Behuizing Advies nodig!

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• TonyJ.
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 02-08-2023
Hallo,

ik ben een nieuwe gaming pc aan het bouwen en heb dan toch maar beslist om er gelijk een nieuwe kast bij te kopen want mijn Antec 900 is best wel oud en heeft niet zo een goede cablemanagement.

Daarom zoek ik een behuizing die:

-Goede airflow heeft
-Makkelijk in te bouwen
-Doorkijk glas (window)
-Goede cablemangement
-70-80 euro maximum
-Een Scythe Fuma in kan

Ik heb al een beetje gezocht naar kasten en heb deze drie gevonden, maar misschien zijn er wel een paar die beter zijn voor mijn budget.

-NZXT S340
-Cooler Master Masterbox 5
-Phanteks Eclipse 400(S)

Ik gebruik tevens luchtkoeling dus ik hoef niet persé veel plaats te hebben voor evt. waterkoeling.

Mijn behuizing zal gewoon op een soort kastje naast mijn bureau staan dus de look van de behuizing boeit niet echt, ik wil wel graag een doorkijk glas om er soms eens door te kijken maar het hoeft dus niet een kast te zijn die ik op mijn bureau zet voor de show.

Alvast bedankt,
Tony

[ Voor 22% gewijzigd door TonyJ. op 17-01-2017 16:09 ]

Alle reacties

• rudyman85
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12:52
NZXT S340 is een hele leuke kast voor die prijs ! lees de reviews en je weet het :) ben er erg blij mee. Met de cablemanagment zit dat wel goed. de grootste videokaart past er in. Denk wel om dat deze kast snel kan krassen..

[ Voor 8% gewijzigd door rudyman85 op 17-01-2017 16:23 ]

Verwijderd

Dat zijn 3 goede behuizingen die je hebt uitgezocht. De behuizingen in https://tweakers.net/pric...105;423399;646923;438488/ zijn hun prijs ook meer dan waard. De Fuma past in elk van deze behuizingen. Bij de Thermaltake Versa H35 is de inbouwhoogte 155mm en bij de Silverstone staat de verkeerde afmeting want moet 165mm zijn.

• ExilaaHH
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 09-02 09:06
Ik ben zelf ook op zoek naar een nieuwe kast, waarbij bij mij airflow sterk voorop staat. Een echt mooie kast met HEUL veel opties vind ik toch wel de pricewatch: Phanteks Enthoo Pro M Zwart

De hele kast straalt airflow uit, op alle mogelijke plekken kun je mooi fans plaatsen en er is voor kabelmanagement ook veel mogelijk, kijk enkel al naar die bak bij de voeding, hoe goed wil je je kabels wegwerken ? Voldoet eigenlijk aan al je eisen.

Ook tegenover de kasten die je linkt:

-NZXT S340
Geen front en en maar 1 top fan mogelijk

-Cooler Master Masterbox 5
Geen top fans mogelijk

-Phanteks Eclipse 400(S)
Alles wat de gelinkte kast van mij heeft heeft deze ook, kan alleen aan de voorzijde minder lucht aanzuigen.

[ Voor 21% gewijzigd door ExilaaHH op 17-01-2017 16:31 ]

• TonyJ.
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 02-08-2023
Dankjewel iedereen.

@ExilaaHH dus jij zou voor de Phanteks Enthoo Pro M kiezen qua airflow? Maar is het wel waard om 10 euro meer te geven aan de Cooler Master of NZXT S340?

[ Voor 43% gewijzigd door TonyJ. op 17-01-2017 16:42 ]

• ExilaaHH
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 09-02 09:06
TonyJ. schreef op dinsdag 17 januari 2017 @ 16:39:
Dankjewel iedereen.

@ExilaaHH dus jij zou voor de Phanteks Enthoo Pro M kiezen qua airflow? Maar is het wel waard om 10 euro meer te geven aan de Cooler Master of NZXT S340?
Ik vind het zijn geld meer dan waard! Uiteindelijk heeft de kast mogelijkheid tot plaatsen van 7 120mm koelers. Ruim voldoende dus.

De opties voor kabelmanagement en deze koelingsmogelijkheden geven bij mij iig de doorslag, zoek maar eens andere kasten met zoveel koelmogelijkheden.
Pagina: 1