Toon posts:

Multiplier werkt maar half

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
K, ik heb een Athlon Thunderbird 800. Nu heb ik de potloodstreepjes erop gezet, en is de multiplier niet meer gelocked. Ik ging vrolijk proberen, eerst maar 'ns op 7. 700 MHz. Dat werkt... 7.5 en 8(duh) werkten ook. Toen zette ik de multiplied op 8.5, en bleef het aantal MHz 800. Hierna probeerde ik 9, en werd het aantal MHz ineens 700 :S. Heeft iemand enig id hoe dit komt?

En nog 1 hele domme vraag (denk ik). Ik heb een Abit KT7 moederbord, maar het zou ook een KT7a kunnen zijn. In de specs las ik dat de KT7 geen fan op de chipset heeft, dat heeft mijne echter wel. Maar de KT7a hoort groene IDE slots te hebben, mijne heeft witte. Dit leek me vrij belangrijk aangezien bij de KT7a de FSB wel vrij over te clocken is...

• Flake
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
Werkten die potloodstreepjes niet alleen bij Durons?

• Soullie
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:07

Soullie

Planeshift

nee volgens mij ook bij t-birds

Verwijderd

Topicstarter
Yep, ook bij Tbirds... maar ineens niet hoger dan 8 bij mij dus :(

Verwijderd

gebruik zilverlijm ipv potlood.

Verwijderd

Topicstarter
Mja... maakt dat uit dan? Hij is unlocked, lijkt mij, omdat 'ie wel lager kan dan 800...

• BrZ
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 30-07 09:36

BrZ

Op maandag 02 juli 2001 15:11 schreef Egrimm het volgende:
Mja... maakt dat uit dan? Hij is unlocked, lijkt mij, omdat 'ie wel lager kan dan 800...
Als 1 streepje niet helemaal goed verbind kan je bepaalde multipliers niet instellen en bepaalde wel, waarschijnlijk gewoon ff gummen en opnieuw strepen..

En een KT7 heeft wel een chipset fan... En mijn KT7A heeft geen groene IDE-sloten :)

• Vae Victis
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 18-08 16:52

Vae Victis

Dark Lord of the Sith

Je moet gewoon opnieuw die strepen zeten.
Leeker dik erop smeren.
Had ik ook bij de mijne, 800mhz. :7
kom alleen tot maar 950mhz.

Verwijderd

Topicstarter
Hmm, ok, thanks :) Dan ga ik dat even proberen.

Verwijderd

na verloop van tijd moet je weer inkleuren met potlood,daarom beter zilverlijm gebruiken.
Om de 2 maanden streepjes zetten en dus ook koeler eraf en erop lijkt mij niet echt handig...

Verwijderd

Topicstarter
Ow... hehe dat zeggen ze er op de tweak sites nooit bij...

Verwijderd

Op maandag 02 juli 2001 17:31 schreef Reaper® het volgende:
beter zilverlijm gebruiken
Krijg je dat spul er nog af als je het de eerste keer verkeerd doet?

Verwijderd

Ik ken et probleem hier precies etzelfde... heb ze al 4x of zo uitgegumt en opnieuw gekleurt...

En het gekke is dat de L7 bruggen het wel meteen deden nadat ik ze gekleurt had...
Pagina: 1