een vriend van mij wil graag beginnen met draaien en vroeg mij of ik voor ong. 1000,- een paar draaitafels wilde kopen.. nu is mijn vraag, welke merken vallen binnen dit budget wat zijn de prestaties daarvan ?
Er zijn hier pas 2897 topics over geweest, dus even de search gebruiken, met andere woorden:
UTFS
UTFS
Sony A7R III | Sigma MC-11 | Sigma 50mm f/1.4 Art | Sigma 135mm f/1.8 Art
Zeiss 21mm f/2.8 | Minolta Rokkor 58mm f/1.2 | Godox V860II
search gebruikt uiteraard, maar ik kon nix vinden over budget draaitafels
Verwijderd
Vage keywords heb je dan gebruikt, of de search loopt niet lekker,w ant er zijn al zeker 3 topics over bidget draaitafels geweest de afgelopen tijd.
Tips:
www.new-line.nl
Als ik jou was zou ik voor een gemini XL500 gaan. Of anders tweedehands zoeken, daar vind je nog wel eens een leuke deal... Reind wist geloof ik ooknog een mooie budget tafel, ik d8 dat het de stanton was...
Tips:
www.new-line.nl
Als ik jou was zou ik voor een gemini XL500 gaan. Of anders tweedehands zoeken, daar vind je nog wel eens een leuke deal... Reind wist geloof ik ooknog een mooie budget tafel, ik d8 dat het de stanton was...
gemini xl500
zo rond de 500 piek per stuk zijn die
direct drive
enzo
maar er zijn 1000% zeker weten al een paar keer vragen over geweest
[updt]
Jaapie was me voor geweest, @#$%^&(-internet is zo traag de laatste tijd, eerst 5 minuten wachten voordat ik kan reageren.
[/updt]
zo rond de 500 piek per stuk zijn die
direct drive
enzo
maar er zijn 1000% zeker weten al een paar keer vragen over geweest
[updt]
Jaapie was me voor geweest, @#$%^&(-internet is zo traag de laatste tijd, eerst 5 minuten wachten voordat ik kan reageren.
[/updt]
Technics SL-1200 nieuw of gebruikt zoeken. De enige echte
halloOp maandag 02 juli 2001 15:25 schreef Kirpeknots het volgende:
Technics SL-1200 nieuw of gebruikt zoeken. De enige echte
voor rond de 1000 gulden
geen enkele gek verkoopt ze 2e hands samen voor 1000 gulden
als iemand een autootje zoekt van 5000 piek, ga je hem toch ook niet de enige echte porsche carrera 4.0 aanraden?
omnitronic zijn ook cheap, ervaring mee ?
ow enne, waar koop je een gemini voor 500,- ? newline kosten ze 629
ow enne, waar koop je een gemini voor 500,- ? newline kosten ze 629
yo wibblemoo, check je icq
en het je kan alles gewoon in de bestaande DJ topics pleuren voor je vragen, want daar zijn ze toch al errug offtopic
en het je kan alles gewoon in de bestaande DJ topics pleuren voor je vragen, want daar zijn ze toch al errug offtopic
als je van plan bent te kijken of je het wel leuk gaat vinden (want er is ook een kans dat je er geen ene hol aan vind)
kan je best voorlopig eventjes omnitronics halen, het zijn goedkope tafeltjes, omdat de kwaliteit vaak niet erg top is,
als je later toch van plan bent betere tafels te kopen, kan je ze best kopen.
zo zijn er ook veel mensen die soundlabs kopen (die beltdrives)
, en die dan later upgraden, of het helemaal niet leuk vinden, en dan toch niet teveel aan hebben uitgegeven
kan je best voorlopig eventjes omnitronics halen, het zijn goedkope tafeltjes, omdat de kwaliteit vaak niet erg top is,
als je later toch van plan bent betere tafels te kopen, kan je ze best kopen.
zo zijn er ook veel mensen die soundlabs kopen (die beltdrives)
ohw ja
600 piek is toch rond de 500 piek
ja alles onder 700 noem ik dan rond de 500 piek, sorry daarvoor
je kan ook zo'n package kopen
zoiets bijv.
http://www.djgear.nl/cat.asp?groep=2&subgroep=6#
maar er zijn betere/goedkopere ik kan er zo niet opkomen, want er zijn er zoveel
600 piek is toch rond de 500 piek
ja alles onder 700 noem ik dan rond de 500 piek, sorry daarvoor
je kan ook zo'n package kopen
zoiets bijv.
http://www.djgear.nl/cat.asp?groep=2&subgroep=6#
maar er zijn betere/goedkopere ik kan er zo niet opkomen, want er zijn er zoveel
hmm is reloop wat ? ken het zelf niet. iemand ?
Als het echt is om te kijken of je het leuk vindt en het dus niet zeker is of het een blijvertje is, kun je ook altijd op zoek gaan naar tweedehands. Misschien niet helemaal perfect, maar als je er mee door wilt gaan kun je ze altijd weer verkopen en betere kopen, het verlies blijft dan tenminste beperkt.
