• Genoil
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-11-2023
Wat zijn voor jou (PocketPC bezitter) de applicaties, waarvan je vindt dat ze eigenlijk onmisbaarbaar zijn voor alle PocketPC bezitters, of gewoon jouw favoriet zijn. (m.u.v. de standaard apps die in ROM zitten). Voor mij o.a. (ik heb ze niet allemaal wegens gebrek aan geld):

WISBar
Dashboard
Eval (wetensch. calc.)
Resco File Exporer
CEGG (Sonic!)
PocketGB (Mario!)
RocketElite (het betere patsmateriaal)
PocketStreets
Flash Player

• RobertdeBruin
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22-10-2025
-H-Bomb (HTML editor)
-PocketStreets
-Peacemaker (met palms communiceren)
-PocketTV
-Sunnysoft GSM manager (mijn nokia adresboek backupen, of mijn contactlist in mijn phone plaatsen)
-JLandscape (ipaq op zijn zij houden... te gek voor films)
-eWallet
-CerDisp (soort winvnc om met je pc je ipaq te besturen)
-Avant Go
-Windows Media Payer 7
-PocketChess (niet voor showoff.. daar had ik Zillion voor :) )

Verder nog wat updates (Contacts+, IE updates, etc)

• Dericteur
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-03 21:14
- calligrapher
- pocketchess
- ms powertools (vooral dat mute & pocketpaint wist ik erg te waarderen)
- space invaders

voor de rest de standaard shit

Verwijderd

Dashboard is wel geinig, maar ik heb het er
na 2 dagen alweer afgegooid. :)

Wat ik zelf erg handige progjes vind zijn de Picture viewers / editors. En de album makers. Ik heb een Silver Slider (expansion voor iPaq) waarin ik Compact Flash kaartjes kan doen. Deze gaan ook in mijn digitale camera en ik kan dus direct plaatjes bewerken enzo.

Daarnaast natuurlijk Pocketstreets en GSM Manager en niet te vergeten: media speler 7.1 voor de (mp3's) en pockettv voor de filmpjes. Ben nu aan het kloten met divx (ga een microdrive van 1gb bestellen :9 .. daar kunnen mooi divxjes op )

• bolke
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06-10-2024

bolke

Klikt nu met een 50D.

ewallet
dashbaord
wisbar
winCE versie van terminal-server client.
calligrapher

http://www.hroling.nl

• o0SmOkE0o
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
* Standaard natuurlijke de Updates van je machinetje ;)

Verder heb ik de volgende appz op me PDA staan :

* PocketInformant
* Mediaplyare 7.1
* PocketNav (Task Manager)
* JS Landscape

Niet echt veel... Ben nog een beetje op zoek naar wat ik HANDIG vind...

Verwijderd

Updates natuurlijk en de Third-Party/Extra Software op mijn EM500 :

- Casio mobile video player
- CSI Image Viewer
- Zio Interactive ZIOgolf 2
- BSQUARE Btask 2.0
- Conduits Techn. Inc. Mirror *
- MS Windows Media Player 7.1
- EM-500 Power Control
- Cassiopeia Update FIle 2.40

Pockettv staat er vaak ook op en Pockketstreets en de TubeMaps van Londen

Golf is een relaxed spel en Dopewars is ook zeer cool. Heb helaas Ppocketdoom en quake nog niet aan de praat gekregen.

Verder VObenchmark en PrintpocketCE.

* Mirror van Conduits is slechte software. Uit nieuwsgierigheid geinstalleerd en daar had ik in eerste instantie spijt van. Het zou een perfect zwart beeld geven zodat je je PPC als zakspiegeltje kon gebruiken maar zelfs na een poetsbeurt zie je er geen reet in weerspiegelen...... En toen kreeg ik het idee om het als batterylifesaver te gebruiken. Ik luister nl. veel mp3`s met m`n em500 en met die PPC kun je je scherm niet uitzetten en met WMplayer gaat hij ook niet vanzelf uit omdat het beeld beweegd. Hij dimt wel maar toch... Nu start ik dus altijd eerst WMplayer en dan Mirror zodat het beeld helemaal zwart wordt. Met m`n casio eargear met remote control kan ik gewoon van nummer wisselen zonder het apparaat weer uit het hoesje te hoeven halen en het beeld blijft zwart en de muziek blijft spelen!!! Scheelt ongeveer een uur batterijverbruik! ( niet wetebschappelijk gemeten/schatting)

Wie gebruikt zijn PocketPC als sattelietnavigatiesysteem en met welke software?????

