Beste mensen,
Onderstaand tabel geeft mijn bestaand systeem weer, echter wil ik graag advies met het oog op de toekomst.
Hierbij wens ik graag advies te krijgen met keuzes tot een paar componenten.
De dubbele componenten betreffen vraagstukken, zie het kopje hieronder.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Met name het spelen van verschillende soorten games (RTS.RPG, Shooters,MOBA), internetgebruik, downloaden, je kent het wel, alles moet tegelijkertijd kunnen.
Ik wil de nieuwste games het liefst in Ultra kunnen spelen.
Ik heb nu een 1080p scherm, wil dit systeem wel klaar hebben voor een 2160.in de komende jaren.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik wens graag advies te krijgen met betrekking tot het volgende volgende:
Moederbord, welke van de 2 in mijn lijst wordt geadviseerd? Het liefst wel 1 van deze 2 als het om dezelfde specs gaat, als het echter niet anders kan mbt. tot de GPU, welke wordt dan geadviseerd?
Daarbij op te merken dat ik mijn GPU wil upgraden.
Ik heb nu de MSI GeForce GTX 770 en de volgende wordt een GTX 1060 of 1070.
Moet ik dan ook niet kijken naar de HDMI 2.0 versie die wordt ondersteund door het mobo?
Ik wil dan ook graag dat mijn mobo klaar is voor de volgende GPU binnen nu en een jaar.
De volgende vraag is dan welke GPU wordt aanbevolen na mijn GX 770, daarbij op te merken dat de prijs tussen de 250 en 400 euro moet liggen.
Koeler, welke van de 2 in mijn lijst wordt geadviseerd? De CoolerMaster of de BeQuiet?
En als laatste de vraag, binnen wat voor een termijn is het verstandig de voeding te vervangen, deze zit er nu 4 jaar in.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Qua geluidsniveau, veiligheid en prestatie wens ik graag iets beter dan het gemiddelde in combinatie met prijs/kwaliteit verhouding.
Ik hoop snel van iemand wat te horen
Onderstaand tabel geeft mijn bestaand systeem weer, echter wil ik graag advies met het oog op de toekomst.
Hierbij wens ik graag advies te krijgen met keuzes tot een paar componenten.
De dubbele componenten betreffen vraagstukken, zie het kopje hieronder.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Met name het spelen van verschillende soorten games (RTS.RPG, Shooters,MOBA), internetgebruik, downloaden, je kent het wel, alles moet tegelijkertijd kunnen.
Ik wil de nieuwste games het liefst in Ultra kunnen spelen.
Ik heb nu een 1080p scherm, wil dit systeem wel klaar hebben voor een 2160.in de komende jaren.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik wens graag advies te krijgen met betrekking tot het volgende volgende:
Moederbord, welke van de 2 in mijn lijst wordt geadviseerd? Het liefst wel 1 van deze 2 als het om dezelfde specs gaat, als het echter niet anders kan mbt. tot de GPU, welke wordt dan geadviseerd?
Daarbij op te merken dat ik mijn GPU wil upgraden.
Ik heb nu de MSI GeForce GTX 770 en de volgende wordt een GTX 1060 of 1070.
Moet ik dan ook niet kijken naar de HDMI 2.0 versie die wordt ondersteund door het mobo?
Ik wil dan ook graag dat mijn mobo klaar is voor de volgende GPU binnen nu en een jaar.
De volgende vraag is dan welke GPU wordt aanbevolen na mijn GX 770, daarbij op te merken dat de prijs tussen de 250 en 400 euro moet liggen.
Koeler, welke van de 2 in mijn lijst wordt geadviseerd? De CoolerMaster of de BeQuiet?
En als laatste de vraag, binnen wat voor een termijn is het verstandig de voeding te vervangen, deze zit er nu 4 jaar in.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Qua geluidsniveau, veiligheid en prestatie wens ik graag iets beter dan het gemiddelde in combinatie met prijs/kwaliteit verhouding.
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Intel Core i7-7700K Boxed | € 375,95 | € 375,95 |
1 | Asus Prime Z270-A | € 164,- | € 164,- |
1 | Asus Prime Z270-P | € 131,- | € 131,- |
1 | MSI GeForce GTX 770 2GB Gaming | € 0,- | € 0,- |
1 | Seagate Desktop HDD, 2TB | € 74,- | € 74,- |
1 | be quiet! Pure Rock | € 29,43 | € 29,43 |
1 | Cooler Master Hyper 412S | € 37,95 | € 37,95 |
1 | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2A2400C14 | € 118,33 | € 118,33 |
1 | be quiet! Pure Power L8 630W CM | € 98,- | € 98,- |
1 | Samsung 840 Pro 256GB | € 0,- | € 0,- |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.028,66 |