Laptop voor student Engels

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tessa vd Heide
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 09-07 23:17
Hi!

Ik ben op zoek naar een laptop die ik kan gebruiken voor mijn pasbegonnen studie Engels in Utrecht.

Ik reis iedere dag 2 uur met de trein en heb niet overal toegang tot een stopcontact. Toen ik slaagde voor de HAVO kreeg ik een Dell Inspiron 17. Helaas kwam ik er al snel achter dat de accu ronduit bagger was (2 uur max), hij veel te groot en lomp was om mee te nemen in de trein en veel te zwaar was om mee rond te zeulen in Utrecht. De accu is vervangen en verdubbeld naar 4 uur, maar nog steeds niet genoeg. Ik ben begonnen met het meenemen van een 10.1" Nextbook, een goedkope Walmart Windows 10 tablet met afneembaar toetsenbord. De accu is redelijk (6 uur ongeveer), maar het trackpad valt erg tegen en de behuizing begint ook los te raken. Vandaar dat ik een degelijke laptop wil :+

Wat ga je met je laptop doen?
Welke programma's of welk OS wil je gaan gebruiken? Wil je gamen? Video's of foto's bewerken? Of gewoon een beetje surfen en mailen?
Ik wil voornamelijk snel aantekeningen kunnen maken, Netflix kijken, presentaties in elkaar flansen etc. Ik hoef geen intensieve dingen te doen op mijn laptop, maar ik wil wel een snelle laptop. Ik wil hooguit af en toe een spelletje spelen, maar dat zal niks intensiefs zijn, want als ik wil gamen kan ik dat op mijn desktop doen. OS voorkeur heb ik niet echt. Ik ben zelf Windows 10 gewend, maar ik sta ook open voor MacOS want ik heb wel een iPhone en Watch.

Wat is je budget?
Maximaal 800 euro, refurbished heb ik geen bezwaar tegen. Nog hoger valt te overwegen bij enorme plussen.

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Het antwoord op deze vraag is belangrijk. Dat heeft invloed op gewicht, op accuduur, op grootte etc. etc. Zeer veel meenemen. Dus zo licht mogelijk en een zo lang mogelijke accuduur. 13 inch lijkt me een goed formaat om snel mee te nemen in een tas. In de trein, in de collegezaal etc.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Vertel waar je aan zit te denken. Wil je specifiek een merk, of sta je open voor alternatieven. Hoe meer je ons kan vertellen, des te beter wordt ons advies.
  • Strak uiterlijk
  • Goede bouwkwaliteit dus moet tegen een stootje kunnen in de trein
  • Liefst 1,5kg of lichter
  • Groot intern geheugen geen vereiste, heb 750GB externe HDD + unlimited Cloud opslag
  • SSD heeft voorkeur
  • Snel opstarten van laptop/programma's
  • 13" scherm
  • Minimaal 6 uur accuduur, langer is beter
  • Minimaal 4GB ram
  • Verlicht toetsenbord zou gaaf zijn maar is geen must
Ik zie door de bomen het bos niet meer en ik wil nou ook niet zeggen dat ik er enorm veel verstand van heb. Ik heb dus zelf gezocht en kwam uit bij de volgende. Wie kan mij helpen?

#ProductPrijsSubtotaal
1Acer Chromebook 14 CP5-471-33PC€ 497,04€ 497,04
1Apple MacBook Air 2016 13,3'' 1,6GHz, 8GB, 128GB (NL)€ 965,-€ 965,-
1Asus ZenBook Flip UX360CA-C4153T€ 649,-€ 649,-
1Asus ZenBook UX305CA-FB649T€ 699,-€ 699,-
1Asus ZenBook UX310UA-FC075T€ 699,-€ 699,-
1HP Envy 13-d170nd€ 769,-€ 769,-
1HP Pavilion 14-al110nd€ 566,74€ 566,74
1Lenovo Ideapad 710S-13ISK 80SW0037MH€ 849,-€ 849,-
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 5.693,78

