Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hapkoek
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 02-10 15:04
Hoi,

Ik ben al een tijdje in bezit van de Fractal Design Define S windowed. Nou ben ik de reservoir brackets kwijt.
Hebben jullie enig idee hoe ik deze kan krijgen? Ik heb fractal al ff een mail gestuurd maar ben nog in afwachting van een reactie.

Misschien heeft een van jullie een goede tip? Mocht je ze toevallig hebben liggen en niet gebruiken dan laat het maar weten! Komen we vast wel uit.

Groetjes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:06

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Ze lijken niet los te bestellen bij via de site van Fractal zelf, maar wellicht kan je ze een mailtje sturen of ff op social media contact opnemen en het aan ze vragen. Edit @ mezelf; Lezen! /3

De brackets stellen overigens amper wat voor, van een klein stripje aluminium kan je ze zelf vrij makkelijk maken; De meeste reservoirs kan je wss zonder de bracket ook plaatsen. Mijn EK en Aqualis reservoirs paste beide zonder bracket op de backplate.

http://support.fractal-de...servoir-mounting-brackets

[ Voor 17% gewijzigd door Meelobee op 18-01-2017 09:33 ]

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hapkoek
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 02-10 15:04
Meelobee schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 09:30:
Ze lijken niet los te bestellen bij via de site van Fractal zelf, maar wellicht kan je ze een mailtje sturen of ff op social media contact opnemen en het aan ze vragen. Edit @ mezelf; Lezen! /3

De brackets stellen overigens amper wat voor, van een klein stripje aluminium kan je ze zelf vrij makkelijk maken; De meeste reservoirs kan je wss zonder de bracket ook plaatsen. Mijn EK en Aqualis reservoirs paste beide zonder bracket op de backplate.

http://support.fractal-de...servoir-mounting-brackets
Misschien zelf maken maar ik wacht nog even de reactie af. Bij mij passen er maar 2 schroeven zonder de bracket. Dan zou ik extra gaten in de kast moeten boren.. Zou het liefste toch gewoon de brackets gebruiken. :P Maar goed, even kijken wat Fractal ervan zegt.