Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paultje3181
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10-05 09:06
Ik ben op zoek naar een manier om te voorkomen dat de gebruiker alleen de huidige programma's mag updaten, en dat er geen nieuwe programma's geïnstalleerd mogen worden.

Google geeft me vooral hits op het alleen updaten als wifi aanstaat, maar niet over het blokkeren van installaties. Policy apps blokkeren alles, dus ook updates.

Iemand die hier ervaring mee heeft en de juiste opties aan kan geven. Hoeft uiteraard niet persé voor dit toestel te zijn.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08:35
kan je niet gewoon de playstore app locken met een wachtwoord/pin/patroon? daar zijn verschillende apps voor te vinden in de playstore.

standaard kan je wel ouderlijk toezicht inschakelen, maar dan kan je volgens mij nog steeds apps installeren met een PEGI3 rating, maar wellicht is dat ook afdoende voor jouw situatie?

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paultje3181
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10-05 09:06
Kun je dan wel updaten als er extra machtigingen nodig zijn? Volgens mij niet namelijk. Zelfde geldt voor de 2e optie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08:35
ik gebruik deze op de tablet: Google Play: AppLock
om de playstore te openen moet je een patroon opgeven, maar updates installeren wel gewoon op de achtergrond. Volgens mij voldoet dat aan jou eisen?

ik gebruik deze zelf zodat de kids niet allerlei rommel uit de playstore installeren, werrkt prima!

Strava