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

Als je geen bezwaar hebt tegen een laptop van marktplaats dan kan je nog kijken naar een Thinkpad x250, deze zijn voor een euro of 500 op marktplaats te vinden, knal er een fullHD scherm zelf in en je hebt een puike laptop die het een dag zonder stopcontact kan uithouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sup4rdurt
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17:17
Brilsmurfffje schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 13:15:
Als je geen bezwaar hebt tegen een laptop van marktplaats dan kan je nog kijken naar een Thinkpad x250, deze zijn voor een euro of 500 op marktplaats te vinden, knal er een fullHD scherm zelf in en je hebt een puike laptop die het een dag zonder stopcontact kan uithouden.
Zelf een Full HD scherm laten inbouwen? Ik denk dat dat toch echt wel een stapje te ver is.

Is een Chromebook geen idee? Die dingen vallen veelal ruim binnen je budget, zijn licht, redelijk snel en als je niet persé gebonden zit aan MS Office (alhoewel zelfs dat zou moeten werken) lijkt me dat wel een te overwegen alternatief.

Why waste time say lot word when few word do trick? | Tweakblog: durt.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuwor
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 08:22
Ik zou voor een MacBook gaan, voor jou gebruik perfect, compact, goede looks en uitstekende bouwkwaliteit.
De MacBook Air die je aanhaalt heeft overigens wel een scherm met vrij lage resolutie. Wellicht een MacBook Pro Retina 13" of MacBook tweedehands?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tessa vd Heide
Brilsmurfffje schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 13:15:
Ik zat al naar laptops te kijken op Marktplaats, maar ik koop toch liever via Tweakers, vooral als het om zoiets gaat. Ik heb zelf (nog) niet geknutseld met schermen vervangen etc dus voor een goede laptop wil ik dat nog niet wagen :X
Sup4rdurt schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 13:20:
[...]

Zelf een Full HD scherm laten inbouwen? Ik denk dat dat toch echt wel een stapje te ver is.

Is een Chromebook geen idee? Die dingen vallen veelal ruim binnen je budget, zijn licht, redelijk snel en als je niet persé gebonden zit aan MS Office (alhoewel zelfs dat zou moeten werken) lijkt me dat wel een te overwegen alternatief.
Ik zit dan wel op Tweakers en ben ook wel degelijk geïnteresseerd, maar zo veel ervaring heb ik nou ook weer niet :P

Ik heb ook een Chromebook bekeken, hij staat zelfs in mijn lijstje! :) Ik doe alles voor school al via Google Drive (Google Docs en Google Slides) omdat ik daar gratis onbeperkte opslag heb. Chromebooks worden ook gebruikt bij ons voor tentamens. Dus wat dat betreft is een Chromebook niet zo'n hele grote overstap. Het enige waar ik me zorgen over maak is de compatibilty van programma's etc die ik wil gebruiken. Toegegeven, heel veel dingen die ik doe, doe ik nu ook al in een browser. Toch nog even een goed kijkje nemen naar Chromebooks dan :P
Fuwor schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 13:21:
Ik zou voor een MacBook gaan, voor jou gebruik perfect, compact, goede looks en uitstekende bouwkwaliteit.
De MacBook Air die je aanhaalt heeft overigens wel een scherm met vrij lage resolutie. Wellicht een MacBook Pro Retina 13" of MacBook tweedehands?
Ik ben eigenlijk een beetje verliefd op de MacBook, maar de prijs is flink boven mijn budget. De Air is hierin de goedkoopste. Dat is als ik hem nieuw zou kopen bij Apple. Ik weet nog niet zo goed waar ik moet zoeken voor goede kwaliteit refurbished MacBooks. Tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuwor
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 08:22
Tessa vd Heide schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 15:28:
[...]

