Nu een gaming laptop kopen of wachten?

Pagina: 1
Acties:
  • 308 views

Onderwerpen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Henk24sma
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 26-11-2024
Hallo,
Ik wil graag een nieuwe laptop kopen en ik was van plan om de Hp omen 15 te kopen: 15inch,1tb,128ssd,gtx960m 2gb,ram 8 gb. Nu er geruchten zijn dat mediamarkt dit jaar weer een 21% weg ermee actie gaat starten, was ik van plan om hem dan te kopen. Maar ik heb net gelezen dat dit jaar laptops met een gtx 1060 als standaard worden verkocht. Nu de mediamarkt actie bijna gaat beginnen ben ik aan het twijfelen of ik hem dan moet kopen met korting of is het slimmer om te wachten op de laptops die dit jaar worden geproduceerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veng7
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 19-11-2023
Je beslissing zal helemaal afhangen van hoe je er zelf in staat, hoe goed je nog met je huidige systeem vooruit kunt. Dit lijkt nl. een beetje op: "De vijand van het goede is het betere": elk jaar dat je wacht krijg je wel weer een beter/sneller systeem. Als je op het beste wilt wachten kom je nooit aan kopen toe.

Let wel op welke versie Mediamarkt gaat aanbieden: productreview: HP Omen 15-ax010nd review door Kuusj

Weet veel niet, daarom slechts garantie tot op de stoep ;-) Vraag je niet af of je opslagmedium defect kan raken, maar vraag je af wanneer dat zal gebeuren! En dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Nu online

br00ky

Moderator Harde Waren
Dubbel met Een goede gaminglaptop.. Slotje.

Dit topic is gesloten.