Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aldiesss
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 03-02 20:48
Hallo forum leden,

Ik heb een tijd geleden een PS3 slim 250GB (CECH-2004B) gekregen van een vriend van mij. Op dit moment draai ik de nieuwste OFW 4.81 van Sony. Echter irriteer ik mij eraan dat deze software van Sony géén NTFS ondersteund. Dus een even een hardeschijfje inprikken voor een HD film af te spelen wilt hij niet. Aangezien ik het wel leuk vind om het beste uit een apparaat te halen door te jailbreaken vroeg ik mij af of dat bij de PS3 met de nieuwste software ook kan? Ik heb wel eens een Iphone gejailbreaked en Android telefoons geroot, dus ik moest meteen aan een jailbreak denken. Uiteraard heb ik wat onderzoek verricht en iedereen spreekt over de versie ''3.55''. Alleen daarin zou een jailbreak mogelijk zijn. Maar verdere informatie heb ik niet.

Wie o wie kan mij helpen?

alvast bedankt!:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malfunctions
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 19:15
Nee, een PS3 is geen Apple product. :+

Knowledge reigns supreme over nearly anything

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 18-08-2023
Het kan wel, maar als je online gaat wordt je meteen gebanned.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tyramisu
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 18-09 16:53
Om je PS3 te kunnen jailbreaken zou je moeten downgraden naar 3.55, niet alle PS3's kunnen dit. Bekijk deze site en check of jouw serienummer overeenkomt met eentje uit de lijst. Zoja, dan zou je m.b.v een USB-stick de PS3 kunnen downgraden, zo niet, dan heb je pech en valt er niks te jailbreaken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Nu online
Vragen naar het omzeilen van de beveiliging van consoles wordt niet op prijs gesteld.

Verder ondersteund de PS3 DLNA, dus je kunt gewoon vanaf je computer de schijf delen en de bestanden op je console afspelen. Let wel, de PS3 ondersteunt geen .MKV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hcQd schreef op maandag 16 januari 2017 @ 22:24:
Vragen naar het omzeilen van de beveiliging van consoles wordt niet op prijs gesteld.
Gniffel gniffel gniffel ......tweakers...... Gniffel gniffel gniffel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grotman
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Lees eerst eens even ons beleid door, dit mag dus niet.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.