Overigens ben ik zelf begonnen met belt-drive soundlabs, voor een prikkie op de kop getikt en een jaartje later voor een prikkie weer verkocht, totaal verlies 50 piek. Inmiddels wist ik dat ik er verder mee wilde gaan, dus heb ik maar technics gekocht!
Overigens ben ik zelf begonnen met belt-drive soundlabs, voor een prikkie op de kop getikt en een jaartje later voor een prikkie weer verkocht, totaal verlies 50 piek. Inmiddels wist ik dat ik er verder mee wilde gaan, dus heb ik maar technics gekocht!
ff herhaling van eerste post, een VRIEND zoekt draaitafels en vroeg of IK ze wou kopen/kijken wat geschikt was voor 'm. ik zoek direct drive tafels van rond de 500-600 piek
Of het nou voor jou of voor een vriend van je is, dat maakt voor de gegeven adviezen toch helemaal niet uit?
nee opzich niet maar dat van "je kan beter eerst iets goedkoops nemen kijken of je het leuk vind" heb ik nou wel gezien/gehoord en ook aan hem verteld
Verwijderd
stantons zijn geloof ik 259$ @ 1200s.com
zijn van goede kwaliteit, maar binnenkort toch maar aan de technics
Verwijderd
Maar je moet ook in je berekening meenemen
dat je nog niet kan draaien als je twee tafels hebt...
Don't forget about:
- (battle)mixer
- VINYL!!!
Die twee zijn ook niet goedkoop...!
Don't forget about:
- (battle)mixer
- VINYL!!!
Verwijderd
En element+naald. Reken daar ook maar 200 gulden per twee voor (stanton 500AL).
Ik heb btw mijn draaitafles (gemini pt1000, beginner/midclass), allebei voor 750 gulden gekocht, tweedehands. Dus het kan best...
Ik heb btw mijn draaitafles (gemini pt1000, beginner/midclass), allebei voor 750 gulden gekocht, tweedehands. Dus het kan best...
hmm jouw oude overkopen ?Op maandag 02 juli 2001 18:33 schreef T3KST3P het volgende:
stantons zijn geloof ik 259$ @ 1200s.com
enne, wat zijn goeie 2dehands sites ?
ach een plaatje hier en daar:Op maandag 02 juli 2001 18:34 schreef THCdeMatthijs het volgende:
Maar je moet ook in je berekening meenemen
Don't forget about:
- (battle)mixer
- VINYL!!!
http://www.veiling.com/cgi-bin/osa/ViewPage.cgi?templateName=item_form.htx&itemNumber=844518
Je kan eens op www.heuff.nl kijken, of op www.licht-geluid.nlOp maandag 02 juli 2001 19:08 schreef wibblemoo het volgende:
enne, wat zijn goeie 2dehands sites ?
Maar ook de ViaVia werkt perfect, of i-bazar of dat soort sites
Daar verkijk je je idd snel op, zonder vinyl kun je niet draaien, en die dingen zijn (helaas) zo'n 20 piek per stuk! Het geld wat ik aan vinyl heb uitgegeven ligt inmiddels dan ook een stuk hoger dan wat ik aan apparatuur het uitgegeven!!!Op maandag 02 juli 2001 18:34 schreef THCdeMatthijs het volgende:
Don't forget about:
- VINYL!!!
Laat die reloops liggen en ga is voor de omnitronic kijken. Ik heb ook op dat ding staan draaien en dat je nou zegt van er zit een wereld van verschil tussen de technics en omnitonic, Dan zeg ik nee alleen met de prijs scheelt het veel.
Ik heb zelf de TT1 van numark en die heb je niet onder de 1000,- pst. Zelfs niet 2é hands dus die ga ik je ook niet aanraden.
Ik heb zelf de TT1 van numark en die heb je niet onder de 1000,- pst. Zelfs niet 2é hands dus die ga ik je ook niet aanraden.
hmm waar vind ik die voor rond de 500,- p/s ? direct drive of courseOp maandag 02 juli 2001 21:36 schreef Reind het volgende:
Laat die reloops liggen en ga is voor de omnitronic kijken. Ik heb ook op dat ding staan draaien en dat je nou zegt van er zit een wereld van verschil tussen de technics en omnitonic, Dan zeg ik nee alleen met de prijs scheelt het veel.
Welke bedoel je -> Reloop of de Omnitronic?
Die TT1 is net zoals de vestax en de technics niet 2é hands (in ieder geval moeilijk) te krijgen omdat de mensen er tevreden mee zijn, en zo'n draaitafel voor het leven hebben.
Zo af en toe kom je er wel is 1 tegen maarja das dan wel met hele erge mazzel en die dingen dalen amper in waarde dus onder de 500,- pst kan je het wel shaken.
