Amerikaanse serie

Pagina: 1
Acties:
  • 838 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 873389

Topicstarter
Mensen heb een vraag aan jullie wie kan mij helpen met de volgende vraag.

Ik wil graag weten hoe de serie heet die eind jaren 90 begin jaren 2000 werd uitgezonden op Nederlandse televisie zenders waarbij het ging om een personage die voorvluchtich was voor een Amerikaanse dienst die personage kon elke beroep aannemen en was dus ook elke aflevering weer iemand anders zo bleef hij ook telkens voor op de amarikaanse dienst die onder leiding was van een oudere kale man veel meer weet ik er niet over wie kan mij helpen

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• aryan
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20:31

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikislief
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 07-05 11:37
Yup. Moet Jared zijn...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PinusRigida
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 08-05 16:40

PinusRigida

I put the p in pool.

Anoniem: 873389 schreef op maandag 16 januari 2017 @ 21:52:
Mensen heb een vraag aan jullie wie kan mij helpen met de volgende vraag.

Ik wil graag weten hoe de serie heet die eind jaren 90 begin jaren 2000 werd uitgezonden op Nederlandse televisie zenders waarbij het ging om een personage die voorvluchtich was voor een Amerikaanse dienst die personage kon elke beroep aannemen en was dus ook elke aflevering weer iemand anders zo bleef hij ook telkens voor op de amarikaanse dienst die onder leiding was van een oudere kale man veel meer weet ik er niet over wie kan mij helpen
Ok, het zal me misschien niet in dank afgenomen worden maar als het wat waard is: ik heb echt m'n best gedaan om het te negeren... Dus bij deze al bij voorbaat mijn excuses dat dit niet gelukt is... B)
Hieronder een poging om alles wat leesbaarder te maken.

Ik wil graag weten hoe de serie heet, die eind jaren '90 begin jaren 2000 werd uitgezonden op Nederlandse televisie zenders, waarbij het ging om een personage die voortvluchtig was voor een Amerikaanse dienst. Dit personage kon elk beroep aannemen en was dus ook elke aflevering weer iemand anders; zo bleef hij ook telkens voor op de Amerikaanse dienst, die onder leiding was van een oudere kale man. Veel meer weet ik er niet over. Wie kan mij helpen?

Nogmaals: sorry sorry sorry! >:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Shunt
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08-05 12:49

Shunt

Boe

Dus kick je een topic van een maand oud waar al een antwoord op gekomen is om zijn spelling te corrigeren.

Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:52

Mx. Alba

hen/die/zij

Dus...

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.