je gewoon on demand kan gebruiken. Tevens geeft hij aan dat hij beide M&S pakketten heeft (zo lees ik het in ieder geval) en kan de extra kanalen niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boost9898
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 01-05 13:22

Boost9898

www.brambenik.nl

Dus als ik het goed begrijp krijg ik als huidige Ziggo klant met een 150/15 alles-in-een-pakket en een mobiel Ziggo abonnement in plaats van de genoemde 1,5GB, 3GB voor €5,- minder?

Dat zou dan wel een heel aantrekkelijk aanbod zijn, €15 voor 3GB op een goed 4G netwerk. :9 :*)

Afbeeldingslocatie: https://snapr.pw/i/a22df9932b.png

Afbeeldingslocatie: https://snapr.pw/i/2e4c2e4f16.png

[ Voor 4% gewijzigd door Boost9898 op 27-04-2017 01:01 ]

Canon body: EOS R5
Canon lens: RF 24-70 f/2.8 L | EF 70-200mm f/2.8 L | EF 100mm f/2.8 IS Macro L

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CeesKees

CeesKees

I rest my Kees

Boost9898 schreef op donderdag 27 april 2017 @ 00:33:
Dus als ik het goed begrijp krijg ik als huidige Ziggo klant met een 150/15 alles-in-een-pakket en een mobiel Ziggo abonnement in plaats van de genoemde 1,5GB, 3GB voor €5,- minder?

Dat zou dan wel een heel aantrekkelijk aanbod zijn, €15 voor 3GB op een goed 4G netwerk. :9 :*)

[afbeelding]

[afbeelding]
Ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arnovos
  • Niet online
Kreeg vanochtend een mailtje van @VodafoneZiggo dat mijn extra's per direct komen te vervallen. Waarom is niet duidelijk. Heb maar even een berichtje gestuurd via Facebook. Hebben andere mensen dat mailtje ook gehad?

Hier een screenshot. Ironisch genoeg wordt er niets uitgelegd, hoewel dat wel de onderwerpregel is van de mail.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/OVT2lX1boybLzWWYRXWP4q8F/thumb.png

[ Voor 1% gewijzigd door arnovos op 21-06-2017 13:00 . Reden: Ziggo Webcare getagd. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-B
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Heb je recent een mutatie gedaan in je mobiele abonnement bij Vodafone of vaste aansluiting bij Ziggo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arnovos
  • Niet online
Jay-B schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 17:06:
Heb je recent een mutatie gedaan in je mobiele abonnement bij Vodafone of vaste aansluiting bij Ziggo?
Nee. Inmiddels heeft @VodafoneZiggo contact opgenomen nav mijn post hier. Ik houd jullie op de hoogte.

Pagina: 1