Goedendag allen,
Sinds ik een kleine server heb gekocht om voor wat vrienden een gameserver te maken, ben ik al uren aan het klieren om alles geportforward te krijgen. Dit lukt echter niet.
Ik heb zelfs geen mogelijkheid om via een directe verbinding met mijn router de poorten open te zetten. Bij mijn NAS lukt dit wel
Mijn vraag is,
Hoe kan dit en hoe kan ik er voor zorgen dat ik de poorten wel open krijg
Relevante software en hardware die ik gebruik
HP Proliant server, asus RT-AC66U, ziggo bridged modem
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Directe verbinding met router, NAS geportforward, andere apparaten portforwarded (zelfde issue), firewall etc staat open op mijn server (heb hem laten opzetten bij een vriend van mij, daar konden we gewoon al spelen), firewall staat uit op mijn router.
Ik hoop dat jullie mij verder kunnen helpen,
Pieter
Sinds ik een kleine server heb gekocht om voor wat vrienden een gameserver te maken, ben ik al uren aan het klieren om alles geportforward te krijgen. Dit lukt echter niet.
Ik heb zelfs geen mogelijkheid om via een directe verbinding met mijn router de poorten open te zetten. Bij mijn NAS lukt dit wel
Mijn vraag is,
Hoe kan dit en hoe kan ik er voor zorgen dat ik de poorten wel open krijg
Relevante software en hardware die ik gebruik
HP Proliant server, asus RT-AC66U, ziggo bridged modem
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Directe verbinding met router, NAS geportforward, andere apparaten portforwarded (zelfde issue), firewall etc staat open op mijn server (heb hem laten opzetten bij een vriend van mij, daar konden we gewoon al spelen), firewall staat uit op mijn router.
Ik hoop dat jullie mij verder kunnen helpen,
Pieter