Is dit een plugin?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knamix
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 01-10 14:32
Hallo allemaal!

Als nieuwe voornemen wil ik wat dingen leren over WordPress!

Nu ga ik binnenkort een site maken, maar ik heb een vraag over een (als het een plugin is tenminste) plugin waarvan ik niet weet hoe ik dit het beste kan omschrijven.

Wat ik dus bedoel is het volgende:

Je gaat naar een WordPress opgebouwde website en daar kan je kiezen tussen “bedrijven” of “consumenten”. Als er hier op een afbeelding wordt geklikt wordt je doorverwezen naar bijvoorbeeld consumenten.

Een goed voorbeeld hiervan is de website van Kaspersky (nederlandse website).

Betreft dit een plugin die ik kan gebruiken?

Excuses als dit een voor de hand liggende vraag is :p Kon er zelf zo één, twee, drie geen antwoord op vinden!

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macsylver
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 08-10 20:39
Er zijn themes die je kunt installeren die dit hebben als home pagina, vanuit hier wordt je dan verwezen naar 1 van je keuzes.

The Centrifuge Camera & Micrograph Stories & Imaginarium of Tears

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jasbroek
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 27-09 15:23
Dit is niet per se een plugin.
Je kunt dit simpel bereiken door een pagina te maken waar de bezoeker 'consument' of 'zakelijk' kiest.
Bijvoorbeeld
- linkerhelft: afbeelding zakelijk
- rechterhelft: afbeelding consument

Dit zijn dan links die doorverwijzen naar (bijvoorbeeld) /consument en /zakelijk.
Deze pagina stel je dan natuurlijk in als homepage van je website.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• q-enf0rcer.1
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09-10 14:44
Als aanvulling op jasbroek: een variatie hiervan is om in een cookie bij te houden of de bezoeker al een keuze heeft gemaakt tussen zakelijk of consument. Zo kun je verkeer dat binnenkomt via Google of via een directe link naar een dieper geneste pagina in sommige gevallen beter van dienst zijn door op basis van deze cookie te specifiekere content te tonen.