Die TT1 is net zoals de vestax en de technics niet 2é hands (in ieder geval moeilijk) te krijgen omdat de mensen er tevreden mee zijn, en zo'n draaitafel voor het leven hebben.
Zo af en toe kom je er wel is 1 tegen maarja das dan wel met hele erge mazzel en die dingen dalen amper in waarde dus onder de 500,- pst kan je het wel shaken.
nee omnitronics voor 500,- p/s die zijn vast wel ergens te krijgen
Verwijderd
Als ik deze vakantie klaar ben met werken,
ga ik ook maar 's twee tafels aanschaffen.
Ik volg dit topic met nauwgezette ogen...
Omnitronic ken ik, maar ik heb liever
Technics, al dan niet tweedehands.
ga ik ook maar 's twee tafels aanschaffen.
Ik volg dit topic met nauwgezette ogen...
Omnitronic ken ik, maar ik heb liever
Technics, al dan niet tweedehands.
ligt eraan wat je budget is, technics is prijzig, maar zie reind z'n post.. die zegt dat omnitronic en technics zeer dicht bij elkaar liggen qua kwaliteit
En ik heb op die dingen staan draaien dus ik lul ech nie uit me nek.
Oke d'r is wel verschil qua motor e.d maar de omnitronic geeft meer qualiteit voor minder geld. Technics Vestax en Numark daarintegen maken de beste spullen maar daar betaal je ook voor (lijkt me duidelijk)
Oke d'r is wel verschil qua motor e.d maar de omnitronic geeft meer qualiteit voor minder geld. Technics Vestax en Numark daarintegen maken de beste spullen maar daar betaal je ook voor (lijkt me duidelijk)
Geld teveel -> Dateq Vestax of Rodec + sommige mixers van Numark
Geld te weinig -> Gemini Numark JBsystems
Waar voor je geld -> Magdeline 10 te koop bij newline voor 600,-
Geld te weinig -> Gemini Numark JBsystems
Waar voor je geld -> Magdeline 10 te koop bij newline voor 600,-
Verwijderd
Reind --> Heb je die mag10 al mogen proberen?
Zoja, wat waren je ervaringen etc??? ik ben heel nieuwsgierig of ik mijn flightcase ervoor moet gaan slopen!
Zoja, wat waren je ervaringen etc??? ik ben heel nieuwsgierig of ik mijn flightcase ervoor moet gaan slopen!
Had ik me ervaringen met die mag 10 niet al gepost in -> how to become a dj
Maarre tis een goede mixer voor weinig geld. Met je ogen dicht net een dateq qua gevoel met schuiven e.d
Maarre tis een goede mixer voor weinig geld. Met je ogen dicht net een dateq qua gevoel met schuiven e.d
Verwijderd
Technics tafels met een Dateq mixer...
dat is toch wel mijn ideaal.
Tweedehands en ik heb er drieduizend gulden voor over...
dat is toch wel mijn ideaal.
Tweedehands en ik heb er drieduizend gulden voor over...
Verwijderd
Je moet de juiste mensen kennen...
en Vestax of Numark draaitafels zijn ook
geen probleem hoor...
het is meer de look van Technics denk ik!
en Vestax of Numark draaitafels zijn ook
geen probleem hoor...
het is meer de look van Technics denk ik!
Verwijderd
Dus die moet ik kopen?Op donderdag 05 juli 2001 00:25 schreef Reind het volgende:
Had ik me ervaringen met die mag 10 niet al gepost in -> how to become a dj
Zou ik niet doen. Is een weinig inspirerende naam. Ik ga voor DiMension (niet jatten AUB)GoT dj's know why, enne zou EZ een leuke dj naam wezen voor me of bestaat die al ?
Verwijderd
Wie op juiste plaats zoekt zal vinden.Op maandag 02 juli 2001 15:27 schreef Randy het volgende:
[..]
hallo
voor rond de 1000 gulden
geen enkele gek verkoopt ze 2e hands samen voor 1000 gulden
als iemand een autootje zoekt van 5000 piek, ga je hem toch ook niet de enige echte porsche carrera 4.0 aanraden?
Vriend van me heeft laatst voor 1000 piek 2 (2e hands) 1210 sl's gekocht. Van half jaar oud.
probeer het eens bij Ibazar, spott, ricardo desnoods krant.
2e hands SL is altijd beter dan nieuwe rommel van 500 per stuk
dan had je wel heeeeeeeeeeeeeeel veel geluk.Op vrijdag 06 juli 2001 13:28 schreef DrJ het volgende:
[..]
Wie op juiste plaats zoekt zal vinden.
Vriend van me heeft laatst voor 1000 piek 2 (2e hands) 1210 sl's gekocht. Van half jaar oud.
probeer het eens bij Ibazar, spott, ricardo desnoods krant.
2e hands SL is altijd beter dan nieuwe rommel van 500 per stuk
Pagina: 1