Hallo allemaal,
Augustus 2012 heb ik voor het eerst een gaming PC aangeschaft, maar uiteraard zijn is deze inmiddels aardig verouderd en kan hij de meeste nieuwe spellen niet meer aan. Nu wil ik hem dus graag upgraden naar een systeem dat de nieuwere games op mooie settings (hoeft niet perse Ultra, mag uiteraard wel
) aankan, en waarmee ik weer een paar jaar door kan.
Huidige PC
AMD Radeon HD 7700 Series (Asus HD7770-DCT-1GD5)
ASRock 970 Extreme3
AMD Phenom II X4 965
Corsair 4 GB DDR3-1600 Kit
Cooler Master GX-Lite 500W
Antec One Hundred
Seagate ST500DM002
LiteOn IHAS122
Ik gok dat de grafische kaart, moederbord, processor en RAM vervangen moeten worden om er weer een een beetje mooi systeem van te maken, maar dat laat ik liever aan jullie over aangezien ik er zelf niet heel veel kennis van heb
Graag hoor ik van jullie welke onderdelen jullie mij aanraden
Alvast bedankt!
Augustus 2012 heb ik voor het eerst een gaming PC aangeschaft, maar uiteraard zijn is deze inmiddels aardig verouderd en kan hij de meeste nieuwe spellen niet meer aan. Nu wil ik hem dus graag upgraden naar een systeem dat de nieuwere games op mooie settings (hoeft niet perse Ultra, mag uiteraard wel
Huidige PC
AMD Radeon HD 7700 Series (Asus HD7770-DCT-1GD5)
ASRock 970 Extreme3
AMD Phenom II X4 965
Corsair 4 GB DDR3-1600 Kit
Cooler Master GX-Lite 500W
Antec One Hundred
Seagate ST500DM002
LiteOn IHAS122
Ik gok dat de grafische kaart, moederbord, processor en RAM vervangen moeten worden om er weer een een beetje mooi systeem van te maken, maar dat laat ik liever aan jullie over aangezien ik er zelf niet heel veel kennis van heb
Graag hoor ik van jullie welke onderdelen jullie mij aanraden
Alvast bedankt!