Goede laptop rond de 1000,-

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jurre Nagel
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 20-08 00:41

Jurre Nagel

Business Informatie Analist

Topicstarter
Hallo.

Mijn vraag
Ik ben al een tijdje op zoek naar een goede laptop.
Laptop moet:
- Veel kunnen opslaan
- mid settings games kunnen spelen
- niet te groot (max. rond de 15 inch)
- gewicht maakt niet heel veel uit

De opleiding die ik ga volgen (eind van dit jaar) is applicatie- en media ontwikkelaar.
Budget: rond de 1000,- (en onder de 1000 is zeker niet erg ;) ).

Relevante software en hardware die ik gebruik
Ik speel niet hele zware spellen. Gmod, SC-GO.
Ik gebruik office vrij veel.
Visual Studio.

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik heb al naar wat Dell laptops gekeken, maar ik weet niet echt waar ik moet beginnen met zoeken.

Alvast bedankt!

Beste antwoord (via Jurre Nagel op 19-01-2017 09:12)

Verwijderd

Je kunt beginnen met die eisen in de Pricewatch te gooien. Veel kunnen opslaan kun je naar een combinatie van een kleine SSD en een grote HDD kijken. Mid settings games zoek je naar een videokaart die bij jouw wensen past (uiteraard geen 1080 :) ). 15" kun je ook selecteren. Overigens sorteren op prijs is ook handig.

categorie: Laptops

Kies er een paar uit en stel gerichte vragen over de laptops. Je beslist uiteraard zelf, vandaar.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 17-01-2017 17:11 ]

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kunt beginnen met die eisen in de Pricewatch te gooien. Veel kunnen opslaan kun je naar een combinatie van een kleine SSD en een grote HDD kijken. Mid settings games zoek je naar een videokaart die bij jouw wensen past (uiteraard geen 1080 :) ). 15" kun je ook selecteren. Overigens sorteren op prijs is ook handig.

categorie: Laptops

Kies er een paar uit en stel gerichte vragen over de laptops. Je beslist uiteraard zelf, vandaar.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 17-01-2017 17:11 ]