Ik ben eigenlijk een beetje verliefd op de MacBook, maar de prijs is flink boven mijn budget. De Air is hierin de goedkoopste. Dat is als ik hem nieuw zou kopen bij Apple. Ik weet nog niet zo goed waar ik moet zoeken voor goede kwaliteit refurbished MacBooks. Tips?
Ik zou tweedehands kijken op Tweakers, veel mensen die er erg netjes mee om zijn gegaan, let hierbij vooral op het aantal cycles van de accu, aangezien je een lange accuduur wenst. Overigens blijft de waarde van een Mac over het algemeen wel meer behouden, dus stel je gaat wel voor een nieuwe, kan je 'm over een paar jaar nog steeds voor een paar honderd euro verkopen, dat gaat je met een Windows laptop niet lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tessa vd Heide
Fuwor schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 16:09:
[...]

Ik zou tweedehands kijken op Tweakers, veel mensen die er erg netjes mee om zijn gegaan, let hierbij vooral op het aantal cycles van de accu, aangezien je een lange accuduur wenst. Overigens blijft de waarde van een Mac over het algemeen wel meer behouden, dus stel je gaat wel voor een nieuwe, kan je 'm over een paar jaar nog steeds voor een paar honderd euro verkopen, dat gaat je met een Windows laptop niet lukken.
Bedankt voor de tip over de cycles! Is er veel verschil (voor mijn doeleinden) tussen de jaren MacBooks? Oftewel, kan ik net zo goed een MacBook uit 2010/2012 uit de voeten als een MacBook uit 2016? Hoe moeilijk is het om in een MacBook de HDD te verwisselen met een SSD?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 426269

pricewatch: Asus ZenBook UX305CA-FB649T (passief gekoeld, erg mooi mat scherm, toetsenbord een beetje minder want erg vlak, vond ik)
pricewatch: Asus Zenbook Flip UX360CA-C4044T (ook passief gekoeld, scherm is wel glanzend, betere toetsen dan de UX305, ook 8GB)
pricewatch: Lenovo Yoga 510-14ISK 80S700H9MH (de beste specs t.o.v. de eerdere 2, 8GB/256GB SSD, 14", ook redelijk glanzend scherm)

Ze zijn alle 3 bij de MM te bekijken/proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tessa vd Heide
Anoniem: 426269 schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 19:28:
pricewatch: Asus ZenBook UX305CA-FB649T (passief gekoeld, erg mooi mat scherm, toetsenbord een beetje minder want erg vlak, vond ik)
pricewatch: Asus Zenbook Flip UX360CA-C4044T (ook passief gekoeld, scherm is wel glanzend, betere toetsen dan de UX305, ook 8GB)
pricewatch: Lenovo Yoga 510-14ISK 80S700H9MH (de beste specs t.o.v. de eerdere 2, 8GB/256GB SSD, 14", ook redelijk glanzend scherm)

Ze zijn alle 3 bij de MM te bekijken/proberen.
Bedankt voor de tips! Ik heb zelf ook al de Zenbook UX305 op mijn lijstje staan. Ik heb het liefste een mat scherm, omdat ik nog niet weet in wat voor lichtomstandigheden ik kom te zitten. Zou je iets meer kunnen vertellen over het vlakke toetsenbord? Ik gebruik momenteel een enorm plat aanhang toetsenbord bij een 10.1" tabletje, ik heb er niet zo veel problemen mee, alleen in het donker omdat ik dan de toetsen niet goed kan zien 8)7

Over de Lenovo Yoga 510: hij lijkt me erg mooi, maar een touchscreen is voor mij niet noodzakelijk en ik houd hem toch liever net iets handzamer met 13" en een iets lager gewicht (1,7kg vergeleken met de UX305 1,2KG) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Inderdaad wat boven je budget, maar wat mij betreft toch nog noemenswaardig:
Twpk schreef op maandag 16 januari 2017 @ 13:56:
Voor de geïnteresseerde (zojuist besteld): UX310UA-FC332T
(i7-7500u, 256GB SSD, 8GB ram) met €100 korting i.e. €899

https://www.alternate.nl/...book/html/product/1297866?

