K, ik heb een Athlon Thunderbird 800. Nu heb ik de potloodstreepjes erop gezet, en is de multiplier niet meer gelocked. Ik ging vrolijk proberen, eerst maar 'ns op 7. 700 MHz. Dat werkt... 7.5 en 8(duh) werkten ook. Toen zette ik de multiplied op 8.5, en bleef het aantal MHz 800. Hierna probeerde ik 9, en werd het aantal MHz ineens 700
. Heeft iemand enig id hoe dit komt?
En nog 1 hele domme vraag (denk ik). Ik heb een Abit KT7 moederbord, maar het zou ook een KT7a kunnen zijn. In de specs las ik dat de KT7 geen fan op de chipset heeft, dat heeft mijne echter wel. Maar de KT7a hoort groene IDE slots te hebben, mijne heeft witte. Dit leek me vrij belangrijk aangezien bij de KT7a de FSB wel vrij over te clocken is...
En nog 1 hele domme vraag (denk ik). Ik heb een Abit KT7 moederbord, maar het zou ook een KT7a kunnen zijn. In de specs las ik dat de KT7 geen fan op de chipset heeft, dat heeft mijne echter wel. Maar de KT7a hoort groene IDE slots te hebben, mijne heeft witte. Dit leek me vrij belangrijk aangezien bij de KT7a de FSB wel vrij over te clocken is...