Communicatie stilgevallen, wat moet ik nu doen?

Pagina: 1
Acties:
  • 708 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunrise
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 07:13
Ik heb een paar dagen geleden geld overgemaakt naar een tweaker met goede score. Daarna nog wat heen en weer gedm't en ge-emailed omdat er optisch toch wat aan mankeerde. Of ik de koop nog wel door wou laten gaan i.v.m. de kleine beschadigingen.
Ik ging akkoord maar sindsdien niks meer gehoord.

Ik ben voor 99% overtuigd dat deze persoon geen kwaad in zich heeft maar ik heb nu al 72 uur niks meer gehoord. Ik weet niet waar ik aan toe ben. Beetje voorbarig misschien maar ik heb dit niet eerder meegemaakt en het voelt niet zo prettig.

Nu heb ik het idee dat er gisteren 4 actieve advertenties en nu nog maar 3 actief zijn van deze persoon.
D.w.z. dat ie dan toch online is geweest, maar misschien zit ik er naast.

Ik denk, misschien ligt ie wel in het ziekenhuis of zit ie in het huis van bewaring, geen idee. Wat kan ik doen behalve geduld hebben?

Als een admin de betreffende persoon na wil checken uit nieuwsgierigheid, het is de persoon waar ik het laatst contact mee heb gehad bij Berichten.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09:53

MsG

Forumzwerver

Je ging akkoord als in, je hebt het geld overgemaakt en *precies* daarna stopte de communicatie?

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordSinclair
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 03-10 10:58
MsG schreef op dinsdag 17 januari 2017 @ 14:47:
Je ging akkoord als in, je hebt het geld overgemaakt en *precies* daarna stopte de communicatie?
Robert777 schreef op dinsdag 17 januari 2017 @ 14:30:
Ik heb een paar dagen geleden geld overgemaakt naar een tweaker met goede score. Daarna nog wat heen en weer gedm't en ge-emailed omdat er optisch toch wat aan mankeerde. Of ik de koop nog wel door wou laten gaan i.v.m. de kleine beschadigingen.
Ik ging akkoord maar sindsdien niks meer gehoord.

There's no need to kneel, I'm a very democratic sort of lord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunrise
MsG schreef op dinsdag 17 januari 2017 @ 14:47:
Nee, daarna heb ik dus nog foto's opgestuurd gekregen vanwege beschadigingen aan het product of ik het nog door wou laten gaan of het geld teruggestort wou hebben. Iemand met kwaad in zich zal zoiets overbodigs niet doen en al helemaal niet via zijn email adres, als het ook 'anoniem' zou kunnen via een imagehost.

(ik heb ook contact gezocht via zijn email adres, tevergeefs)

[ Voor 5% gewijzigd door Sunrise op 17-01-2017 14:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanaalten
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08:55
Je zou misschien de naam van de tweaker in kwestie als topicreport aan dit topic kunnen koppelen - dan kunnen admins wellicht kijken of hij online geweest is en of er andere alarmbellen afgaan, zonder dat de persoon publiek gemaakt wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technorabilia
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 02-10 11:07
Misschien is ie een weekendje doorgezakt. Gezien wat je vertelt zou ik er geen voorbarige conclusies aan verbinden.

👉🏻 Blog 👈🏻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunrise
kraades schreef op dinsdag 17 januari 2017 @ 15:23:
Misschien is ie een weekendje doorgezakt. Gezien wat je vertelt zou ik er geen voorbarige conclusies aan verbinden.
Zelfs als ik half dood ben kan ik nog wat typen. Ik wil me er ook niet druk overmaken maar het is toch een aardige cent en mede daardoor zit het mij niet zo lekker.
vanaalten schreef op dinsdag 17 januari 2017 @ 15:20:
Je zou misschien de naam van de tweaker in kwestie als topicreport aan dit topic kunnen koppelen - dan kunnen admins wellicht kijken of hij online geweest is en of er andere alarmbellen afgaan, zonder dat de persoon publiek gemaakt wordt.
Ik geloof niet of dat zoiets de bedoeling is van een topic report, sowieso ga ik er vanuit dat ze in mijn berichten kunnen spitten mocht het nodig zijn. Of zit ik ernaast?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Je kunt beter naar va@tweakers.net emailen.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunrise
gambieter schreef op dinsdag 17 januari 2017 @ 16:16:
Je kunt beter naar va@tweakers.net emailen.
Gedaan.
Bedankt iedereen voor het meedenken, als ik wat nieuws heb zal ik het melden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Graag eerst even ons mailen ipv openbaar e.e.a. te bespreken op basis van vermoedens.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.