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Tessa vd Heide schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 20:26:
Ik heb zelf ook al de Zenbook UX305 op mijn lijstje staan. Ik heb het liefste een mat scherm, omdat ik nog niet weet in wat voor lichtomstandigheden ik kom te zitten. Zou je iets meer kunnen vertellen over het vlakke toetsenbord?
De toetsjes staken niet zo ver uit de behuizing vond ik. Maar het was een demomodel in de MM, dus wie weet hadden ze wel erg op het toetsenbordje lopen leunen dat het wat in de laptop was gezakt. BIj die wat nieuwere UX360 staken ze wat meer uit. Maar het typen ging gewoon goed hoor op de UX305, het viel me alleen op.

Er is ook nog de UX310, die zijn niet passief gekoeld maar wel sneller, en grotere SSD van 256GB:
https://tweakers.net/pricewatch/compare/695529;587591/

Zelf ga ik denk ik voor een UX510UW.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

CLB schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 20:28:
En bevalt deze laptop goed? Is hij stil? Fan compleet uit bij wat browsen en een Word documentje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tessa vd Heide
Anoniem: 426269 schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 20:33:
[...]

De toetsjes staken niet zo ver uit de behuizing vond ik. Maar het was een demomodel in de MM, dus wie weet hadden ze wel erg op het toetsenbordje lopen leunen dat het wat in de laptop was gezakt. BIj die wat nieuwere UX360 staken ze wat meer uit. Maar het typen ging gewoon goed hoor op de UX305, het viel me alleen op.

Er is ook nog de UX310, die zijn niet passief gekoeld maar wel sneller, en grotere SSD van 256GB:
https://tweakers.net/pricewatch/compare/695529;587591/

Zelf ga ik denk ik voor een UX510UW.
Bedankt voor de snelle reactie! Toch maar een keertje naar de Media Markt om te gaan bekijken dan. Goed om dat soort dingen te weten. :) Ik zal nog eens een kijkje nemen naar de UX310.
CLB schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 20:28:
Voor dat geld koop ik liever een MacBook :9 Bovendien is een Intel i7 processor een beetje overkill voor tekstverwerking en Netflix kijken. Ziet er wel heel gaaf uit in ieder geval!

--

Nog commentaar/advies voor deze HP Envy 13?

[ Voor 57% gewijzigd door Tessa vd Heide op 18-01-2017 20:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tessa vd Heide
Oops - perongeluk dubbel gepost

[ Voor 97% gewijzigd door Tessa vd Heide op 18-01-2017 20:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hij ziet er mooi uit, maar op Coolblue zetten een heleboel mensen de fan als minpunt neer.

O ja, ik zie hier ook zo'n vreemd iets bij die HP dat wanneer je het scherm opent, dat dat dan onder de laptop uit komt te steken. Dat heeft de UX305 ook en dat lijkt me eigenlijk helemaal niets. Het schijnt ook nog te krassen op je tafel. Bij de Asus zou ik me nog kunnen voorstellen dat het voor de afvoer van hitte is, maar in de HP zit een fan. Ik hoop niet dat ze het zo gemaakt hebben alleen omdat je toetsenbord dan wat omhoog ligt, als een soort feature, want ik heb liever gewoon plat, daar hadden ze van mij geen moeite voor hoeven doen.

Bij de MM hadden ze ook nog een Acer Switch 12 staan. Die is helemaal passief en dat is de enigste passieve Core i3/i5/i7 die er is. Met magnetisch klikbaar toetsenbordje, maar het scherm is maar 12,5". En spiegelt dus wat. De versie van 8GB/256SSD was normaal 949,- maar die zal wel voor iets van 785 weggaan tijdens de MM btw-actie. Maar goed, je wilt geen tablet-achtige meer, haha. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Anoniem: 426269 schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 20:36:
En bevalt deze laptop goed? Is hij stil? Fan compleet uit bij wat browsen en een Word documentje?
Heb 'm zelf niet, ik wacht op de UX410's van Asus...

