Oud YouTube account verwijderen.

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 842499

Topicstarter
Hoe kan ik een oud youtube account verwijderen? Ik weet het Google Account niet meer van dat Youtube account..

Ik weet alleen de gebruikersnaam vroeger kon je altijd met je gebruikersnaam inloggen op Youtube nu kan dat alleen met je GoogleAccount.

Wellicht als ik met de gebruikersnaam inlog dat het dan wel lukt maar dat kan dus niet meer.

Iemand enig idee hoe ik dat account van 5 jaar kan verwijderen? Als ik mijn naam op Google intyp kom ik automatisch bij dat account uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16-06 13:21

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

https://support.google.com/youtube/answer/55759?hl=nl ?

En anders moet je misschien even een bericht sturen naar de betreffende service-afdeling hierover?

Vergeet even niet dat er een kans is dat je aanvullende informatie moet overleggen dat het wel jouw account is/was. Dit kan (!!) inhouden dat je ook het antwoord op je challenge-questions zou moeten geven en/of aannemelijk moet maken dat het kanaal van jou is/was.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 842499

Topicstarter
MAX3400 schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 09:16:
https://support.google.com/youtube/answer/55759?hl=nl ?

En anders moet je misschien even een bericht sturen naar de betreffende service-afdeling hierover?

Vergeet even niet dat er een kans is dat je aanvullende informatie moet overleggen dat het wel jouw account is/was. Dit kan (!!) inhouden dat je ook het antwoord op je challenge-questions zou moeten geven en/of aannemelijk moet maken dat het kanaal van jou is/was.
Ik had al een bericht geplaatst op het Youtube forum alleen volgensmij nemen ze het niet serieus daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fornoo
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 13:38
Neem contact op met google inderdaad.

Tweakers kan je niet helpen met het krijgen van toegang tot een oud account, zij wel.