Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerry1985
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 21:07
Goede avond mede tweakers,

Laatste dagen zit ik met een idee in me hoofd en kan er niet echt iets voor vinden..

Huidig ben ik de trotse eigenaar van een samsung s5 die ook dus infrarod bediening heeft.
Nou zat ik dus te denken aan iets aan een app wat beetje het zelfde doet als een logitech harmony afstandbediening.

Wat wil ik dus dan doen. Ik wil zeg maar me tv (oude samsung plasma) reciver (onkyo nr 727) en me ziggo box ( Humax IRHD-5300C) bedienen met 1 app en iet steeds hoeven te wisselen van afstands bediening.

Ja een logitech harmony is natuurlijk beter maar daar heb ik helaas atm de centjes niet voor :/ .

Hoor graag welke ideeen jullie hebben voor mij!!

Gr jerry

Beste antwoord (via jerry1985 op 21-01-2017 01:59)

• reyals
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 17-05 22:04
En de app voor afstandsbediening staat al standaard op je toestel geïnstalleerd. Is peel smart remote...

Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16:24

Mavamaarten

Omdat het kan!

Heb je zelf al gezocht? Er zijn sowieso genoeg apps te vinden die gebruik maken van de IR blaster.
Ik heb zelf geen toestel met IR, maar ik vind bijvoorbeeld al snel de volgende apps die wel interessant lijken:

Google Play: IR Universal TV Remote
Google Play: AnyMote Universal Remote +WiFi

Android developer & dürüm-liefhebber

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• reyals
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 17-05 22:04
En de app voor afstandsbediening staat al standaard op je toestel geïnstalleerd. Is peel smart remote...

Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerry1985
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 21:07
Heb idd peel links laten liggen door ervaring van paar jaar terug op me note 10.1..

Nu is veel uitgebreider idd had er nog niet naar gekeken. En het precies wat ik zoek!
Maar was er maar een optie om die app aan te kopen ipv de ads.. zou er zo 10eu voor over hebben...

Zijn er nog meer tv remote app die dus macro's kunnen zetten net als peel. Want peel geeft me wel dat logitech harmony gevoel waar naar zoek!

Had idd al rond gesnuffeld maar die wat ik iig er uithaal niet echt macro geschikt of comstum bediening dat 3 apparaten op 1 scherm heb.. wat dus peel wel doet alleen dan nu nog zonder ad's. Mag best max 10 eu koste..

Super dat jullie zo met me mee willen denken.

Gr jerry