Tijdelijke huurwoning dus opzoek naar ISP voor 5 maanden

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjepper
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 21:03
Daar heb je er weer een met dezelfde vraag die er niet aan uit komt. Yep thats me. 8)7 8)7 8)7

Ik heb uitzicht op een tijdelijke huurwoning maar er is een groot struikelpunt.... internet. Er zijn wel providers die maandelijks doen maar dan zit je weer op limieten enzv. Ik vraag me dus af, iemand hier ervaring mee en of een goede tip. Internet van de buren gaat hem ben ik bang niet worden aangezien het allemaal tijdelijke huurwoningen zijn.

Ik hoor het graag en bij voorbaat super bedankt! _/-\o_

|9800X3D|32GB|RTX 5070Ti|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

4g? DSL of Ziggo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Je kan een abbo toch ook meenemen als je later weer gaat verhuizen ?

[ Voor 8% gewijzigd door PilatuS op 18-01-2017 22:18 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• timmie1
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 21:59
Er bestaan geen ISPs meer voor vast internet zonder een jaarcontract in Nederland.
Je hebt dus vier opties:
  • Een vaste lijn(COAX, DSL of glasvezel, afhankelijk wat je huis heeft) met jaarcontract nemen en meeverhuizen als je weggaat,
  • een mobiel internet bundel(prepaid of maandcontract) en een telefoon met tethering of een LTE modem/router en 4G voor thuis abonnement van T-Mobile.
  • gebruik van WiFi hotspots zoals KPN FON of Ziggo WifiSpots
  • Tijdelijke straalverbinding opzetten en op die manier met internet van iemand anders meeliften(wel van tevoren afspreken, natuurlijk)
  • internet via de satelliet, maar dan heb je beperkte databundel en snelheid plus hogere maandlasten

Spiegeltje, spiegeltje aan de wand, wie heeft de mooiste telefoon van het land?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjepper
Probleem is dat ik in september terecht kan op een campus die nu nog in aanbouw is. Daar word internet geregeld door de campushouder.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

sjepper schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 22:27:
Probleem is dat ik in september terecht kan op een campus die nu nog in aanbouw is. Daar word internet geregeld door de campushouder.
In dat geval vervalt je jaarcontract omdat je je diensten, dus je jaarcontract, van de isp niet mee kan nemen naar het nieuwe adres.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• unezra
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22-09 08:23

unezra

Ceci n'est pas un sous-titre.

sjepper schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 22:27:
Kan die ISP daar internet leveren?
Zo niet, dan vervalt je contract in de regel. :-)
(Als je verhuisd naar een plek waar ze niet kunnen leveren, kun je in de regel dus WEL opzeggen.)

Worst-case heb je even tijdelijk 2 internet verbindingen.

Ná Scaoll. - Don’t Panic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjepper
Ik gok dat dat geen mogelijkheid is dus dan zou het opzegbaar zijn. Betreft deze campus, dat is dus echt iets wat allemaal geregeld wordt. http://www.studystudiopar...dio-park-alpha-breda.html

Zitten daar nog haken en ogen aan een boete oid?

[ Voor 19% gewijzigd door sjepper op 18-01-2017 22:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Reken uit wat 't kost per jaar en neem je verlies op de resterende maanden.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 20:10
Ziggo Zakelijk ZZP kun je nog altijd zonder jaarcontract bestellen, zover ik weet ook als particulier. Let op: prijzen zijn ex BTW.

[ Voor 15% gewijzigd door hcQd op 18-01-2017 22:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjepper
Dat was ik helemaal vergeten. Morgen even uitzoeken, mijn moeder heeft een bedrijf dus mocht het toch zakelijk moeten.

Super bedankt!

[ Voor 7% gewijzigd door sjepper op 18-01-2017 23:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saharoen
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 11-10 10:50
https://www.t-mobile.nl/4g-voor-thuis flexibel en per maand opzegbaar.

[ Voor 30% gewijzigd door saharoen op 19-01-2017 19:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Migow
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 04-09 06:40
Maar je moet wel ff 205,00 euro betalen voor je modem! Als je na 1 maand opzeg dan krijg je dat bedrag retour. Daarna volgens mij niet meer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• saharoen
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 11-10 10:50

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sircuri
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Sircuri

Volledig Appelig

tmobile go unlimited is ook gebonden aan een jaarcontract. Maar voor 36 euro per maand is dat niet heel erg duur eigenlijk. Kende die optie helemaal niet!

Signature van nature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 20:50
Geen buren met Ziggo die een WifiSpot hebben waar je op kunt inloggen? Voor een inlogcode kijk je familie met een Ziggo abonnement dan even lief aan :)

Zo doet m'n zusje het ook in haar studentenwoning, lift mee op de wifispot van een Ziggo buur ergens, met inloggegevens van m'n ouders.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• citruspers
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23:30
Toen ik zelf antikraak huurde had ik een jaarabbonement bij Ziggo afgesloten. Helaas moesten we er na 10 maanden alweer uit, maar toen ik Ziggo belde dat ik op mijn nieuwe adres geen service van ze kon krijgen was dat geen probleem, mijn contract zou dan gewoon gecanceld worden.
De medewerker moest vooral lachen om mijn verbazing "nee, u hoeft natuurlijk niet te betalen voor een dienst die u niet meer afneemt, dat zou wel heel bijzonder zijn".

Als ik jou was zou ik ze dus gewoon even bellen en vragen hoe een verhuizing binnen de contractperiode wordt afgehandeld als je op het nieuwe adres geen ziggo kan krijgen.

I'm a photographer, not a terrorist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cuno
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online
Volgens mij kan je telefonisch bij Ziggo wel een maandelijks opzegbaar abonnement afsluiten.. Ik zou zeggen laat je terugbellen door Ziggo om het te bespreken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjepper
Thx voor de info. Ben nog even in afwachting van wat de verhuurders zeggen. dan kan ik het bespreken met ziggo. dit lijkt me op dit moment de beste optie. Ik neem aardig wat data af dus een 4G of een ziggospot is geen mogelijkheid. (2 pc's en nog wat andere app's)

*EDIT*

Na het accepteren van het appartement bleek dat Ziggo sowieso gewoon maandelijkse contracten afgeeft als je belt ook niet zakelijk.

Morgen word ik terug gebeld en kies ik een pakket. Toch bedankt voor de hulp! _/-\o_

[ Voor 30% gewijzigd door sjepper op 29-01-2017 20:48 ]

Pagina: 1