Wijziging User Review - [HappyFun] [ralpharma]

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralphilosophy
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 08:44
Mede-auteur:
  • HappyFun
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online

HappyFun

Er is een akkoord tussen ons beiden om de review van mijn kant in zijn geheel te verwijderen. Immers, er heeft geen overdracht plaatsgevonden van goeden of diensten en de contacten zijn mogelijk door communicatieproblemen verwaterd.

Het positiever bijstellen van de review lijkt me onwenselijk, verwijderen en doen alsof er nooit contact is geweest lijkt de meest passende oplossing voor beide partijen.

“The greatest teacher, failure is”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HappyFun
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
Ik sluit mee aan bij de bewoordering van ralpharma!

Defunctus Deo Juvente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Poef, weg :)

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralphilosophy
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 08:44
Microkid, zou dit ook voor de omgekeerde weg kunnen? Heb dit met HappyFun ook afgestemd maar zie nu zelf nog een negatieve review in deze kwestie bij mij staan.

“The greatest teacher, failure is”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Nogmaals poef, weg :)

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Let op:
Genoemde topics zijn alleen bedoeld om koper en verkoper bij elkaar te brengen. Het is dus niet toegestaan te reageren in topics waar je zelf geen partij bent. Dergelijke reacties worden verwijderd en indien nodig volgen er sancties in de vorm van een tijdelijke ban. Uitzondering hierop geldt voor juristen en advocaten indien zij een interpretatie van wetgeving willen loslaten op stellingen van gebruiker.