Goede hoofdtelefoon voor bureelwerk - Noise Canceling

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommie12
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 19:26
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Ik zoek een?
Goede noise canceling headphone die ook prima presteert voor telefoongesprekken.

Wat is je budget?
250 - 300€

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ik ben recent terecht gekomen in een groter bureel, maar ik zit nu samen met een paar collega's, en onze job houdt enorm veel meetings met andere locaties in. We zitten zowat de halve dag te bellen.

Wat heb je zelf al gevonden?
Ik heb al eens een Bose 35 kunnen testen, en die was niet goed.
Normaal en continu achtergrondgeluid wordt prima gefilterd, maar niet telefoongesprekken van anderen. Ook was de verstaanbaarheid van mezelf voor anderen niet goed.
Andere modellen heb ik nog niet kunnen testen.

Welke vragen heb je hier nog over?
Muziek kwaliteit is hier echt van ondergeschikt belang.

Sony A7 iv en wat recycled glas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CeesKees
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 01:42

CeesKees

I rest my Kees

Misschien staat hier een goede tip:
http://www.rtlz.nl/tech/g...om-draadloze-koptelefoons

| Me = M'n of Mijn | Is = Eens | Hun = Zij | Waar om doen men sen al die on nodig e spa ties over al tus sen ? | Hè = Heh? | Hé = Hey!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjen9551
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 22:36
Of hier:
http://www.whathifi.com/b...ise-cancelling-headphones

Apart overigens dat je die Bose niet fijn vond. Die wordt volgens mij zo'n beetje overal wel aangeschreven als één van de beste koptelefoons met noise cancellation technologie.

n.a.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remzor
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 22:34
arjen9551 schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 10:04:
Of hier:
http://www.whathifi.com/b...ise-cancelling-headphones

Apart overigens dat je die Bose niet fijn vond. Die wordt volgens mij zo'n beetje overal wel aangeschreven als één van de beste koptelefoons met noise cancellation technologie.
Idd, je zou haast zeggen tegen TS: stop dan maar met zoeken. Áls er al een betere te vinden is, zal deze nooit véél beter zijn namelijk. Al blijft geluid natuurlijk ook deels een kwestie van persoonlijke smaak.

Active noice cancelling cancelled met name lage, monotome geluiden (continue ruis). Het dempt spraak bijvoorbeeld een stuk minder goed, vooral als dit dichtbij is. Dat zal dus ook bij elk merk zo zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommie12
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 19:26
De geluidskwaliteit van de Bose is zeker OK, maar anderen klagen dat ze me slecht verstaan, wat ik niet heb met bv mijn Plantronics C520 (standaard on ear met micro).

En ik zoek een hoofdtelefoon met micro op een staafje die het best gesprekken dempt rondom mij.

Iemand ervaring met de Jabra Evolve 80?

[ Voor 29% gewijzigd door Tommie12 op 18-01-2017 11:28 ]

Sony A7 iv en wat recycled glas