• Genoil
EM-500 Power Control zit dat bij updatepack 1.01 of moet je die apart installen (van de cd?). Is toch een progje die voorkomt dat je power off doet vlak na het aanzetten ivm MMC oid? Dat kan bij mij nl. nog steeds...
En updatepack 2.40? wat doet die? Toch iets met auto-dim ofzo? Dat werkt bij mij wel, maar dat ding nooit geinstalled. Misschien omdat ik een showroommodel had, dat ze dat in de winkel al gedaan hebben...

PocketQuake heb ik wel aan de praat gehad. De PAK file had ik geloof unpacked op MMC gezet, dan soft-reset en de memory slider zover mogelijk naar links pielen (ja hij springt soms terug, maar net zover dattie niet meer terugspringt) en dan moet het werken op em-500. Pdoom nog niet geprobeerd...

Verwijderd

Op dinsdag 10 juli 2001 22:59 schreef Genoil het volgende:
EM-500 Power Control zit dat bij updatepack 1.01 of moet je die apart installen (van de cd?). Is toch een progje die voorkomt dat je power off doet vlak na het aanzetten ivm MMC oid? Dat kan bij mij nl. nog steeds...
En updatepack 2.40? wat doet die? Toch iets met auto-dim ofzo? Dat werkt bij mij wel, maar dat ding nooit geinstalled. Misschien omdat ik een showroommodel had, dat ze dat in de winkel al gedaan hebben...
Ik heb me niet verdiept in wat de update nou eigenlijk doet. Hij stond gewoon op de Casio cd die er bij zat. Het was idd ter bescherming van je mmc card.
PocketQuake heb ik wel aan de praat gehad. De PAK file had ik geloof unpacked op MMC gezet, dan soft-reset en de memory slider zover mogelijk naar links pielen (ja hij springt soms terug, maar net zover dattie niet meer terugspringt) en dan moet het werken op em-500. Pdoom nog niet geprobeerd...
Om eerlijk te zijn had ik het nog niet echt geprobeerd... Alleen erheen gepast en toen niks meer mee gedaan omdat ik toen nog geen extra mem had.

Ik heb hier ooit eens geopst over die Japanner die de 500 overclocked had, heeft iemand van jullie het aangedurfd? Ik ben niet van plan het te proberen, ik vind de performance prima... Alleen bij het afspelen van WMV files niet maar pockettv roeleert toch veel meer...

• Genoil
Op donderdag 12 juli 2001 23:32 schreef ___kingston___ het volgende:

Ik heb hier ooit eens geopst over die Japanner die de 500 overclocked had, heeft iemand van jullie het aangedurfd? Ik ben niet van plan het te proberen, ik vind de performance prima... Alleen bij het afspelen van WMV files niet maar pockettv roeleert toch veel meer...
Nee ik vind het ook niet echt nodig. Maar misschien wel leuk om eens te doen...die CPU is ontworpen voor 180Mhz dus dat haalt ie zonder problemen.

• Koffievlek.nl
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14-09-2025
Damn jullie hebben al veel software... Ik zit nu met diezelfde proggies maar dan allemaal shareware :( Hoe kan ik er aan komen?

• Autonoesis
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11:39
Op donderdag 13 september 2001 15:08 schreef marco_bakker het volgende:
Damn jullie hebben al veel software... Ik zit nu met diezelfde proggies maar dan allemaal shareware :( Hoe kan ik er aan komen?
shareware kun je kopen !!! creditkaartje en voila !!

• Koffievlek.nl
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14-09-2025
Tja moet je net wel een maand hebben dat je WEL geld overhoudt he? ;)

• Flard
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09:30
E-wallet
Windows Media Speler 7.1
Dashboard
Gigabar
Bubblets :Y)
Pocket PC
PrintPocket PC
Microsoft Entertainment Pack
AvantGo

Volgens mij was dat het wel...
Ja, ik heb ook nog héél veel mp3tjes... Maja, ik zit ook nog op school...

Verwijderd

geen rayman en pocketinformant jongens? deze zijn onmisbaar voor studenten :) :)
Pagina: 1