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaspov
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16:40
CLB schreef op donderdag 19 januari 2017 @ 08:14:
[...]

Heb 'm zelf niet, ik wacht op de UX410's van Asus...
Die komt niet naar de benelux geeft Asus aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

jaspov schreef op donderdag 19 januari 2017 @ 09:28:
Die komt niet naar de benelux geeft Asus aan.
offtopic:
Meen je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Internepper
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 05-06 08:22
Anoniem: 426269 schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 20:36:
[...]

Bij wat browsen en Word springt de fan soms 20 sec. aan.
Heb er ook naar gekeken, schijnt veel last te hebben van backlight bleeding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArCadE
  • Laatst online: 14-07 09:33

ArCadE

No banana available

Bij de MM in HC werden net de UX305U op een "pallet verkoop" stapeltje gezet. Misschien even in de gaten houden voor volgende week?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tessa vd Heide
Anoniem: 426269 schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 21:17:
[...]

Hij ziet er mooi uit, maar op Coolblue zetten een heleboel mensen de fan als minpunt neer.

O ja, ik zie hier ook zo'n vreemd iets bij die HP dat wanneer je het scherm opent, dat dat dan onder de laptop uit komt te steken. Dat heeft de UX305 ook en dat lijkt me eigenlijk helemaal niets. Het schijnt ook nog te krassen op je tafel. Bij de Asus zou ik me nog kunnen voorstellen dat het voor de afvoer van hitte is, maar in de HP zit een fan. Ik hoop niet dat ze het zo gemaakt hebben alleen omdat je toetsenbord dan wat omhoog ligt, als een soort feature, want ik heb liever gewoon plat, daar hadden ze van mij geen moeite voor hoeven doen.

Bij de MM hadden ze ook nog een Acer Switch 12 staan. Die is helemaal passief en dat is de enigste passieve Core i3/i5/i7 die er is. Met magnetisch klikbaar toetsenbordje, maar het scherm is maar 12,5". En spiegelt dus wat. De versie van 8GB/256SSD was normaal 949,- maar die zal wel voor iets van 785 weggaan tijdens de MM btw-actie. Maar goed, je wilt geen tablet-achtige meer, haha. :)
Hmm, ik hoef geen doodstille laptop maar ik kan me er wel aan ergeren als hij veel geluid maakt. Dat krassen lijkt me helemaal niks. Ik had er wel iets over gelezen dat ze dan "draaien" maar moet dat toch maar eens in het echt gaan bekijken, heb er niet echt een goed beeld bij.

Ik hoef inderdaad geen tabletachtige meer, ik denk dat 13" toch wel mijn minimale beeldgrootte is. Ik ben een beetje verwend met 2x 21" op mn desktop (groter paste niet op m'n bureau) :9~
ArCadE schreef op donderdag 19 januari 2017 @ 12:37:
Bij de MM in HC werden net de UX305U op een "pallet verkoop" stapeltje gezet. Misschien even in de gaten houden voor volgende week?
Ik zal zsm naar de MM in Eindhoven gaan om daar te kijken/vragen dan, bedankt voor de tip :)

-
Ik zit toch heel erg naar een MacBook te kijken, maar ik vroeg me af of ik ook goed uit de voeten zou kunnen met een MacBook Air uit 2012 ofzo.. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

Je kan ook naar deze kijken:

https://www.laptopcentrale.nl/dell-latitude-e7440-ultrabook/

Voordeel van een zakelijke laptop is dat ze gewoon veel veel langer meegaan, de toetsenborden veel prettiger en stabieler typen, je gemakkelijk onderdelen kan vervangen en dat de accu vaak groter is dan bij een consumenten model.

