Toon posts:

Topline notebooks

Pagina: 1
Acties:
  • 87 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Wie van jullie heeft er ervaring met de topline notebooks?
Ik ben van plan zo'n ding aan te schaffen, maar ik heb geen idee of hij een beetje goed is.
Als je de prijs van de topline met andere notebooks vergelijkt, krijg je wel argwaan.
:?

Verwijderd

Topline is een prima merk, alleen nadeel vind ik dat je laptoppie gelijk terug naar 2L moet wanneer er iets aan is. En dat is niet altijd even snel, lees 2-3 weken reparatietijd. Maar verder is het een prima merk hoor.

Verwijderd

Een maat van me heeft zo'n topline ...
prima ding is het hoor ...
werkt wel lekker en er zit goed spul in :)

• farlane
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 00:47
Via mun werk heb ik er ook een. Best wel fijn ding, alleen van de drie aangegschafte lt hadden er drie een verrot toetsenbord. Het lijkt erop dat dit bij de Amicus 3600 geen uitzondering is.

Somniferous whisperings of scarlet fields. Sleep calling me and in my dreams i wander. My reality is abandoned (I traverse afar). Not a care if I never everwake.

Verwijderd

daar was er eens een user, guusk geloof ik die had hele slechte ervaringen met topline. Die was 7 keer ofzo terug gegaan, waarvan 4 keer voor het zelfde probleem. Maar daar kwamen allemaal reacties op zoals die topline is wel goed, kan hem alleen niet meer vinden. Zal wel verloren zijn gegaan met BC3

Verwijderd

Hier was al een ouder topicje over, misschien dat je daar iets wijzer van wordt

[topic=153617]

• Thierry
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-07-2021
Hoi,

ik heb bij Topline gewerkt >:) grinnik :)
mjah et zijn opzig goeie notebooks tegen een redelijk prijs :P Ze gaan niet zo snel stuk (ahum) de laatste tijd zijn hun producten sterk verbetert. Maar geloof mij :) ik heb op de technische dienst gezeten daaro ;) enehm... ghehe :) die dingen worden niet echt succuur (verkeerd geschreven) gerepareerd :) als je meer info wilt over hoe et daar aan toe gaat :) contact me >:) op me icq... 41873247

Verwijderd

Thierry is een beetje aan een happy spul geweest? Zijn veel smilies :)

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-08 16:36

Floor-is

5.2

Gaarne in deze thread verder gaan :)
[topic=153617]

Bericht hierboven

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.