Case suggestie voor opstelling met waterkoeling

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Wallus
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 23-01 14:48
Ik heb in mijn enthousiasme een waterkoeling gekocht voor mijn opstelling. Ik zit nu echter met het probleem dat ik dit niet mooi krijg weggewerkt in mijn kast wegens plaatsgebrek. Ik ben dus eigenlijk op opzoek naar een aantal suggesties voor goede kasten. Als ik namelijk in de pricewatch krijg word ik eigenlijk een beetje onzeker over wat nu te kiezen

Ik heb een Asrock 990FX Extreme9 moederbord met een Corsair Cooling Hydro Series H100i v2, Waterkoeling erop.

Zo ziet het er op dit moment uit. door het prutsen zijn de kabels inmiddels ook niet meer al te netjes en de stroeve slangen van de waterkoeling maakt het allemaal nog iets moeilijker :).

Afbeeldingslocatie: https://i.imgsafe.org/e181a3af76.jpg

Mocht iemand dus een goede suggestie hebben voor een case hoor ik het graag!

ps. PC werkt verder prima hoor :D

Alle reacties

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:54

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Eerste suggestie:
Aankoopadvies vragen mag... maar niet hier - lees eerst dit!

Niet hier dus. Aankoopadviesvragen horen in de aankoopadviesfora.

Move OH -> CAA

Oslik blyat! Oslik!

• Fitzer
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-02 21:03
https://tweakers.net/pric...-edition-zwart-blauw.html

Dit lijkt mij wel wat. Heeft goede inbouwmogelijkheden om de kabels weg te werken. Ook kan je goed via het paneel achter je moederbord werken zonder je moederbord eruit te halen. En volgens mij is de H-series van NZXT speciaal bedoeld voor het waterkoelen.

• loki504
  • Registratie: Januari 2012
  • Nu online
pricewatch: Fractal Design Define S - Window

Met de optie met of zonder window.

En met een AiO cooler hoef je niet een "speciale" Kast te hebben hoor. Die speciale watercooling kasten hebben ruimte/plekken apart voor een pomp en reservoir etc. Die ongein kan je alleen gebruiken als je voor een custom loop gaat. Maar dan ben je ook heel wat meer kwijt.

[ Voor 44% gewijzigd door loki504 op 18-01-2017 09:55 ]

• Wallus
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 23-01 14:48
Dank voor de antwoorden! ik ga me vanavond even inlezen in de suggesties