Het bovengenoemde model haalt een ruime 5 uur in de praktijk op de accu:
http://www.notebookcheck....40-Notebook.103185.0.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ArCadE schreef op donderdag 19 januari 2017 @ 12:37:
Is dat de 8GB versie? En is HC in Utrecht ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tessa vd Heide
Brilsmurfffje schreef op donderdag 19 januari 2017 @ 16:32:
Je kan ook naar deze kijken:

https://www.laptopcentrale.nl/dell-latitude-e7440-ultrabook/

Voordeel van een zakelijke laptop is dat ze gewoon veel veel langer meegaan, de toetsenborden veel prettiger en stabieler typen, je gemakkelijk onderdelen kan vervangen en dat de accu vaak groter is dan bij een consumenten model.

Het bovengenoemde model haalt een ruime 5 uur in de praktijk op de accu:
http://www.notebookcheck....40-Notebook.103185.0.html
Ik heb momenteel de Dell Inspiron 17, ook een "zakelijke laptop" maar ik vind hem niet prettig. De accu is inderdaad uitbreidbaar, maar ik ga toch liever voor een laptop die standaard minimaal 8 uur mee kan op één acculading. Toch bedankt voor de tip!

--
Een MacBook Pro uit 2014 met ongeveer 300 laadcycli gehad, goed idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

Tessa vd Heide schreef op donderdag 19 januari 2017 @ 20:17:
[...]

Ik heb momenteel de Dell Inspiron 17, ook een "zakelijke laptop" maar ik vind hem niet prettig. De accu is inderdaad uitbreidbaar, maar ik ga toch liever voor een laptop die standaard minimaal 8 uur mee kan op één acculading. Toch bedankt voor de tip!
Inspiron is de budget consumenten lijn, de budget zakelijk lijn is vostro en de highend lijn is Latitude. Een inspiron en Latititude zijn daarom ook totaal niet met elkaar te vergelijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• True
  • Registratie: April 2011
  • Niet online

True

Dislecticus

Mijn vriendin is zeer te spreken over deze: productreview: Asus ZenBook UX310UA-FC075T review door True ik ben zelf niet zo heel erg te spreken over het design(kleur), maar smaken verschillen. Als Tweaker vind ik het wel weer een leuk ding, makkelijk 4GB/8GB(1 bankje) bij in te drukken en ook is er plek voor meer opslag in de aanwezige caddy.

Voor jouw wensen is zo'n Zenbook echt prima, pak een FullHD scherm(geen ultra HD) zet wel de scaling aan op 125% anders zie je geen drol helaas op 13" en druk er een 4GB bankje bij in. Mocht je 128GB te weinig vinden kun je dit uitbreiden.

Ik zou dan persoonlijk wel het geld er voor overhebben om dan te kiezen voor iets meer bang/buck en de i5-7200U Kaby Lake te nemen. Trek je net iets meer mee weg. Hoewel de i3 voor school/office/Netflix ook prima functioneert overigens.

Zou dan voor deze gaan: pricewatch: Asus ZenBook UX310UA-FC329T zit je sowieso goed voor al je taken voor de komende 2-3 jaar, want laten we eerlijk wezen na die tijd gaat iedereen z'n laptop weer vervangen.

VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArCadE
  • Laatst online: 14-07 09:33

ArCadE

No banana available

Anoniem: 426269 schreef op donderdag 19 januari 2017 @ 16:44:
[...]

Is dat de 8GB versie? En is HC in Utrecht ofzo?
Ja 8GB, in Hoog Catharijne.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ArCadE schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 09:30:
[...]
Ja 8GB, in Hoog Catharijne.
Top, als die € 699,- volgende week nog door 1.21 gedeeld mag worden ga ik er wel eentje halen. :)

In Den Haag zag ik voor deze UX305 2 prijsbordjes staan. Eentje met € 849 en eentje met € 699. Ik hoop niet dat ze in de BTW-dagen dat duurdere bordje gaan hanteren! :) En liever een zwarte dan een witte.

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 426269 op 20-01-2017 10:03 ]

Pagina: 1