Mijn vraag
Hoi, Ik zit hier met een probleem waar ik geen raad mee weet. ik heb vrij recent een k65 rapidfire aangeschaft, maar sinds een dag of drie ( na dat ik kabels enkele keren heb moeten verwisselen met andere pc) wil hij niet meer werken zoals het hoort ALS de led lichten aan zijn. dan registreert hij meestal de key aanslag niet en als hij hem pakt dan blijft hij hangen (gebeurt vaker bij de f fffffffffffffffffffff) en stopt pas met key herhalen totdat ik een andere indruk.
Als ik de Led verlichting uit zet gaan ook de problemen weg.
Relevante software en hardware die ik gebruik
Windows 10
razer deathadder chroma
windows wired xbox controller ( altijd in usb aansluiting)
razer synapse en corsair utility software engine
msi 970 gaming (moederbord
psu: corsair cx600w
cpu; fx 6300 @4.5 ghz
gpu; r9 280x
meer nodig? laat me het even weten.
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik kon niet veel vinden op het internet. ik heb de pc gerestart. helemaal uit gezet en opnieuw aan. andere usb poorten geprobeerd.
Hoi, Ik zit hier met een probleem waar ik geen raad mee weet. ik heb vrij recent een k65 rapidfire aangeschaft, maar sinds een dag of drie ( na dat ik kabels enkele keren heb moeten verwisselen met andere pc) wil hij niet meer werken zoals het hoort ALS de led lichten aan zijn. dan registreert hij meestal de key aanslag niet en als hij hem pakt dan blijft hij hangen (gebeurt vaker bij de f fffffffffffffffffffff) en stopt pas met key herhalen totdat ik een andere indruk.
Als ik de Led verlichting uit zet gaan ook de problemen weg.
Relevante software en hardware die ik gebruik
Windows 10
razer deathadder chroma
windows wired xbox controller ( altijd in usb aansluiting)
razer synapse en corsair utility software engine
msi 970 gaming (moederbord
psu: corsair cx600w
cpu; fx 6300 @4.5 ghz
gpu; r9 280x
meer nodig? laat me het even weten.
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik kon niet veel vinden op het internet. ik heb de pc gerestart. helemaal uit gezet en opnieuw aan. andere usb poorten geprobeerd.