Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salvatron
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

Salvatron

Dispereert niet

Topicstarter
Ik heb een screen cover gekocht, nu gaat de tablet vanzelf uit als ik hem dicht doe, echter gaat ie weer vanzelf aan als ik hem open doe. Ik wil graag dat dat ding dat niet doet. Nu staat in de gebruiksaanwijzing dat je dit kunt uitzetten, echter hij blijft gewoon aan en uit gaan bij het openen/sluiten van de cover. Iemand dit probleem ook, hoe los je dit op?

Dit werkt dus niet:

http://www.samsung.com/ca/support/skp/FAQ/1079506

1. From a Home screen, touch Apps 1 > Settings 1 .

2. Scroll down to and touch Accessories 1 under the System tab for options:

• Automatic unlock: Unlock the screen when the cover is opened (and secure lock is turned off).

Lucht en leegte, zegt Prediker, alles is leegte.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18:00

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Werkt het niet of zit de optie er simpelweg niet in?

Kun je ook nog even aangeven welke cover je gehaald hebt? Is dit een officiële of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salvatron
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

Salvatron

Dispereert niet

Topicstarter
rens-br schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 09:40:
[...]

Werkt het niet of zit de optie er simpelweg niet in?

Kun je ook nog even aangeven welke cover je gehaald hebt? Is dit een officiële of niet?
Die optie zit er wel in, en de cover is een niet officiële maar het apparaat reageert wel op de cover want als ie dicht is gaat ie uit, als ie open is gaat ie aan, dus er zit ergens een magneet in verstopt.

Echter nu heb ik het scherm ingesteld zodat ie wel uitgaat maar dat ik niet de hele tijd dat patroon in hoef te voeren, dus nu is het geen probleem meer. Echter gaat het scherm wel nog steeds uit, maar na een tijdje moet er pas een patroon worden ingevoerd.

Lucht en leegte, zegt Prediker, alles is leegte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18:00

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Salvatron schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 19:26:
[...]
Die optie zit er wel in, en de cover is een niet officiële maar het apparaat reageert wel op de cover want als ie dicht is gaat ie uit, als ie open is gaat ie aan, dus er zit ergens een magneet in verstopt.
Dat denk ik inderdaad ook. Maar waarschijnlijk omdat het een niet officiële is reageert hij er anders op. Wellicht dat die van Samsung ook nog een speciale chip heeft om herkent te worden o.i.d.