Op dinsdag 10 juli 2001 22:59 schreef Genoil het volgende:
EM-500 Power Control zit dat bij updatepack 1.01 of moet je die apart installen (van de cd?). Is toch een progje die voorkomt dat je power off doet vlak na het aanzetten ivm MMC oid? Dat kan bij mij nl. nog steeds...
En updatepack 2.40? wat doet die? Toch iets met auto-dim ofzo? Dat werkt bij mij wel, maar dat ding nooit geinstalled. Misschien omdat ik een showroommodel had, dat ze dat in de winkel al gedaan hebben...
Ik heb me niet verdiept in wat de update nou eigenlijk doet. Hij stond gewoon op de Casio cd die er bij zat. Het was idd ter bescherming van je mmc card.
PocketQuake heb ik wel aan de praat gehad. De PAK file had ik geloof unpacked op MMC gezet, dan soft-reset en de memory slider zover mogelijk naar links pielen (ja hij springt soms terug, maar net zover dattie niet meer terugspringt) en dan moet het werken op em-500. Pdoom nog niet geprobeerd...
Om eerlijk te zijn had ik het nog niet echt geprobeerd... Alleen erheen gepast en toen niks meer mee gedaan omdat ik toen nog geen extra mem had.
Ik heb hier ooit eens geopst over die Japanner die de 500 overclocked had, heeft iemand van jullie het aangedurfd? Ik ben niet van plan het te proberen, ik vind de performance prima... Alleen bij het afspelen van WMV files niet maar pockettv roeleert toch veel meer...