Ranking the friends

Pagina: 1
Acties:
  • 874 views

• Beavbusi
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 20:53
Ik ga met vrienden een soort ranking the stars doen van het welbekende televisieprogramma. Ranking the friends dus. Nu vinden wij het leuk om elkaar volledig belachelijk te maken, met een knipoog. De bedoeling is dat ik een mooie vragenlijst maak en dat er daarna gerate kan worden. Nu heb ik een paar vragen bedacht, maar waarschijnlijk weten jullie nog wel een paar geniale vragen die ik vergeten ben. Vandaar dat ik jullie wil vragen om in dit topic de meest rare, vulgaire vragen te posten waar goed om gelachen kan worden. We kunnen allemaal veel van elkaar hebben, dus het maakt niet uit hoe gek. PS: Als een van jullie dit toevallig al eens heeft gedaan, wil ik graag wat ervaringen en tips voor het leuk houden van het event. We zijn van plan het te gaan doen aan het begin van een team weekend.

• Nogne
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 23:57

Nogne

>.<

Welke vragen heb je zelf al bedacht? Anders krijg je straks vragen die je zelf al hebt verzonnen.

PS/XBL: Nogne

• naitsoezn
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

Dit wordt een opsom-topic zonder eind en zonder discussie. Daar is AZ niet voor bedoelt, hier gaat een slotje op.

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht

Dit topic is gesloten.