Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Vertel ons wat je wil gaan doen met je nieuwe systeem. ?
Waarschijnlijk veel BF1, witcher en Legion, moet gewoon lekker op ultra draaien.
[b]Wat mag het systeem gaan kosten?[/i]
Eigenlijk toch wel max 1000 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb een SSDtje die ik overzet maar ik wil een NVMe drive als boot / main schijf.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
De core is simpel, hij moet bloedsnel zijn (NVMe) en ik wil 50-60fps in games (GPU).
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik ben echt helemaal geen fan van AMD, pc moet koel en stil zijn, en geen shit kwaliteit componenten hebben. Het liefst MSI of ASUS.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Koel en stil. Stroom gewoon zo efficient mogelijk maar niet echt een supereis. Wel het liefst een goede GPU.
Ga je overklokken?
Nee, het moet gewoon uit de doos perfect werken.
Graag hoor ik feedback over mijn keuzes:
i5 want dat werkt uitstekend voor games.
MB omdat ik dus een NVMe drive wilde met m.2 slot boven PCIe en deze heeft een Gen3 poort.
16GB RAM 2400 is beetje teveel, maar voor snel tussen programmas switchen is het ok.
De 960 drive omdat het gewoon 5x zo snel is als reguliere SSD.
GTX 1060 OC, ik vind AMD niks en zo ver ik kan zien is dit een hele mooie stille kaart.
CX550M, hij is niet heel erg modulair maar zeker genoeg wattage voor wat ik wil en mooie prijs.
Vertel ons wat je wil gaan doen met je nieuwe systeem. ?
Waarschijnlijk veel BF1, witcher en Legion, moet gewoon lekker op ultra draaien.
[b]Wat mag het systeem gaan kosten?[/i]
Eigenlijk toch wel max 1000 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb een SSDtje die ik overzet maar ik wil een NVMe drive als boot / main schijf.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
De core is simpel, hij moet bloedsnel zijn (NVMe) en ik wil 50-60fps in games (GPU).
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik ben echt helemaal geen fan van AMD, pc moet koel en stil zijn, en geen shit kwaliteit componenten hebben. Het liefst MSI of ASUS.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Koel en stil. Stroom gewoon zo efficient mogelijk maar niet echt een supereis. Wel het liefst een goede GPU.
Ga je overklokken?
Nee, het moet gewoon uit de doos perfect werken.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-7600 Boxed | € 246,01 | € 246,01 |
| 1 | MSI B250M Mortar | € 97,83 | € 97,83 |
| 1 | MSI GeForce GTX 1060 6GT OC | € 285,- | € 285,- |
| 1 | NZXT S340 Zwart | € 65,95 | € 65,95 |
| 1 | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2A2400C16 | € 106,95 | € 106,95 |
| 1 | Corsair CX550M | € 71,- | € 71,- |
| 1 | Samsung 960 EVO 250GB | € 131,17 | € 131,17 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.003,91 | |
Graag hoor ik feedback over mijn keuzes:
i5 want dat werkt uitstekend voor games.
MB omdat ik dus een NVMe drive wilde met m.2 slot boven PCIe en deze heeft een Gen3 poort.
16GB RAM 2400 is beetje teveel, maar voor snel tussen programmas switchen is het ok.
De 960 drive omdat het gewoon 5x zo snel is als reguliere SSD.
GTX 1060 OC, ik vind AMD niks en zo ver ik kan zien is dit een hele mooie stille kaart.
CX550M, hij is niet heel erg modulair maar zeker genoeg wattage voor wat ik wil en mooie prijs.