Ik heb een info vraagje wat betreft samenspel tussen 3 ps3'en op 1 internetconnectie.
Binnenkort wil ik samen met 2 vrienden (3 totaal dus) een weekendje gaan linken in de woonkamer.
Dit zal dan gaan gebeuren op een lijn met de volgende verbinding van xs4all (speedtest.net):
- 20Mbps dl
- 28Mbps ul (geen typefout, ul is aanzienlijk hoger dan dl)
- 10 ms (bedraad)
Bedoeling is om alle 3 de ps3'en te bedraden aan 1 router.
De router betreft een Fritz 7369 met ingebouwde 4x ethernet aansluitingen (switch) met 1 Gbps.
Mijn hele simpele vraag is, gaat bovenstaande ook zo simpel werken?
Waarschijnlijk wordt 90% van de tijd in dat weekend verspeeld aan cod ghosts, dus de bedoeling is om dan samen vanuit 1 lobby dezelfde cod games in te gaan...
Maar bij hele grote voorkeur wel zonder te laggen en op eigen PSN accounts uiteraard.
Werkt het zo simpel als bovenstaande?
bvd dank
Binnenkort wil ik samen met 2 vrienden (3 totaal dus) een weekendje gaan linken in de woonkamer.
Dit zal dan gaan gebeuren op een lijn met de volgende verbinding van xs4all (speedtest.net):
- 20Mbps dl
- 28Mbps ul (geen typefout, ul is aanzienlijk hoger dan dl)
- 10 ms (bedraad)
Bedoeling is om alle 3 de ps3'en te bedraden aan 1 router.
De router betreft een Fritz 7369 met ingebouwde 4x ethernet aansluitingen (switch) met 1 Gbps.
Mijn hele simpele vraag is, gaat bovenstaande ook zo simpel werken?
Waarschijnlijk wordt 90% van de tijd in dat weekend verspeeld aan cod ghosts, dus de bedoeling is om dan samen vanuit 1 lobby dezelfde cod games in te gaan...
Maar bij hele grote voorkeur wel zonder te laggen en op eigen PSN accounts uiteraard.
Werkt het zo simpel als bovenstaande?
bvd dank