Hallo beste Tweakers,
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil op dit nieuwe systeem gaan gamen. Speel vooral spellen zoals League of Legends, CSGO, Assassin's Creed en Far Cry. Op dit nieuwe systeem wil ik ook spellen als BF1 gaan spelen. Ik denk dat ik gewoon bij 1080p blijf aangezien 1440p niet past binnen mijn budget en wensen (mocht iemand een mogelijkheid zien dat dit wel gaat lukken hoor ik het graag).
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het systeem mag maximaal €1000,- kosten inclusief BTW en zonder assemblage.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik wil alle randapparatuur die ik heb meenemen naar mijn nieuwe systeem, maar ik wil er wel een nieuwe monitor bij. Mijn huidige monitor is een 22", 75Hz met TN-paneel pricewatch: Iiyama ProLite E2208HDD-B1 Zwart en ik wil mijn SSD pricewatch: Integral P Series 4 240GB meenemen naar het nieuwe systeem.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik wil 16GB ram, 1TB HDD of 500GB SSD met een 240GB SSD (die ik al bezit). Als monitor wil ik graag een 24" monitor en mijn budget voor de monitor is tussen de €150,- en €250,- (het liefst rond de €150,-).
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Heb altijd goed gevoel gehad bij Intel en Nvidia. Ik sta zeker open voor andere merken. Ik heb bijvoorbeeld ook voor een AMD videokaart gekozen, aangezien ik door research heb gezien dat de prijs-kwaliteit verhouding hiervan beter is.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil graag dat deze PC stil is, hij hoeft heus niet het stilste van het stilste te zijn, maar stilte is dus mooi meegenomen. Ook heb ik graag led-verlichting in deze PC en daarnaast moet de PC future-proof zijn aangezien ik er ongeveer 6 jaar mee vooruit wil kunnen zonder dat ik onderdelen moet upgraden.
Ga je overklokken?
Ik ga niet overklokken.
Wat verwacht je van ons?
Ik heb een aantal vragen:
- Is dit het meeste bang-for-buck?
- Moet ik bij de gekozen case nog extra fans bijbestellen voor goede airflow?
- Welke monitor raden jullie me aan?
- Zijn er aanpassingen/verbeteringen die ik kan doen?
- Moet ik een losse led-strip bestellen bij de case?
- Is de PC future-proof?
- Kan ik besparen op onderdelen zonder al te veel kwaliteit in te leveren?
PC Samenstelling:
Monitor:
Alvast bedankt voor het lezen.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil op dit nieuwe systeem gaan gamen. Speel vooral spellen zoals League of Legends, CSGO, Assassin's Creed en Far Cry. Op dit nieuwe systeem wil ik ook spellen als BF1 gaan spelen. Ik denk dat ik gewoon bij 1080p blijf aangezien 1440p niet past binnen mijn budget en wensen (mocht iemand een mogelijkheid zien dat dit wel gaat lukken hoor ik het graag).
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het systeem mag maximaal €1000,- kosten inclusief BTW en zonder assemblage.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik wil alle randapparatuur die ik heb meenemen naar mijn nieuwe systeem, maar ik wil er wel een nieuwe monitor bij. Mijn huidige monitor is een 22", 75Hz met TN-paneel pricewatch: Iiyama ProLite E2208HDD-B1 Zwart en ik wil mijn SSD pricewatch: Integral P Series 4 240GB meenemen naar het nieuwe systeem.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik wil 16GB ram, 1TB HDD of 500GB SSD met een 240GB SSD (die ik al bezit). Als monitor wil ik graag een 24" monitor en mijn budget voor de monitor is tussen de €150,- en €250,- (het liefst rond de €150,-).
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Heb altijd goed gevoel gehad bij Intel en Nvidia. Ik sta zeker open voor andere merken. Ik heb bijvoorbeeld ook voor een AMD videokaart gekozen, aangezien ik door research heb gezien dat de prijs-kwaliteit verhouding hiervan beter is.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil graag dat deze PC stil is, hij hoeft heus niet het stilste van het stilste te zijn, maar stilte is dus mooi meegenomen. Ook heb ik graag led-verlichting in deze PC en daarnaast moet de PC future-proof zijn aangezien ik er ongeveer 6 jaar mee vooruit wil kunnen zonder dat ik onderdelen moet upgraden.
Ga je overklokken?
Ik ga niet overklokken.
Wat verwacht je van ons?
Ik heb een aantal vragen:
- Is dit het meeste bang-for-buck?
- Moet ik bij de gekozen case nog extra fans bijbestellen voor goede airflow?
- Welke monitor raden jullie me aan?
- Zijn er aanpassingen/verbeteringen die ik kan doen?
- Moet ik een losse led-strip bestellen bij de case?
- Is de PC future-proof?
- Kan ik besparen op onderdelen zonder al te veel kwaliteit in te leveren?
PC Samenstelling:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-7500 Boxed | € 223,20 | € 223,20 |
| 1 | Gigabyte GA-B250-HD3P | € 95,95 | € 95,95 |
| 1 | MSI Radeon RX 480 Gaming X 8G | € 301,95 | € 301,95 |
| 1 | WD Blue WD10EZRZ, 1TB | € 51,95 | € 51,95 |
| 1 | Phanteks Eclipse P400S Tempered Glass Zwart/Groen | € 84,11 | € 84,11 |
| 1 | be quiet! Pure Rock Slim | € 22,51 | € 22,51 |
| 1 | Crucial Ballistix Sport LT BLS2C8G4D240FSB | € 105,- | € 105,- |
| 1 | BitFenix Whisper BWG450M | € 77,50 | € 77,50 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 962,17 | |
Monitor: