Kan ik bij Apple ook met iets anders betalen dan een credit card? Ik ben namelijk terug verhuisd naar Nederland en heb nog geen credit card.
PrePaid kaartjes kun je in veel plekken krijgen om je tegoed op te laden. Diensten zoals ClickAndBuy die gebruik maken van je bankrekening die werken niet meer.
In case of fire: Git commit, git push, leave building | AlpenCams
http://www.apple.com/nl/shop/gift-cardschronoz schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 20:00:
Kan ik bij Apple ook met iets anders betalen dan een credit card? Ik ben namelijk terug verhuisd naar Nederland en heb nog geen credit card.
http://yor.minitroopers.com
Ik raad je aan om iTunes codes te bestellen via HEMA. Je krijgt de code binnen een paar minuten via de mail toegestuurd en je betaalt niks extra voor de dienst.chronoz schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 20:00:
Deze reacties zijn afgesplitst van [iOS 10] Ervaringen & Discussie. Voor specifieke vragen & problemen graag een eigen topic openen.
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
In Nederland kun je momenteel met creditcard of met Store-tegoed betalen in de iTunes en App Store.chronoz schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 20:00:
Betaalmethoden voor de iTunes Store, App Store en iBooks Store
Hou er rekening mee dat pre-paid creditcards of creditcards uit een ander land niet worden geaccepteerd als geldige betaalmethode.
Ook iTunes cadeaukaarten zijn landgebonden, je hebt dus een iTunes cadeaubon uit Nederland nodig. Deze kun je in veel supermarkten en webshops kopen. Ook bij Apple:
iTunes cadeaubon per e-mail
Hou er ook rekening mee dat het in Nederland niet mogelijk is Apple giftcards en iTunes giftcards om te ruilen, check dus altijd dat het echt om een cadeaukaart gaat voor de iTunes Store (ook als je cadeaukaarten vraagt voor verjaardag o.i.d.).
Welke soort cadeaubon heb ik?
Bedankt voor de goede tips. Ik ben net weer terug in Nederland en heb gisteren een creditcard aangevraagd bij de ING.
Het ging mij namelijk voornamelijk om 1 van de subscripties en ik heb sowieso een creditcard nodig in Nederland.
Het ging mij namelijk voornamelijk om 1 van de subscripties en ik heb sowieso een creditcard nodig in Nederland.
Houdt er rekening mee dat een creditcard tegenwoordig bij het BKR geregistreerd wordt en gevolgen heeft voor het afsluiten van bijv. een hypotheek.
Een prepaid debitcard werkt trouwens prima hoor, zolang ie maar uit NL komt. Zoals de 3v VISA of de ICS Prepaid MasterCard. Ik gebruik niet anders online... Zeer uitzonderlijk dat ik m'n daadwerkelijke CC online gebruik.
Trouwens, als je een familie account hebt dan MOET je een credit/debitcard toevoegen als familie hoofd. Best irritant.
Trouwens, als je een familie account hebt dan MOET je een credit/debitcard toevoegen als familie hoofd. Best irritant.
Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)
Pagina: 1