Versterker voor B&W CDM2

Pagina: 1
Acties:
  • 209 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joshua...
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 19-10 08:07
Ik heb een set Bowers & Wilkins CDM2 speakers gekocht welke ik nu op mijn Harman Kardon AVR155 versterker heb aangesloten. Als het volume normaal staat dan vind ik de speakers niet vol genoeg klinken en voel ik het niet echt. Bij een harder volume komt dit pas. (klopt het dat een loudness optie hierbij helpt?)

Ik ben nu op zoek naar een versterker (het liefst met ingebouwde DAC) welke dit kan. Ik ben een beginner en wil niet meteen 700 euro uitgeven of iets in die richting. ik ga de 2.0 setup vooral gebruiken voor het luisteren van hiphop en het kijken van films.
De aansluitingen welke ik nodig heb is minimaal één s/pdif ingang. (Xbox one en Ziggo box). Dit kan via een losse DAC maar het liefst heb ik alles in één.
Ik wil ook geen Chinese troep en het liefst een Engelse versterker omdat hier volgens mij mijn B&W speakers het beste tot zijn recht komen.

Ik wil ook een afstandsbediening (Logitech Harmony) kunnen gebruiken voor het volume en ik zoek toch het liefst een zwarte versterker.

Afbeeldingslocatie: http://i63.tinypic.com/1syz5v.jpg

Alvast bedankt voor het meedenken en hulp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 12:45

FeaR

In GoT we trust

Voor aankoopadvies is er Consumentenelektronica Aankoopadvies. Ik ga dit topic echter niet verplaatsen omdat het niet voldoet aan de eisen die op GoT worden verwacht. In de huidige vorm is de TS een boodschappenlijstje. Een slechte ook nog aangezien een budget ontbreekt, wees specifiek en gebruik geen termen als "iets in die richting". Ik stel voor dat je het topic opnieuw opent binnen Consumentenelektronica Aankoopadvies en dan gebruik maakt van de Quick Start.

Betreffende een "Engelse versterker" is al genoeg geschreven over eventuele klankverschillen tussen dit soort apparatuur. Idem met het vervangen van de huidige versterker omdat op "normaal volume" de speakers niet vol genoeg klinken. Aan de stand van de volumeknop valt niets af te lezen of je moet op de max spelen en dan nog niet tevreden zijn. De genoemde speakers zijn ook niet lastig aan te sturen waardoor de huidige HK eigenlijk zou moeten voldoen.

[ Voor 31% gewijzigd door FeaR op 18-01-2017 09:56 ]

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Dit topic is gesloten.