Ik zoek nieuwe onderdelen voor mijn werk PC. Ik ben een front end developer die de kant op wilt gluren van een back end developer. Wij werken met een CMS die ik lokaal wil kunnen veranderen, echter vind de huidige pc PHPstorm (50% ram) en Vagrant met Virtual Box alles behalve leuk. De cpu laat soms wel 100 graden zien en weigert af en toe mee te sleuren.
Hardware dat ik momenteel gebruik
CPU waar ik momenteel naar zit te kijken
Het aller liefste vernieuwen wij zo min mogelijk, vandaar dat ik vooral zit te kijken naar een andere cpu + ram, echter heb ik geen flauw idee waar ik moet kijken voor ram. Dit is dus de reden dat ik alleen een cpu heb "gevonden".
Is de CPU die ik gekozen heb uberhaupt een slimme keuzen en is de ram die ik momenteel heb upgradebaar, gezien het moederbord?
Hardware dat ik momenteel gebruik
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i3-4160 Boxed | € 117,50 | € 117,50 |
| 1 | Gigabyte GA-H81M-HD3 | € 56,49 | € 56,49 |
| 1 | Crucial Ballistix BLS2CP4G3D1609DS1S00CEU | € 59,99 | € 59,99 |
| 1 | Corsair VS450 | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Samsung 850 EVO 250GB | € 95,95 | € 95,95 |
| 1 | Coolmaster N300 | -- | -- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 329,93 | |
CPU waar ik momenteel naar zit te kijken
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-4460 Boxed | € 179,94 | € 179,94 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 179,94 | |
Het aller liefste vernieuwen wij zo min mogelijk, vandaar dat ik vooral zit te kijken naar een andere cpu + ram, echter heb ik geen flauw idee waar ik moet kijken voor ram. Dit is dus de reden dat ik alleen een cpu heb "gevonden".
Is de CPU die ik gekozen heb uberhaupt een slimme keuzen en is de ram die ik momenteel heb upgradebaar, gezien het moederbord?
Pixel 8 Pro | Machine Gen 6 Hybrid Smartwatch Smoke | Kobo Aura One | Xbox Series S | PS 5 | Switch OLED