Toon posts:

wbk38

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hoi ik heb een nieuwe ventilator, vanavond laat ik m'n vader hem er in zetten als hij thuis is. Nu heb ik zo'n standaart koelertje van 4000rpm en denken jullie dat het veel helpt als ik die wbk38 met 6800rpm er opzet en nu loopt hij op 62graden celcius, hoeveel zal hij ongeveer worden met die nieuwe denken jullie.

groeten JJ

• BrZ
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 30-07 09:36

BrZ

Tsjee, wees es wat duidelijker joh :P

Maar op zich het aantal RPM lang niet alles... Maar die 6800rpm fan is een Delta60HP neem ik aan?

Dan zal het wel degelijk moeten helpen... hoeveel koeler hij word is moeilijk te zeggen, scheelt hij erg per cpu en de rest van de airflow in je kast

Verwijderd

Topicstarter
het is zo'n clobalwin (fob38) F16

Verwijderd

Blijkbaar heb je een nieuwe koeler of HeatSinkFan(HSF)ipv ventilator. Als alles goed gaat en je vader gebruikt ook een beetje pasta, dan zal de temperatuur zeker omlaag gaan. :)

Verwijderd

Topicstarter
ok,ik had gehoord dat die wbk38 coelers met heatsink nog al goed koelde dus.

Verwijderd

Op maandag 02 juli 2001 15:36 schreef jeroenj het volgende:
hoi ik heb een nieuwe ventilator, vanavond laat ik m'n vader hem er in zetten als hij thuis is. Nu heb ik zo'n standaart koelertje van 4000rpm en denken jullie dat het veel helpt als ik die wbk38 met 6800rpm er opzet en nu loopt hij op 62graden celcius, hoeveel zal hij ongeveer worden met die nieuwe denken jullie.

groeten JJ
Jaja ik heb jou wel door, je laat je pa het vuile werk opknappen, als hij de boel sloopt kan ie het betalen >:) ;)

• AaroN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-08-2023

AaroN

JayGTeam (213177)

hier draait ie als een raket, en koelt ook nog goed >:) graadje of tien koeler moet cker lukken ;)

JayGTeam (213177)

Pagina: 1