Toon posts:

GPU welke verf?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dag,

Is er iemand die mij kan vertellen welke verf goed zou werken om mijn Sapphire R9 270x Vapor-X (zowel backplate als schroud) te verven? Ik weet dat Plasti Dip een goede verf is, alleen kan ik deze nergens zo 123 krijgen. Is er een gelijkwaardige verf die bij een winkel zoals Karwei en Gamma te krijgen is?

Beste antwoord (via Verwijderd op 18-01-2017 13:16)

• Mar.tin
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 12:48
Ik heb er destijds naar gezocht maar kon het niet goed vinden in winkels.

Als je het nog wilt verwijderen op een later moment is het wachten op plastidip wel een dagje waard, anders zal vermoedelijk elke verf met de gewenste eigenschappen qua glans en dergelijke voldoen.

Plastidip plakt op "alles" als het goed is met de juiste voorbereiding, wellicht dat het motip alternatief ook werkt.

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mar.tin
[verwijderd]

[ Voor 89% gewijzigd door Mar.tin op 28-07-2022 12:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Had de site gezien, om het anders te zeggen: waar ik het vandaag nog zou kunnen halen tegen een schappelijke prijs* :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rotje333
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 02-10 10:37
Je hebt een heel goed vergelijkbaar alternatief van Motip, bij hun heet het Sprayplast.
Prima verkrijgbaar bij de gemiddelde automaterialenzaak, in allerlei kleuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Rotje333 schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 13:06:
Je hebt een heel goed vergelijkbaar alternatief van Motip, bij hun heet het Sprayplast.
Prima verkrijgbaar bij de gemiddelde automaterialenzaak, in allerlei kleuren.
En dit zou prima gaan op mijn GPU? Kan het ook de (mogelijke) hitte aan? Dan ga ik zometeen namelijk even kijken bij de autozaak 😜

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Nu online

g0tanks

Moderator CSA
Gezien plasti dip een redelijk bewezen methode is voor videokaarten, waaarom niet die gewoon bestellen op bovenstaande website en een paar dagen wachten?

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• Mar.tin
Ik heb er destijds naar gezocht maar kon het niet goed vinden in winkels.

Als je het nog wilt verwijderen op een later moment is het wachten op plastidip wel een dagje waard, anders zal vermoedelijk elke verf met de gewenste eigenschappen qua glans en dergelijke voldoen.

Plastidip plakt op "alles" als het goed is met de juiste voorbereiding, wellicht dat het motip alternatief ook werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rotje333
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 02-10 10:37
Verwijderd schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 13:09:
[...]

En dit zou prima gaan op mijn GPU? Kan het ook de (mogelijke) hitte aan? Dan ga ik zometeen namelijk even kijken bij de autozaak 😜
Het is als ik het goed heb bestand tot 100 graden Celsius, dus ik neem aan dat dat wel goed komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loki504
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 08:53
Verwijderd schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 13:09:
[...]

Wil je het op de chip zelf verfen?? Of de PCB? Want het plastic wat je verft hoeft echt geen hitte te weerstaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronald92
  • Registratie: November 2015
  • Niet online
wel oppassen, plasticdip tast plastic delen aan.

komt er zit een week maker in om te kunnen spuiten. (Tast geen metaal,autolak aan)

zo kwam ik voor een nare verassing te staan toen ik de plasticdip van mijn videokaarten af haalde en bleek dat deze zijn kleur verloren had.
Pagina: 1